VRLK
vrijdag 8 augustus 2008 om 12:16
Hmm, tegelijkertijd posten met Morrie. Lekker suf
Wat jammer dat Schorrie zo uit zijn doen is. Misschien een dooddoener maar misschien heeft hij de komende veranderingen meer door dan hij aan jullie laat merken.
Apie is met mijn naaispul (lintjes, knopen enzo) aan het spelen terwijl ik een kussentje naai. Het is 1 grote bende want "het is feest, mama en alles moet door de lucht!" Lief!
Wat jammer dat Schorrie zo uit zijn doen is. Misschien een dooddoener maar misschien heeft hij de komende veranderingen meer door dan hij aan jullie laat merken.
Apie is met mijn naaispul (lintjes, knopen enzo) aan het spelen terwijl ik een kussentje naai. Het is 1 grote bende want "het is feest, mama en alles moet door de lucht!" Lief!
vrijdag 8 augustus 2008 om 12:21
Ja, dat bedachten wij ook al Nathje, dat hij misschien toch wel door heeft dat hij naar school gaat, niet meer naar het kdv, dat er een baby komt. Jammer genoeg zegt hij er niets over, maar misschien kan hij het ook niet benoemen. Ik vind het wel vervelend, wil mijn ventje graag in goede doen zien! 't Schatje. Wat kun je veel van je kind houden he, ik vind het onvoorstelbaar.
Schorrie kreeg van de week nog een vakantie kaart van KW. Dat was echt leuk, hij is er helemaal blij.
Schorrie kreeg van de week nog een vakantie kaart van KW. Dat was echt leuk, hij is er helemaal blij.
vrijdag 8 augustus 2008 om 20:37
Nog niet bijgelezen, alleen gekeken of Knorrie er was, maar ik zie post van Morrie, dus dat zal niet. Morrie, bijna 4 jarigen zijn toe aan school en daardoor vervelend, Kiloknaller is ook moeilijk hanteerbaar en volgens mij is het gewoon tijd voor nieuwe uitdaging. Limburg was leuk en we gaan snel naar Maastricht zonder kids. Leuke winkels, overal uitverkoop, maar met drie koters en nu nog 10 kilo te zwaar beetje zonde en gedoe. Ga nu film kijken en gauw laptop dicht.
zaterdag 9 augustus 2008 om 20:30
Limburg leuk, buiten zwemmen heerlijk; woensdag hele dag, wij aan rand zwembad met Benjamin in de schaduw, kindjes in en uit en in en uit en in en uit het water. Donderdag in Maastricht tussen de buien door lekker rondgekeken en verzonnen dat we snel zonder kinderen teruggaan zodat we ook makkelijker zelf kunnen winkelen. Landal hoeft van mij niet meer zo, maar dat komt voornamelijk door die vieze rookstank.Stoffen banken waar je na een kwartier zitten zelf helemaal naar rook stinkt. Gelukkig genoten de kindjes.
Nu gaar van dagje knoedelen. Het wordt tijd dat school weer begint en er weer een gewoon ritme komt. Kiloknaller kreeg van zijn school een kaartje met groeten groep 1/2 a, zonder naam juffen en de tekst dat hij 4 augustus van harte welkom was. Vind het heel onpersoonlijk (zonder naam juffen) en dom dat ze 'm een week te vroeg uit nodigen. Sowieso had ik al doorgegeven dat hij pas 1 september komt, dus suffe actie van school. Ze zijn niet sterk in zulke (voor mij belangrijke) dingen. Maar goed; gebeld, ik weet hoe z'n juffen heten en het zal wel loslopen. Hij mag nu in elk geval ook twee ochtenden wennen, dat lijkt me ook beter dan ineens naar school.
Ga nu nog even cocoonen met Linoleum.
Nu gaar van dagje knoedelen. Het wordt tijd dat school weer begint en er weer een gewoon ritme komt. Kiloknaller kreeg van zijn school een kaartje met groeten groep 1/2 a, zonder naam juffen en de tekst dat hij 4 augustus van harte welkom was. Vind het heel onpersoonlijk (zonder naam juffen) en dom dat ze 'm een week te vroeg uit nodigen. Sowieso had ik al doorgegeven dat hij pas 1 september komt, dus suffe actie van school. Ze zijn niet sterk in zulke (voor mij belangrijke) dingen. Maar goed; gebeld, ik weet hoe z'n juffen heten en het zal wel loslopen. Hij mag nu in elk geval ook twee ochtenden wennen, dat lijkt me ook beter dan ineens naar school.
Ga nu nog even cocoonen met Linoleum.
zaterdag 9 augustus 2008 om 21:36