En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Fijn, Poez, en heel spannend natuurlijk! Hoop dat het een prachtige romance wordt/blijft!
Ohhh Poezzzz!! (zwijmel zwijmel)

Lekker afwachten en vooral genieten van alle gevoelens die door je lijf gieren!!

Ik wens je het alllller beste
Poez wat ontzettend leuk voor je! En wat spannend ook.

Heb verder weinig advies voor je. Ik ben een enthousiast mens en doe in kontakten altijd gewoon wat er in me op komt maar dat loopt dus niet altijd even goed af.

En met een man weet ik het helemaal niet. Dat blijf ik ingewikkelde wezens vinden, kontakt met vrouwen is zoveel makkelijker en eenvoudiger, dat kletst gewoon wel aan.

Dus hoop voor je dat anderen tips voor je hebben!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Dank je, MissMara.

Poez is nog erg sceptisch en op haar hoede, maar de man in kwestie is te leuk om er aan voorbij te lopen... (Maar Poez is wel BANG!!! hahaha)
Aaaah Poezz, wat leuk!

Sja, de etiquette??? Eeeh, hij belt en smst en mailt, en jij reageert daar na 3 dagen op?? Zoiets, of is dat alleen als je hard to get speelt/wilt zijn?? Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, weet ie meteen wat voor vlees ie in de kuip heeft!

Geniet ervan!
Who, dames!

Dank voor alle gelukwensen, maar het is nog niet echt iets en er zijn veel bezwaren. Onder andere: ver weg en allergisch voor mijn huisgenoten....

Maar jullie gelukwensen zijn erg lief!
Ik vind dat het meeste contact van hem uit moet gaan, lekker ouderwets. Maar het voelt wel beter!

Ik heb het boek gelezen: de ideale vrouw is een bitch.

De meningen van de mannen daarin zijn op talloze interviews gebaseerd met mannen, en daaruit blijkt dat het merendeel graag nog steeds wil veroveren, het idee wil hebben dat hij het voorelkaar krijgt.

Kan je tegen zijn, initiatief is ook leuk, maar ik vind het ook wel wat hebben als iemand lekker moeite voor je doet...

Maar ja, ik snap je onrust wel hoor!!
* leuke man ziet poezzzz valt van zijn fiets/rolschaatsen/auto of voeten*

Buit is binnen
1. Van Harte! Leuk voor je!!

2. Maarre misschien dat ik met 27 veul te jong ben om het me te herinneren maar wanneer waren daar regels voor?

3. Zo één bericht per dag (of mail, of sms of bellen) als vuistregel, naar boven bij te stellen als hij dat duidelijk ook doet?
Ik zou zeggen: alles wat eng en moeilijk is meteen benoemen tegenover hem, dat haalt de angel eruit. Of wil je voor hem liever mysterieuze poez zijn die niks moeilijk vindt?

En ach, die bezwaren? Klinkt als de perfecte LAT-relatie!
Maroon, ik doe niet aan hard to get hoor. Geen spelletjes hier. Poez is Poez, take it or leave it.
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2008 @ 00:14:

[fgcolor=#0099FF]Who, dames!

en allergisch voor mijn huisgenoten....

fgcolor]Oepsie, dat is dan wel ietse moeilijker
Natuurlijk wel minimaal een half uur wachten met terug sms-sen of mailen, meneer moet niet het idee krijgen dat je smachtend bij de foon zit nietwaar?

/ en ook gewoon wegdrukken als het echt niet uitkomt, geeft de (TERECHTE UITERAARD) indruk dat je een leven buiten hem hebt.
quote:MissMara schreef op 11 augustus 2008 @ 00:16:

Ik zou zeggen: alles wat eng en moeilijk is meteen benoemen tegenover hem, dat haalt de angel eruit. Of wil je voor hem liever mysterieuze poez zijn die niks moeilijk vindt?

En ach, die bezwaren? Klinkt als de perfecte LAT-relatie! MissMara, had jij eerder een andere nick? Klinkt alsof je Poez best goed kent....

Ja, zeker. De ideale LAT!

Ware het niet dat ik met deze man toch echt wel verder ga verzinnen... Leuk huis met woonkeuken en woonkamer. Ik lekker in de keuken mijn domein, hij in de woonkamer met zijn gitaren....

Poez, af!!!
Ik ben uit de tijd waarin etiketten werden vervangen voor barcodes.
quote:Mevrouwdekees schreef op 11 augustus 2008 @ 00:19:

Natuurlijk wel minimaal een half uur wachten met terug sms-sen of mailen, meneer moet niet het idee krijgen dat je smachtend bij de foon zit nietwaar?

/ en ook gewoon wegdrukken als het echt niet uitkomt, geeft de (TERECHTE UITERAARD) indruk dat je een leven buiten hem hebt.Whahaha, ja die regels ken ik. Maar zo zit Poez gewoon niet in elkaar. Ik hou niet van spelletjes. Poez is Poez, take it or leave it.

Maar onder tussen vreet ik mezelf op, omdat ik nog geen mail terug heb...
(Als niet-inhoudelijke reactie op de vraag of je het liever had zoals vroeger, met etiketten, of zoals nu. Dus. )
Oe Poez, spannend!!!! Ik snap je voorzichtigheid, maar hey als het goed voelt, ga ervoor!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Vroeger gingen we voor twaalven slapen...
(Als reactie op de opmerking dat je nog geen mail terug hebt dus. )
Pffffffffffff... vroeger liep ik voor de feiten uit in plaats van er achteraan.

Edit: dat was in de tijd dat je onder mijn borsten door kon lopen, in plaats van dat je er overheen moest stappen.

Maarre.... wel spannend inderdaad!!!
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2008 @ 00:23:

[...]

MissMara, had jij eerder een andere nick? Klinkt alsof je Poez best goed kent....

Ja, zeker. De ideale LAT!

Ware het niet dat ik met deze man toch echt wel verder ga verzinnen... Leuk huis met woonkeuken en woonkamer. Ik lekker in de keuken mijn domein, hij in de woonkamer met zijn gitaren....

Poez, af!!!

Gitaren!! Pas op!!

Ik heb er ook zoeen

Nee hoor, grapje.

Dat is zo heerlijk! man gaat lekker naar boven (of naar vrienden) om lekker te spelen, dat geeft mij lekker de ruimte om dingen voor mijzelf te doen(zonder dat iemand zeurt)

Ga er lekker voor poez!
Qwert, hij is vast een man van de oude stempel; slapen voor 12. Hij trok het ook slecht toen dat vrijdag op zaterdag anders ging...LOL

Pippi, ik vind het zoo eng! Poez houdt niet van ziel open leggen, en ben bang dat hij morgen mailt: Nee, toch maar niet.
Ohh ik weet zeker dat ik hem ken!!!

De scene hier is behoorlijk bekendt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven