VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Esmee, ik zal je met rust laten over een paar weken hoor, als het lukt .

Bij Schorrie beviel ik met 39 weken, toen zat er ook nog echt niemand op te wachten, dus ik heb het nog nooit ervaren dat mensen echt gaan 'verwachten' dat je al aan het bevallen bent. Er gaat een wereld voor me open .

Geen idee of je de baby kunt ophouden als je dat wilt, volgens de zwangerschapsgymjuf bij Schorrie wel, onbewust. Volgens haar bevielen vrouwen van bijvoorbeeld Internationaal vrachtwagenchauffeurs vrijwel nooit als man net in Italie reedt maar begon de bevalling dan bijvoorbeeld zodra hij de grens over reedt en het dan nog net kon halen. Geen idee of ze dat verhaal vertelde om ons gerust te stellen of dat het echt zo is.

Overigens, de baby geeft aan wanneer hij komt, niet de moeder. Dus it's all in Knorries hands .

Vakantie klinkt wel heel lekker hoor Wind, ondanks warmte. Jullie zijn vast poepbruin geworden!
Morrie, ik hoop ook voor je dat Knorrie nog even blijft zitten, ik snap helemaal dat je Schorrie zelf voor het eerst naar school wil brengen.

Dus beval maar lekker op dinsdagochtend
Ik vind het maar wat spannend hoor, dat kereltje naar school. Gelukkig was hij er vandaag erg positief over (nadat hij van de week had gezegd dat hij niet wilde, zeker niet elke dag en dat ik dat maar even met de juf moest regelen....). Hij heeft al uitgekozen welke drinkbeker hij mee wil, en welke brooddoos hij dinsdag mee wil, dus het komt vast wel goed. Ik ben benieuwd hoe Harrie en ik ons morgenochtend houden daar in dat klaslokaaltje .

Vanavond gaan we bij de MacD eten omdat het Schorries laatste dag als vrij man is, vanaf morgen zit hij tot zijn pensioen vast aan verplichtingen .
Ik ben ook benieuwd

Ik hield me wonderwel goed, ondanks ook hoogzwanger en emotioneel erg labiel.

Maar ik vond het wel een heel erg bijzonder moment.

Lekker bij de Mac. Geniet nog maar even met zijn drietjes!

Leuk trouwens he, dat we alweer bijna 4 jaar met elkaar schrijven. Maf idee hoor.
Ja, de tijd ga zo supersnel dan eigenlijk he. 4 jaar is echt veel, het voelt helemaal niet zo vind ik.

Bij het afscheid van de creche liep ik heel stoer rond en riep ik ook in de gang nog: ik ga echt niet huilen. Maar toen ik het schoolplein op liep en Schorrie daar zag spelen met zijn vrienden schoot ik helemaal vol. Ik kon kiezen tussen in tranen uitbarsten of mezelf herpakken en dat laatste is gelukkig gelukt. Ik hoop dat dat morgen ook lukt, want als ik eenmaal begin met snikken, houdt het vast niet meer op met alle hormonen in mijn lijf . Het ligt er ook aan hoe Harrie zich houdt, die vindt het ook moeilijk hoor, dat merk ik wel. En hoe Schorrie zich houdt, als hij nou maar gewoon enthousiast en leuk doet!
ik denk dat het vooral scheelt hoe Schorrie zich houdt.

Als hij heel erg gaat huilen, dan heb je niet eens tijd voor je eigen gevoel, als hij vrolijk gaat spelen, dan voel je vooral opluchting, maar als je merkt dat hij heel bedeesd is en stilletjes, dan schiet je vol haha.

Jullie hadden het toch laatst over hardlopen?

Ik ben ook sinds twee weken weer aan het lopen en het gaat best goed.

Maar ik doe het zonder Evi
quote:Morrie schreef op 10 augustus 2008 @ 15:27:

Vanavond gaan we bij de MacD eten omdat het Schorries laatste dag als vrij man is, vanaf morgen zit hij tot zijn pensioen vast aan verplichtingen .

Spannend hoor!
op hyves wil een jongen me toevoegen op hyves. Ik heb zijn profiel en foto's bekeken, maar zijn gezicht en naam zeggen me echt helemaal niks.

Drie opties:

-ik heb een geheime aanbidder-

-ik word dement

-hij heeft op het verkeerde knopje gedrukt

Vast optie 1 he
Ja, vast optie 1

Je hebt een naam genoemd in je laatste post.
Ja, is toch de naam van die hardloopkoningin?
Right!

Die i-pod-harloop-tomtomstem.

Harder, harder... zachter, zachter.
Wind, zat jij toevallig in Figline? Komt me allemaal zo bekend voor wat jij schrijft

Morrie, sterkte morgen!
Zeker weten optie 1 Ely, zeker met die mooie foto die jij er nu op hebt staan.

Hij is wel nog net op tijd, je bent nog niet getrouwd (is het wat overigens? )

We zijn niet naar de MacD geweest. Het was er superdruk en eerlijk gezegd zijn we ook gewoon niet zo van de MacD, al had ik er nu best trek in. Toch maar naar de pizzeria gereden en daar gezellig gegeten. Nu ligt Schorrie te tukken, nadat ik hem nog 1 keer het programma van morgen had uitgelegd. Hij vindt het maar raar dat hij tussen de middag thuis komt eten, ik geloof dat ik blij ben dat hij vanaf dinsdag gewoon iedere dag overblijft, dat snapt hij stukken beter.

Even een heel andere vraag: H&M, had die altijd al dubbele maten? Ik was er gisteren en ineens kon ik niet meer gewoon maat 110 kopen, wat ik wilde, maar moest het allemaal 110/116 zijn. Wat dus veel te groot is voor Schorrie. Echt rete-onhandig, want 98/104 daar doet hij nog maar heel kort mee denk ik.

Thanks Pammie, voor het meeleven!
Hoi! Hier ook en teken van leven na 2 dagen plat te hebben gelegen met migraine. Donderdag al wat sluimer en s avonds nog leuk wezen eten met vriendin, maar daarna was het dus niet meer leuk. Dus echt 2 dagen plat gelegen en nu ben ik weer helemaal mezelf op wat vermoeidheid na.

Maar nog geen Knorrie dus! Spannend Morrie. Maar jee wat gaat het hard dat Schorrie alweer naar school gaat en wat gaat hij vroeg alweer naar school? Loeder gaat pas september en heeft eigenlijk voor mijn gevoel maar net vakantie.

Hmm..ik weet niet of H&M dubbele maten heeft gehad? Ik denk het wel met de wat grotere maten. Mormel zit in 98 en voor Loeder koop ik daar bijna nooit, dus kan zijn dat het vanaf 98 is?

Welkom terug Wind! Klinkt heerlijk je vakantie. Toevallig reden we vandaag nog langs jullie huis. We waren bij mijn vriendin die ook in Windtown woont.

Nathje, leuk dat het allemaal nu begint te komen en echter wordt. Ik ben heel benieuwd naar jullie vast schitterende huisstijl!

Ely, mooie foto bij je hyves! Dan zou ik ook gokken op aanbidder :-)
Morgen D-day voor Schorrie! Ik ben retenieuwsgierig hoe hij het gaat vinden. Ik denk niet dat ik het droog hou bij de eerste keer wegbrengen van Apie. Ik hoop dat ik het op kan houden totdat we weglopen. Ik heb gelukkig nog even.

We hebben waarschijnlijk geen naschoolse opvang nodig als alles gaat zoals we nu gepland hebben. Wel onverwacht leuk eigenlijk want dan heeft Aap 1 en ik twee middag(jes) q-time met Apie. En ik heb ook nog een een ochtend alleen met Japie. Dat lijkt me echt leuk!

Ik ga ook voor optie 1 Ely! Wat ga je met hem doen?

Heeft iemand van jullie skype? Ik heb het sinds donderdag en ik vind het leuk! Nu kan ik bellen met oa mijn broer via de computer en dan ziet hij mij en ik hem (beide webcam in de laptop). Apie vond het ook helemaal fantastisch en liet meteen haar nieuwe laarzen zien en ging volop gekke bekken trekken (wat haar dingetje is met mijn broer). Ik vind het echt iets van de toekomst, een beetje futuristisch
quote:Morrie schreef op 10 augustus 2008 @ 15:15:

Geen idee of je de baby kunt ophouden als je dat wilt, volgens de zwangerschapsgymjuf bij Schorrie wel, onbewust. Volgens haar bevielen vrouwen van bijvoorbeeld Internationaal vrachtwagenchauffeurs vrijwel nooit als man net in Italie reedt maar begon de bevalling dan bijvoorbeeld zodra hij de grens over reedt en het dan nog net kon halen. Geen idee of ze dat verhaal vertelde om ons gerust te stellen of dat het echt zo is.

Overigens, de baby geeft aan wanneer hij komt, niet de moeder. Dus it's all in Knorries hands .

Dit herken ik wel. Ik wilde op alle dagen bevallen, maar niet op de verjaardag van Ot (ik was een paar dagen daarvoor uitgerekend). Uiteindelijk werd Maby 2 dagen later geboren .

Dus Morrie, je bevalt pas al Schorrie helemaal gewend is op school.Over 2 weken ofzo .
Ik heb geen skype maar wil het eigenlijk wel. Ik bemerk alleen nog een drempel, weet niet zo goed hoe het moet terwijl het heel simpel is geloof ik. Onze ex-buurjongen die nu in Australie woont roept steeds dat we het moeten installeren, dan kunnen we bellen met elkaar. Dus ik denk dat het er nog wel eens van komt.

Wel leuk trouwens, hij is dus in Australie gaan wonen met zijn vriendin en nu zijn ze een bedrijf gestart waarbij ze 2 keer per jaar 6 weken in Nederland moeten zijn. Hij komt over een paar weken voor de eerste keer weer terug en kan dan ook onze nieuwste aanwinst zien. We zijn helemaal blij!

Bij ons is het net zo met geen NSO nathje. Er is geen plek, dus vangen we het zelf op, en dit houdt in dat ik op dinsdagmiddag alleen met Schorrie ben omdat Knorrie dan op de creche is, en op donderdagmiddag heeft Harrie hetzelfde.

Daarbij heb ik woensdagochtend en Harrie vrijdagochtend juist 1 op 1 tijd met Knorrie omdat Schorrie dan op school zit. Is ook fijn denk ik voor beide kindjes.

Moeten we alleen nog zorgen dat we ook nog ergens tussendoor dingen met zijn 4-en doen .
quote:anky schreef op 10 augustus 2008 @ 20:26:

[...]

Dit herken ik wel. Ik wilde op alle dagen bevallen, maar niet op de verjaardag van Ot (ik was een paar dagen daarvoor uitgerekend). Uiteindelijk werd Maby 2 dagen later geboren .

Dus Morrie, je bevalt pas al Schorrie helemaal gewend is op school.Over 2 weken ofzo .Dan hebben we het volgende probleem: dan is Schorrie jarig .
Nope, geen skype geinstalleerd. Hebben het wel gehad, maar deden er erg weinig mee.

Nou ja, we weten dat je iig t5ussen overmorgen en 2 weken bevalt Morrie :-)
We zaten in Sarteano, Toscane.

Camping heet Parco delle Piscine.

Die in Figline had ik ook gezien en zag er ook mooi uit!
Oh, ondertussen waren er al meer langs geweest.

Het was dus een reactie op Pammie

Skype? Wist van het bestaan niet af. Dat hebben ze onder mijn steen nog niet.

Spannend hoor, Morrie. Ik dacht ook dat ik moest huilen, maar helemaal niet. Ik bleef supernuchter. Wel spannend, maar geen tranen.

Ik moet nog steeds terug lezen.

Iets spannends gemist de laatste twee weken?
Vingerverf, dat moet toch zo uit kleding te wassen zijn? Schorrie heeft het op zijn kleren gesmeerd laatst, ik heb zijn shirt echt direct gewassen en vandaag nog een keer, maar er zitten allemaal rode vlekken op. Iemand nog tips? 't Was mijn lievelingsshirt voor hem....
HIer broodtrommel klaargemaakt, voor dochter, Kiloknaller dus pas 1 september naar school, dus maar eentje. Dat is nog een heel karwei binnenkort, twee broodtrommels .

Ga nu lekker lezen, ik probeer wat minder te internetten (dat lukt ongeveer de eerste week na een week vakantie, daarna is het alweer routine vrees ik).
quote:Morrie schreef op 10 augustus 2008 @ 20:30:

[...]

Dan hebben we het volgende probleem: dan is Schorrie jarig .Dat wordt dan 2 dagen na Schorries verjaardag: is dat niet 6 september?
Harrie roept al weken dat hij Schorries broodtrommel gaat doen 's ochtends, ik ben erg benieuwd.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven