Oh my God!
dinsdag 3 maart 2015 om 10:41
Normaal haal ik een beetje mijn neus op voor chocolade uit de supermarkt, maar oh my God.....!
De Albert Heijn Excellent paaseitjes (witte chocolade met yoghurt/bosbes-vulling) doen niet onder voor de choclade van Puccini. Het gaat om een klein zakje voor 3.49 euro (vind ik voor een supermarkt best veel), maar het is het zooooo waard!
Update: er zijn drie smaken bij Excellent:
- Witte chocolade yoghurt bosbes
- Pure chocolade sinasappel kaneel
- Melkchocolade mango chili
De Albert Heijn Excellent paaseitjes (witte chocolade met yoghurt/bosbes-vulling) doen niet onder voor de choclade van Puccini. Het gaat om een klein zakje voor 3.49 euro (vind ik voor een supermarkt best veel), maar het is het zooooo waard!
"Mysteriemanning".... heb jij het in je?
dinsdag 3 maart 2015 om 19:04
Ik houd niet van melkchocolade maar wit vind ik soms wel lekker, een klein stukje. De eitjes van AH Excellent vind ik trouwens ook erg lekker, vooral de puur met sinaasappelvulling. Ik weet niet of ze die dit jaar ook hebben, want ik heb nog geen chocolade-ei op (ben aan het lijnen). Ik ben overigens best wel erg, want voor de kinderen haal ik zo'n pondszak gemengde eitjes van een huismerk, en voor mezelf de dure eitjes van AH Excellent of de chocolaterie. Dit jaar waarschijnlijk dus maar 1 zakje, met Pasen.
woensdag 4 maart 2015 om 15:58
woensdag 4 maart 2015 om 16:07
donderdag 5 maart 2015 om 12:07
quote:glitglam schreef op 04 maart 2015 @ 14:52:
Ik denk dat jij de euroshopper-eitjes heel lekker gaat vinden. Als ze er een ander papiertje omdoen/er een merknaam op zetten en de prijs verhogen.Ik weet 100% zeker dat het verschil in kwaliteit hem niet louter (of zelfs maar "overwegend") in de perceptie (papiertje, prijs, merknaam) zit. Er is wel degelijk een (gigantisch) objectief verschil in kwaliteit.
Ik denk dat jij de euroshopper-eitjes heel lekker gaat vinden. Als ze er een ander papiertje omdoen/er een merknaam op zetten en de prijs verhogen.Ik weet 100% zeker dat het verschil in kwaliteit hem niet louter (of zelfs maar "overwegend") in de perceptie (papiertje, prijs, merknaam) zit. Er is wel degelijk een (gigantisch) objectief verschil in kwaliteit.
"Mysteriemanning".... heb jij het in je?
donderdag 5 maart 2015 om 13:33
Ik vind paaseitjes niet lekker. Wat voor soort of merk dan ook. Gek he. Ik hou wel van chocola maar niet in ei vorm. Ook niet als chocoladeletter. En het liefst zo donker mogelijk. Het lekkerst is zo'n chocolade souffleetje, vind ik. Warm uit oven of magnetron. En dat je het dan bijna niet door kunt slikken vanwege de consistentie. We noemden dat hier een mondgasme.
Zo te horen had jij ook een mondgasme, katewslet. Wat chocola niet mens een mens kan doen.....ik ga recepten zoeken, hahaha.
Maar geen paaseitjes voor mij. Ik vier pasen niet dit jaar. Ik moet een paar kilo's kwijt en pasen is voor mij meer een excuus om me vol te proppen. En ook geen chocolade souffleetje dus, snik.
Zo te horen had jij ook een mondgasme, katewslet. Wat chocola niet mens een mens kan doen.....ik ga recepten zoeken, hahaha.
Maar geen paaseitjes voor mij. Ik vier pasen niet dit jaar. Ik moet een paar kilo's kwijt en pasen is voor mij meer een excuus om me vol te proppen. En ook geen chocolade souffleetje dus, snik.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
donderdag 5 maart 2015 om 21:22
quote:Katewslet schreef op 05 maart 2015 @ 14:05:
We hebben toch wel wat kenners/liefhebbers hier!
Behoorlijke spellers helaas niet. Uit je 'nieuwe' OP:
Martin, het is sinAAsappel, niet sinasappel. Groep 4 basisschool, hoe moeilijk kan het zijn?
We hebben toch wel wat kenners/liefhebbers hier!
Martin, het is sinAAsappel, niet sinasappel. Groep 4 basisschool, hoe moeilijk kan het zijn?
donderdag 5 maart 2015 om 21:28
quote:Sri schreef op 05 maart 2015 @ 21:22:
[...]
Martin, het is sinAAsappel, niet sinasappel. Groep 4 basisschool, hoe moeilijk kan het zijn?Oh my god is Kate Martin
[...]
Martin, het is sinAAsappel, niet sinasappel. Groep 4 basisschool, hoe moeilijk kan het zijn?Oh my god is Kate Martin
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.