Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
quote:infojunk schreef op 09 augustus 2008 @ 14:43:

Ja, die Jemeniet heeft uiteindelijk wel meegedaan, maar is vandaag al uitgeschakeld. Echt zo lullig. (voor Yuri v Gelder)Echt, oh kei lullig (ff niet meegekregen; krijg je als je halve dag wegbent...)
Het Programma, de tijden, de sporten!
En hier gesorteerd op sport, zodat je snel en gericht kunt kijken wanneer je favoriete sport op tv komt

Programma
Dat was echt giga balen dat Jemeniet niet meer meedoet. Nou ja, kon je gisteren tijdens trainingen al zien dat er iets niet klopte.

En een Nederlander: Epke door naar de finale rek (turnen).

Dames estafettezwemmen ook door naar de finale (goh wat een verrassing.
Nederland heeft GOUD gewonnen met dameszwemmen estaffette Amerika en Australië dachten dat één van hen het zou winnen, dus NIET
Trouwens... dit wordt zeker allemaal uitgezonden op eurosport ? :(

Die kan ik namelijk niet vinden op mijn tv-kanaal.. shit! Nog maar een poging doen straks, of ik die ergens kan vinden en in mn rijtje tv-zenders kan plaatsen
quote:sweetcandy schreef op 10 augustus 2008 @ 10:12:

Trouwens... dit wordt zeker allemaal uitgezonden op eurosport ? :(

Die kan ik namelijk niet vinden op mijn tv-kanaal.. shit! Nog maar een poging doen straks, of ik die ergens kan vinden en in mn rijtje tv-zenders kan plaatsenOp de site van de NOS kan je zelf een sport kiezen. Ze hebben volgens mij iets van 8 kanalen.
hm, dan moet ik dus online kijken?

Das minder.. kan eurosport niet vinden tussen de kanalen.. :(
Morgenochtend ook weer (grote) medaillekans; Marianne Vos!

Jammer maar helaas, ze zat er niet op tijd bij.

De zwemsters waren geweldig hè?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:steph schreef op 10 augustus 2008 @ 10:11:

Nederland heeft GOUD gewonnen met dameszwemmen estaffette Amerika en Australië dachten dat één van hen het zou winnen, dus NIET Ja, echt super! Topklasse! Ik heb de wekker er voor gezet. En een van de meiden komt hier uit het dorp, dus dat maakt het extra leuk.
Ik heb het net gezien in de herhaling,echt heel leuk voor die meiden!
Ik ga er heen v.d. week.... heb er zin in ......!!!!!!!!!!
gaaaaaf !! Mijn huisgenootje zit er nu ook, familie van haar is een bekende sportster. Lijkt me erg leuk om eens bij te wonen, alhoewel je alles op een tv beter kunt volgen ;)
Ga je zeker gelijk in krijgen dat je het vanuit de huiskamer voor de tv veel beter kan gekijken. Maar het gevoel he...... hoop dat dat gaat verwinnen.
quote:sweetcandy schreef op 10 augustus 2008 @ 11:13:

hm, dan moet ik dus online kijken?

Das minder.. kan eurosport niet vinden tussen de kanalen.. :(Nee, gewoon op Nederland 1 kijken.
Steph, denk dat ik hem een tijdje op m'n werk ga hangen of anders afgeven aan een goede vriendin. En anders hang ik hem lekker naast die andere... Hij past wel mooi bij mijn paraplu...
quote:steph schreef op 10 augustus 2008 @ 10:11:

Nederland heeft GOUD gewonnen met dameszwemmen estaffette Amerika en Australië dachten dat één van hen het zou winnen, dus NIET

Geweldig he! Zat ook helemaal te juichen voor de tv (herhaling, dat dan weer wel)! Die Amerikaanse coach moeten ze maar gauw ontslaan, hij wist verdorie niet eens wie het wereldrecord in handen hadden. Schande! Echt die Amerikanen... (*slikt nu een heel betoog over de arrogantie van Amerikanen in*)

Wel balen van Marianne Vos trouwens; had het haar ook wel gegund. Maar ze heeft nog meer kansen.
vond het basketbal zelf ook leuk om te volgen. Amerika - China was een pracht wedstrijd.

Wat ik zelf erg raar vond is dat de NOS het voetbal uit ging zenden ipv het vrouwen hockey! De hele voorzomer hebben we hier al voetbal gehad, nederland staat daar met een ploeg dat geen eens de kwalificatie B mag krijgen en toch kiest de NOS ervoor om deze wedstrijd uit te zenden. Hierdoor hebben we een prachtige wedstrijd van onze Nederlandse hockeyers gemist. 6-0 vond ik toch een mooie prestatie.

Zijn er meer die deze keuze raar vonden?
Ik had die keuze wel verwacht van de NOS, maar ik ben het wel met je eens. Ik vond het ook jammer dat ze niet een van de andere sporten met Nederlanders rechtstreeks uitzonden. Op hetzelfde moment speelden inderdaad de hockey dames, maar ook Nederlandse beachvolleyballers en er was volgens mij ook turnen met Nederlandse inbreng. Dus keuze genoeg om iets anders uit te zenden dan voetbal.
Ik snap deze gekte voor geen meter.

Vind de hele olympische spelen alleen maar volslagen onzin.
Ik vind sport uberhaupt onzinnig!
Maar ja, ik zit hier chips en wine-gums te eten, is mss ook volslagen onzin maar het is wel lekker...... wat is dat dan toch met de olympische spelen / sport? Wat is daar zo leuk/lekker aan? Ik snap er echt geen hol van.
Gewoon de spanning, wie er gaat winnen (tevens bijt ik mijn nagels er bijna af als Nederland erbij zit). Tja, als je dat niet snapt dan niet kijken en hier niet reageren.

Deborah Gravenstijn (judo) zit bij de laatste vier!!
Ja, spannend, zodirect begint de finale!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Shit, zit om mijn werk maar zou het graag willen zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven