Gezondheid alle pijlers

Thygeson Keratitis

11-04-2011 21:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meer mensen hier met Thygeson Keratitis? Dit is een oogaandoening en daarmee en ik onlangs gediagnostiseerd. Zijn er meer mensen met tips en ervaringen?
Misschien moet je dan eens stoppen met die mascara van je.....
Bedankt Isolde voor deze nuttige reactie. Blond?
quote:isolde55 schreef op 11 april 2011 @ 22:10:

Misschien moet je dan eens stoppen met die mascara van je.....En als je er nu eens bij uitlegt waarom dan heeft TO er nog wat aan ook. Dus...?
Ziekte van Thygeson (Thygeson superficial punctate keratopathy).

Dit is een zeldzame oppervlakkige hoornvliesontsteking zonder bekende oorzaak.

Ok. Het lijkt me niet erstandig om met ogen als hierboven omschreven mascara te gebruiken. Wie is hier nu blond?
Ben jij dokter? Denk het niet. Het is geen enkel probleem om make-up te gebruiken bij deze aandoening. Maar dat wist jij waarschijnlijk niet aangezien jij waarschijnlijk degene bent die blond is en maar gewoon wat roept.

Ik ben op zoek naar mensen die dit ook hebben. Maar aangezien het inderdaad erg zeldzaam is, zal ik die hier wel niet vinden.
Hoi hoops, bij mij is dit ook onlangs gediagnosticeerd. Ik heb je ierom als vriend uitgenodigd zodat we buiten het forum om kunnen posten want wat de andere posten is onzin! Graag hoor ik van je :)!
Hooi! bij mij is dit jaren geleden gediagnostiseerd en dacht er al lang vanaf te zijn, maar het blijkt dus terug te kunnen komen. Zou graag met mensen met ervarinf hierover willen praten en vragen of jullie er nog last vab hebben..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven