Oh my God!

03-03-2015 10:41 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal haal ik een beetje mijn neus op voor chocolade uit de supermarkt, maar oh my God.....!

De Albert Heijn Excellent paaseitjes (witte chocolade met yoghurt/bosbes-vulling) doen niet onder voor de choclade van Puccini. Het gaat om een klein zakje voor 3.49 euro (vind ik voor een supermarkt best veel), maar het is het zooooo waard!

Update: er zijn drie smaken bij Excellent:

- Witte chocolade yoghurt bosbes

- Pure chocolade sinasappel kaneel

- Melkchocolade mango chili
"Mysteriemanning".... heb jij het in je?
Ik ben dol op witte chocolade, en de paaseitjes met yoghurt en bosvruchten van de AH zijn zalig! Ik hoop dat ze nog in de bonus komen voor pasen zodat ik even kan inslaan voor de rest van het jaar (lees; binnen enkele weken zijn ze op).
Ik houd niet van melkchocolade maar wit vind ik soms wel lekker, een klein stukje. De eitjes van AH Excellent vind ik trouwens ook erg lekker, vooral de puur met sinaasappelvulling. Ik weet niet of ze die dit jaar ook hebben, want ik heb nog geen chocolade-ei op (ben aan het lijnen). Ik ben overigens best wel erg, want voor de kinderen haal ik zo'n pondszak gemengde eitjes van een huismerk, en voor mezelf de dure eitjes van AH Excellent of de chocolaterie. Dit jaar waarschijnlijk dus maar 1 zakje, met Pasen.
Ik ga voor de Leonidas paaseitjes!

En dan een grote gemengde zak, zitten zoveel smaken in, dat ik dan vergeet welke smaak in welke kleur papiertje zit. En dan moet ik nog een zak halen.
quote:fjorgyn schreef op 03 maart 2015 @ 12:17:

Paar dagen geleden had Milka ('lepeleitjes', blêh) hetzelfde idee.Die bestaan al jaren.
Ik denk dat jij de euroshopper-eitjes heel lekker gaat vinden. Als ze er een ander papiertje omdoen/er een merknaam op zetten en de prijs verhogen.
Oh my god! 3,50 voor een prulletje waar niet eens cacao inzit!
quote:mienbillekesjeuken schreef op 04 maart 2015 @ 14:53:

Oh my god! 3,50 voor een prulletje waar niet eens cacao inzit!Maar wat wel zalig smaakt!
Ik ben altijd maar wat blij dat ik helemaal nergens mijn neus voor ophaal als het chocola betreft, scheelt weer in de portemonnee. Ik vind ook die grote eieren zonder vulling nog lekker.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ikheb net een zak bij de ''poundshop'' gehaald en dat blijkt koetjesrepen ''chocolade'' te zijn.

Wat een jeugdsentiment hahahaha
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Miss-Colorado schreef op 04 maart 2015 @ 15:19:

[...]

Maar wat wel zalig smaakt!

Maar toch veel geld!

@OLLA: koetjesreep! Vroeger vond ik dat lekker, maar nu proef ik alleen maar van dat suikerige vet. Brrrrrr......
quote:mienbillekesjeuken schreef op 04 maart 2015 @ 16:03:

[...]

Maar toch veel geld!

@OLLA: koetjesreep! Vroeger vond ik dat lekker, maar nu proef ik alleen maar van dat suikerige vet. Brrrrrr......Klopt, heel smerig maar toch he.. haha
Ik heb voor de volledigheid even de OP geupdate en ook de andere smaken van Excellent vermeld.
quote:glitglam schreef op 04 maart 2015 @ 14:52:

Ik denk dat jij de euroshopper-eitjes heel lekker gaat vinden. Als ze er een ander papiertje omdoen/er een merknaam op zetten en de prijs verhogen.Ik weet 100% zeker dat het verschil in kwaliteit hem niet louter (of zelfs maar "overwegend") in de perceptie (papiertje, prijs, merknaam) zit. Er is wel degelijk een (gigantisch) objectief verschil in kwaliteit.
Ik vind die paaseitjes in de OP echt superlekker klinken, wil ik ook proberen!
Ik vind paaseitjes niet lekker. Wat voor soort of merk dan ook. Gek he. Ik hou wel van chocola maar niet in ei vorm. Ook niet als chocoladeletter. En het liefst zo donker mogelijk. Het lekkerst is zo'n chocolade souffleetje, vind ik. Warm uit oven of magnetron. En dat je het dan bijna niet door kunt slikken vanwege de consistentie. We noemden dat hier een mondgasme.

Zo te horen had jij ook een mondgasme, katewslet. Wat chocola niet mens een mens kan doen.....ik ga recepten zoeken, hahaha.

Maar geen paaseitjes voor mij. Ik vier pasen niet dit jaar. Ik moet een paar kilo's kwijt en pasen is voor mij meer een excuus om me vol te proppen. En ook geen chocolade souffleetje dus, snik.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
We hebben toch wel wat kenners/liefhebbers hier!
quote:Katewslet schreef op 05 maart 2015 @ 14:05:

We hebben toch wel wat kenners/liefhebbers hier!

Behoorlijke spellers helaas niet. Uit je 'nieuwe' OP:

Martin, het is sinAAsappel, niet sinasappel. Groep 4 basisschool, hoe moeilijk kan het zijn?
quote:Sri schreef op 05 maart 2015 @ 21:22:

[...]

Behoorlijke spellers helaas niet. Uit je 'nieuwe' OP:

Martin, het is sinAAsappel, niet sinasappel. Groep 4 basisschool, hoe moeilijk kan het zijn?Oh my god is Kate Martin
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 05 maart 2015 @ 21:28:

[...]

Oh my god is Kate Martin
Jéémig....

Afijn paaseieren dus.

omg.

ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:NYC schreef op 05 maart 2015 @ 13:20:

Ik vind die paaseitjes in de OP echt superlekker klinken, wil ik ook proberen!Echt doen hoor, krijg je vast geen spijt van. Laat je nog wel even weten wat je ervan vond?
quote:charlottew88 schreef op 05 maart 2015 @ 21:28:

[...]

Oh my god is Kate Martin Yep! Welkom bij de club!
Ik vind dat de mods de titel moeten veranderen naar: O me godT!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven