Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia, sneu voor Berend zeg, maar gelukkig gaat het nu weer beter... Nu weer flink aansterken dan maar!

Mal; oh dat afbouwen, wat naar... maar gelukkig gaat het naar omstandigheden goed dan maar hè... Leuke roddels! Altijd leuk, bruiloften! :-)

Jin: 4 tanden tegelijk, toe maar... arme S...
Gezellig hier...
Reuzegezellig Ik ben er weer en het valt stil, ha ha! Volgens mij ben ik blijven hangen op pagina 392 dus vind ik het een beetje veel om bij te lezen. Kan iemand me de updates vertellen of is het vooral gezellig geklets :-)
Haai,

Bridges, is vriend nog jarig? Zoja, gefeliciteerd! Konden jullie nog leuk buiten staan? En was iedereen aanwezig?

Gelukkig is het geslaagd!

Amalia, leuk je weer te zien. Goh, Berend heeft het lang gehad zeg! Gelukkig hielp de medicatie. En nu maar weer aansterken.

Fijn dat je verder even goed hebt genoten.

Stap 2 dus, Mal, goed! Is het met name slopend op diftige buien-gebied? Of is hij ook nog erg verward? En hangt hij erg aan je?

Mooi bruidspaar hoor! En wat een babyboom..kan me voorstellen dat het rammelt bij je. Ik blijf voor je hopen en duimen!

Hier weer een ruzie-weekend. Nu weer harmonie in de house.

En vanavond...een poepje in het potje!!! Ik heb een boekje geleend van de bieb en het daarmee uitgelegd. En toen ze begon te persen gelijk de luier afgedaan. En met succes.
Je hebt een positieve test gemist, Amalia...Zoekt en gij zult vinden!!
Vriend was in mei jarig compu, we hebben een goed gemiddelde gezocht. Het was erg druk. Op Het moment, toen we gingen beginnen met eten, was mijn vader er helaas nog niet. En aantal mensen waren alweer weg, dus ook jammer, maar dat mocht de pret niet drukken!
Aha, dan heb je w.s. toen al gefeliciteerd met vriend.

Was je vader alleen? En leuke kadootjes ontvangen?

Trusten!
Ja geld voor de tuin, een hele mooie roos en van schoonouders krijgen we een tuinbankje en van mijn moeder en man hebben we tuinstoelen gehad. Vader was met vriendin, zonder zusje want ex maakte er weer een puinhoop van helaas...
Nou ik ga kijken of ik vannacht wel kan slapen, vannacht zat mijn hoofd nog te vol leuke dingen. Morgen mijn eerste werkdag dus beetje slaap zou fijn zijn!
Hallo!

Hoop dat je goed hebt geslapen, Bridges.

Fijne werkdag, ook voor de anderen.
Morguh,

Meisje lag vanochtend in bed te zingen, zo lief. Was ze nog even bij mij in bed, met knuffelbeest, zegt ze:"Ik heb net gezingt mama".

Jin, knuffel voor S.

Bridges, beetje wakker? Leuk dat het feest zo gezellig was!

Compu, ha, ha, zoekt en gij zult vinden.....

Hoe gaat het met de spalken van je meisje?

Suze, succes met de kijkers vandaag.
Amaal, pagina 459........
Heej Bridges, wat is dat voor mysterieus bericht in de lijst?? Is het wat ik denk dat het is of heb ik ook iets gemist op blz vierhonderzoveel?

Sorry, kwam alleen even bijlezen, straks reageren (druk druk), maar zag dit toevallig en nou heb ik geen rust meer...
Jeetje Hel heel oplettend op de vroege maandagochtend . Laat nou net vandaag haar eerste werkdag zijn dus dan moeten we gewoon wachten tot vanavond... . Ik denk dat hij haar gevraagd heeft voor haar 30e verjaardag. Dat is nog eens een leuk cadeau !
quote:bridges6 schreef op 10 augustus 2008 @ 17:43:

Zo! Dat was een erg leuk, druk, verrassend feestje! JA, echt geslaagd!Ja zie hier staat het ook al met hoofdletters, dat was zeker de verrassing . Gaaf zeg!
Lekker he Kokos dat geklets.

Wow Compu wat goed van je meisje om op het potje te plassen, knap hoor!

Haha Mal Demi en Jaimy, klinkt als een leuk setje voor later als ze groot zijn.
quote:bridges6 schreef op 10 augustus 2008 @ 22:05:

Ja geld voor de tuin, een hele mooie roos en van schoonouders krijgen we een tuinbankje en van mijn moeder en man hebben we tuinstoelen gehad. Zie dan hoort die roos vast bij het woordje JA
Nou Hel volgens mij hebben we nu alle aanwijzingen wel gehad .

Jin heeft Simon erg veel last van zijn doorkomende tandjes?
quote:bridges6 schreef op 10 augustus 2008 @ 22:05:

Nou ik ga kijken of ik vannacht wel kan slapen, vannacht zat mijn hoofd nog te vol leuke dingen. Morgen mijn eerste werkdag dus beetje slaap zou fijn zijn!ooh nog een aanwijzing...
Bam wat heb je de adressenlijst op de group mooi gemaakt. Lekker overzichtelijk zo .

Hoe is het verder in huize Bam?
In huize bam is het crisis ( probeer vandaag even op de group wat te schrijven)
Ojee dat klinkt niet goed. Dan alvast maar een dikke
Ha, wat een wakker moment Hel.

Compu, ook totaal overheen gelezen: wat goed van CG, op het potje!

Bridges, wat leuk!

Juud, hoi!

Bam,
Ojee Bam, sterkte met de crisis. Hoop dat er snel oplossingen komen! Denk je wel een beetje aan jezelf ook?

Ha ha, Juud, nou zien ik het oooook! Het barst van de hints!

Maar Bridges, joeheeeeee, wat geweldig! Gefeliciteerd! Was je helemaal verrast? En hoe heeft 'ie het gevraagd?? Op de knietjes met alle vrienden en familie erbij?!
quote:bridges6 schreef op 10 augustus 2008 @ 21:37:

Vriend was in mei jarig compu, we hebben een goed gemiddelde gezocht. Het was erg druk. Op Het moment, toen we gingen beginnen met eten, was mijn vader er helaas nog niet. En aantal mensen waren alweer weg, dus ook jammer, maar dat mocht de pret niet drukken!

Deze misten we denk ik nog!! Wat leuk, een feestje in het vooruitzicht, super!!

Heeeeel oplettend, Hel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven