VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hmm, tegelijkertijd posten met Morrie. Lekker suf

Wat jammer dat Schorrie zo uit zijn doen is. Misschien een dooddoener maar misschien heeft hij de komende veranderingen meer door dan hij aan jullie laat merken.

Apie is met mijn naaispul (lintjes, knopen enzo) aan het spelen terwijl ik een kussentje naai. Het is 1 grote bende want "het is feest, mama en alles moet door de lucht!" Lief!
Haha, onterecht spannend helemaal vaak!
Ja, dat bedachten wij ook al Nathje, dat hij misschien toch wel door heeft dat hij naar school gaat, niet meer naar het kdv, dat er een baby komt. Jammer genoeg zegt hij er niets over, maar misschien kan hij het ook niet benoemen. Ik vind het wel vervelend, wil mijn ventje graag in goede doen zien! 't Schatje. Wat kun je veel van je kind houden he, ik vind het onvoorstelbaar.

Schorrie kreeg van de week nog een vakantie kaart van KW. Dat was echt leuk, hij is er helemaal blij.
Ik ga zo even varen trouwens jongens, dan weten jullie dat als ik er vanmiddag niet ben, dat ik niet aan het bevallen ben
Zo, varen op de grachten was weer megarelaxed, en ik ben niet bevallen op de boot . Varen in Amsterdam is echt heel leuk, je kijkt je ogen uit. Ik geniet zo van mijn verlof, het lijkt wel een hele lange vakantie!
haha, Morrie bevallen op een boot dat zou een stunt zijn. Dan kijkt de rest van A'dam zijn ogen uit, denk ik

Al het drukwerk is bij ons binnen! Zo mooi! Het wordt steeds echter!
Nog niet bijgelezen, alleen gekeken of Knorrie er was, maar ik zie post van Morrie, dus dat zal niet. Morrie, bijna 4 jarigen zijn toe aan school en daardoor vervelend, Kiloknaller is ook moeilijk hanteerbaar en volgens mij is het gewoon tijd voor nieuwe uitdaging. Limburg was leuk en we gaan snel naar Maastricht zonder kids. Leuke winkels, overal uitverkoop, maar met drie koters en nu nog 10 kilo te zwaar beetje zonde en gedoe. Ga nu film kijken en gauw laptop dicht.
he Lien, welkom terug! Limburg klinkt leuk!

(en hoe was het huisje? Morrie had je sms-berichtje doorgegeven )
He Lien, gezellig dat je er weer bent!
*Pammie snuffelt hier even rond op zoek naar nieuws, maar nee, nog niks*
ik mag zeker geen spannend meer zeggen?
Limburg leuk, buiten zwemmen heerlijk; woensdag hele dag, wij aan rand zwembad met Benjamin in de schaduw, kindjes in en uit en in en uit en in en uit het water. Donderdag in Maastricht tussen de buien door lekker rondgekeken en verzonnen dat we snel zonder kinderen teruggaan zodat we ook makkelijker zelf kunnen winkelen. Landal hoeft van mij niet meer zo, maar dat komt voornamelijk door die vieze rookstank.Stoffen banken waar je na een kwartier zitten zelf helemaal naar rook stinkt. Gelukkig genoten de kindjes.

Nu gaar van dagje knoedelen. Het wordt tijd dat school weer begint en er weer een gewoon ritme komt. Kiloknaller kreeg van zijn school een kaartje met groeten groep 1/2 a, zonder naam juffen en de tekst dat hij 4 augustus van harte welkom was. Vind het heel onpersoonlijk (zonder naam juffen) en dom dat ze 'm een week te vroeg uit nodigen. Sowieso had ik al doorgegeven dat hij pas 1 september komt, dus suffe actie van school. Ze zijn niet sterk in zulke (voor mij belangrijke) dingen. Maar goed; gebeld, ik weet hoe z'n juffen heten en het zal wel loslopen. Hij mag nu in elk geval ook twee ochtenden wennen, dat lijkt me ook beter dan ineens naar school.

Ga nu nog even cocoonen met Linoleum.
En voortaan dus HvS inderdaad!
I am back! Het was fantastischhhhhhhhhhhhhh!

Nu even uitpakken etc. nu er nog geen babynieuws is.

Later!
Hej Wind! Welkom terug!

Lekker Lien dat jullie het beste ervan gemaakt hebben. Het klinkt iig als een geslaagde break. En suffe actie van school. Een attente actie in beginsel kan dan zo onpersoonlijk uitpakken. Zeker met een verkeerde datum.

En verder.... (zie hier smiley met mond dichtgeritst)

Getsie wat een enge smiley. Maar hij vertegenwoordigt wel goed wat ik hier vanavond al een paar keer heb gedaan.
Buurmuts geeft ook eerlijk toe dat ze hier wat vaker komt kijken *schaam* .
Oh gelukkig, ben ik niet de enige!

Zijn er nog meer stiekum aan het piegen? Jammer dat ik niet meer mag zeggen dat ik het ... vind want dan komt Morrie meteen zeggen dat de baby er nog niet is.
Dit ziet er wel heel eng uit Nathje .

(heeft Morrie wel de opdracht gekregen om één van jullie een sms te sturen als er nieuws is?)
Eng he? Ik hoop toch wel dat Morrie smst. Ze had namelijk gezegd dat ze er waarschijnlijk niet zo snel op het forum zou zijn als Lien (dacht ik).
SPANNEND zeg
Dan koekeloere we, koekeloere we, dan koekeloere we...

Is Morrie de hele dag nog niet gespot op het forum?

P.s. Hi Ely, hoe is het met je?
Gaat hartstikke goed! Da's leuk zeg, tegelijkertijd op het forum

Hoe is het met jouw koekjes?
Met de koekjes gaat het hartstikke goed. Wel erg slecht luisterend, maar daar hebben ze zelf geen last van (onze boosheid maakt in ieder geval duidelijk maar weinig indruk).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven