Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welnee joh! Was sprakeloos, en dat komt niet vaak voor hier hoor!!!
Oeoeoeoeoe, mooi, Bridges! Gefeliciteerd! Echt iets leuks om naar uit te kijken!

Natuurlijk ook gefeliciteerd voor Bridgesman en Bridgeskids.

Gefeliciteerd Bridge, wat leuk zo dat Ties met een roos aan kwam lopen, schattig hoor! Echt heel leuk voor jullie viertjes!!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
Ja ben er ook echt helemaal blij van... hihi, moet constant grijnzen..., En zo leuk om nu al te praten over allerlei plannen... heerlijk! Alleen de voorpret is al leuk!

Bam: voor jou... Geen idee wat er is, maar hopelijk voel je je snel weer happy!

Star: Goed zeg van Ceetje!!!

Rest even vergeten. Erg druk met school ook. Eerste werkdag was leuk, maar druk! Ik ga erin...
Ik zal snel even een verkorte versie op de group neerzetten.

(verder niks met mij hoor)
Ooooh Bridges, ik heb kippenvel!!! Wat gaaahaaaf! En dan straks met 2 van die mooie kindjes jullie liefde helemaal verzegelen, super. Wow, gefeliciteerd!
ik zie nog niets op de groep Bam, klopt dat? Niets heeeel ergs toch? In ieder geval een knuffel van mij!
Het staat er hoor, dat snel werd toch even wat langer......
van mij, ik heb een reaktie geplaatst!

Nou, we gaan nu de tweede afkickfase in, zaterdag omlaag gegaan en 3 dagen daarna merk je het meestal. Overdag korter slapen en de hele dag moe, moe, moe. Hij gaat overal liggen. En vanmorgen helemaal overstuur wakker om 6 uur. M is nu even lekker gaan zwemmen met hem. O ja, Jonathan begon weer heel slecht te lopen met schoenen aan dus wij naar de schoenenwinkel en moest hij al in maat 25. Wat gaat dat snel! Maar we hadden geluk want er stonden uitverkoopjes. Nu hebben we Scapa laarsjes van 105 naar 30 en gympjes van Prada van 150 naar 30. Lachen he! Ik kom strakjes nog wel even terug!
Mal, wat een traject, dat afkicken... Arme Mr J, zo van de leg! Hopelijk scheelt het dat je weet waar het door komt. Dan hoef je je in elk geval geen zorgen te maken, bedoel ik. Nou ja, slaat misschine nergens op. Ha, maar prada gympies voor 30 euri, daar wordt een mens in elk geval blij van!
Mal waar heb jij gewinkeld voor zo weinig???

Wat naar dat hij er zo'n last van heeft. Merk je aan het eind van de week wel verbetering of duurt dat langer dan een week?

Heeft M. lekker vakantie?

Suze al een bod gehad?

Bridge van harte! Wat een leuk cadeau zeg en idd straks je mooie kindjes in bruidskleding .
Juud, in die dure winkel in onze oude buurt waarvan de naam begint met een O. Stonden nog wel meer leuke schoenen, alles was nu 30 euro! M heeft nu idd vakantie. We gaan dit weekend misschien nog wel even weg, proberen een last minute te boeken voor CP. Dan is er iig nog overdekt leuks te doen met Mr J, met dit rotweer.

Hel, ik snap wat je bedoeld :-) Hebben jullie nou binnenkort open huis? Ik hoop dat het dan wat oplevert! Moeilijke markt om te verkopen nu hoor. Ik duim voor jullie.
Mal, je hebt mail. x
Lekker uitverkoopje Mal! Daar wordt een mens blij van.

Hoe gaat het met het huis su? Ik zal eens op Funda kijken.

Verder geen nieuws hier. Ik heb al 4 dagen hoofdpijn, heel irritant. Ben toch eindelijk uitgerust na zo'n vermoeiende vakantie, dus dat kan het niet zijn. Balen.

Daahaag
Goeie foto's Suze! Ik zou het bijna kopen
Bam
En ook van mij Bam.
Jee wat een rust hier!

Bridges, al een beetje bekomen van de verrassing?! Had je echt helemaal niks in de gaten? Super romantisch hoor! Heb je al een idee van wat voor jurk je wil enzo? (Ben niet nieuwsgierig hoor, wil het alleen graag weten )

Suus, al wat gehoord van de makelaar over de bezichtiging?

Amalia, haaai, heb je nog helemaal niet begroet sinds je terug bent! He naar, hoofdpijn. Misschien toch wat zorgen over Berend die er nu uitkomen? Hoop dat 't snel zakt.

Mmmm, mama heeft een avondje quality time met een bak New York Super Fudge Chunk....
Nou, dat is dan me, Ben and Jerry vanavond. We vermaken ons wel.

Wat smeltmomentjes van mijn dochter dan maar. Ze zat vanmiddag onderweg van het KDV naar huis te vertellen dat ze een feestje hadden gevierd, één van de kindjes was 4 geworden. Ik vroeg of hij naar de grote school zou gaan. "Neeeeeee mama, hij gaat naar de ba-sis-school!". Ah, okeej...

Laatst begon ze een heel verhaal tegen een spin op het balkon. Ik gaf voor de grap antwoord alsof ik de spin was, ze ging er helemaal serieus op in, hebben wel een uur zitten kletsen, echt zo schattig!

Truste!
Haha Hel, bijdehand die Mare.

Ik zie je al helemaal als een soort van Bridget Jones op de bank zitten met je grote bak ijs

Ik heb verder niet zoveel te melden, we hebben vakantie maar M is niet zo fit (beetje ontstressen van zijn werk denk ik) dus we doen niet zoveel. Maar morgen komt de thuiszorg en dan gaan we lekker naar de sauna.
Goedemorgen meiden,

Bridges, wat ontzettend mooi en onverwacht aanzoek!

Star, goed van Ceetje, knappe meid.

Hel, oooh wat leuk hè, die gesprekken (smelt....)

Mal, da's nog eens goed scoren voor nieuwe schoenen

Hé, lekker naar de sauna, geniet ervan!

Ik heb weer slecht geslapen vannacht. Ik heb sinds vier nachten weer last van mijn rechterbeen 's nachts en heb vannacht 2 uurtjes geslapen. Constant trillen en schokken. Ben net naar de vervangende huisarts geweest en het aan de assistente voorgelegd. Ik kan tussen 11.00-12.00u bellen of ik weer aan de medicatie ga. Heb het zelf genoemd, heb liever geen epileptische aanval natuurlijk, ivm zuurstoftekort is dat niet goed voor de baby. Baby schopt trouwens alle kanten uit, dus ook daar kan ik niet goed van slapen. En Lianne werd huilend wakker dat het zo donker was op haar kamer

En gisteravond kwamen mijn broer en schoonzus vertellen dat ze hun eerste kindje verwachten. Ben er een beetje stil van, mede doordat ze hebben verteld dat ze sinds 2004 IUI behandelingen hebben en nu na een eerste IVF behandeling is het raak.

Beetje dubbel vind ik het; ik snap dat best dat ze het privé willen houden, maar ik voel me toch een beetje 'buitengesloten' (als dat het goede woord is). Ik ben uiteraard blij voor ze hoor, maar moet het even verwerken, had dit totaal niet verwacht. Dacht dat ze voor hun carriére gingen en totaal niet met kinderen bezig waren. In maart wordt hun kindje verwacht.
Goeiemorgen!

Zo, oudste spruit is naar het speelzaaltje, pfff wat een rust. Men, daar heb ik een flinke kluif aan sinds we terug zijn van vakantie! Duwt Berend de hele tijd op de grond, gaat altijd nog even door met dingen die niet mochten, kan uren huilen omdat hij zijn wanten aan wil en als die dan aan zijn zitten ze niet goed. Zucht. Even rust voor Berend, mij en hem nu, heerlijk. Gaat het straks vast weer beter

Kokos, kan me voorstellen dat je er dubbel in bent. Maar dit is hun manier en dat is ook wel fijn voor ze toch? Als je het aan de grote klok hangt kan je de mislukte pogingen wel delen, maar moet je ook steeds weer iedereen van het slechte nieuws op de hoogte brengen. En nu komen ze meteen met goed nieuws, dat is wel heel mooi! Maar het is wel je broer en dat is weer zo dichtbij dat ze je er wel in hadden kunnen betrekken want dan wil je er ook op de minder goeie momenten voor ze zijn. Moeilijk. Kan je het straks, over een maandje ofzo, een keer aan hem vragen?

Wel heel leuk voor ze en gefeliciteerd dat je in maart tante wordt!!

Ha, berend wordt volgende week vrijdag alweer 1 jaar!!! Gisteren heb ik een loopfietsje voor hem besteld. We hebben wel een loopbakfiets, maar die is voor Laurens en veel groter, dus toch ook maar zoiets voor Berend gehaald. Mijn zus heeft er ook een en haar dochter van 4 zit er af en toe nog op, dus hij kan nog even mee.

Snik, mijn kleine baby een jaar.... echt snel....

Ik ga zo even het dorp in om zo'n telefoon-babyfoon te halen. Kan ik ook eens borrelen in de buurt zonder een oppas te regelen. En als ik de hond uitlaat als de kinderen slapen vind ik dat ook wel wat relaxter.

Nu hopen dat het droog blijft.

Fijne dag!

Is de B&J goed bekomen Hel?
Bridges, Gefeliciteerd!!! En wat romantisch hoe je gevraagd bent, kan me voorstellen dat je nu de hele dag loopt de dromen.

Jinny, en hoe gaat het met de oppas? Loopt het een beetje?

Bam,

Hel, lekker dat ijs!!! Wil ik ook, maar ik henb nu al het gevoel dat ik dikker wordt en ik wil het dit keer echt binnen de perken houden, sport ook gewoon lekker door. Wat lief, die verhaaltjes van dje dochter. Thijmen ging vanmorgen werken met Quispel. Dan is het, "mama, Thijmen even werken met Quispel, doei doei" En dan lopen ze naar de keuken.

Suze, en.... is het al verkocht?

Mal, vandaag dus een lekker sauna dagje, gieniet ervan. Goede deal zeg met die schoenen, hier is er echt niets meer in die maat. En succes met het verdere afbouwen.

Kokos, ik kan me voorstellen dat je je buitengesloten voelt. Ik zou het er oo over een maand eens over hebben.Maar wel gefeliciteerd in ieder geval. En wat vervelend dat je nu toch weer wat last krijgt. Hopelijk kunnen ze je met lichte medicijnen helpen.

Amalia, lekker even rust. En is Berend alweer bijna een jaar? Wauw , ja dat is echt snel gegaan. Ach, weer een leuk feestje.

Hier gaat alles goed, ben een beetje moe en de hele dag door last van een vage misselijkheid maar verder gaat het prima.

Mijn (.)(.) zijn volgens mij alweer een cupmaat gegroeid, en dat hoeft voor mij niet zo maar goed. ik hoop dat ik alles nog even verborgen kan houden op mijn werk.

Afgelopen maandag het aan de familie verteld,we gingen met z'n allen naar het Dolfinarium, als het mis zou gaan kunnen we er in ieder geval over praten. We hebben eigenlijk niets gezegd maar ik had voor Thijmen een t-shirt gemaakt met op de voorkant STOER en op de achterkant "in 2009 grote broer!" En toen iedereen het uiteindelijk zag was iedereen helemaal blij.

Verder belde maandag de VK, ook lekker een kwartier mee aan het kletsen geweest.

Ik hoef 22 september pas te komen. Gaan we hartje luisteren, geen echo ofzo, dat doen we pas met 20 weken of misschien nog eens tussendoor. Ik kon ook eerder komen als we alle testen wilden laten doen, maar wij gaan er vanuit dat het goed is en zo niet dan merken we dat wel met 20 weken, we zouden de zwangerschap toch niet willen afbreken.

Nu ga ik weer even verder werken.
Zo Amalia is de rust alweer voorbij? Wel lekker even he als ze naar de creche/psz zijn. En voor hun zelf natuurlijk ook leuk om even met de "kindjes te spelen" zoals Mart dat noemt.

Hoe is het met je oma?

Jin ligt Thomas eigenlijk alweer in z'n grote bed of wacht je nog even?

Lekker Mal naar de sauna. Ga je naar de nieuwe? Schijnt heel groot te zijn. Ik ga ook een keer kijken, ben wel benieuwd naar de concurrentie .

Fijn voor je broer Kokos. Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat je het niet wist maar aan de andere kant is het aan hun hoe daar mee om te gaan. Lijkt me ook niet makkelijk als je in die hele medische molen zit. Maar wel leuk een neefje of nichtje voor Lianne en de spruit op komst.

Hoe was het telefonisch gesprek met de dokter?
Leuk Enka een dagje naar de dolfijnen. Heb je de baby-dolfijnen nog gezien? Gaan jullie ook geen termijn echo doen? Was je bij Thijmen veel aangekomen?

Lekker dat geklets he Hel . Zo stond ik vanmorgen met Mart onder de douche te kletsen.

"hoe heet papa?"

"aian"

"en hoe heet mama"

"schatje"

hahaha zo zie je maar weer wie hier de liefste in huis is .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven