Good Luck!
zondag 10 augustus 2008 om 17:45
zondag 10 augustus 2008 om 21:10
Haai,
Bridges, is vriend nog jarig? Zoja, gefeliciteerd! Konden jullie nog leuk buiten staan? En was iedereen aanwezig?
Gelukkig is het geslaagd!
Amalia, leuk je weer te zien. Goh, Berend heeft het lang gehad zeg! Gelukkig hielp de medicatie. En nu maar weer aansterken.
Fijn dat je verder even goed hebt genoten.
Stap 2 dus, Mal, goed! Is het met name slopend op diftige buien-gebied? Of is hij ook nog erg verward? En hangt hij erg aan je?
Mooi bruidspaar hoor! En wat een babyboom..kan me voorstellen dat het rammelt bij je. Ik blijf voor je hopen en duimen!
Hier weer een ruzie-weekend. Nu weer harmonie in de house.
En vanavond...een poepje in het potje!!! Ik heb een boekje geleend van de bieb en het daarmee uitgelegd. En toen ze begon te persen gelijk de luier afgedaan. En met succes.
Bridges, is vriend nog jarig? Zoja, gefeliciteerd! Konden jullie nog leuk buiten staan? En was iedereen aanwezig?
Gelukkig is het geslaagd!
Amalia, leuk je weer te zien. Goh, Berend heeft het lang gehad zeg! Gelukkig hielp de medicatie. En nu maar weer aansterken.
Fijn dat je verder even goed hebt genoten.
Stap 2 dus, Mal, goed! Is het met name slopend op diftige buien-gebied? Of is hij ook nog erg verward? En hangt hij erg aan je?
Mooi bruidspaar hoor! En wat een babyboom..kan me voorstellen dat het rammelt bij je. Ik blijf voor je hopen en duimen!
Hier weer een ruzie-weekend. Nu weer harmonie in de house.
En vanavond...een poepje in het potje!!! Ik heb een boekje geleend van de bieb en het daarmee uitgelegd. En toen ze begon te persen gelijk de luier afgedaan. En met succes.
zondag 10 augustus 2008 om 21:37
maandag 11 augustus 2008 om 09:54
Morguh,
Meisje lag vanochtend in bed te zingen, zo lief. Was ze nog even bij mij in bed, met knuffelbeest, zegt ze:"Ik heb net gezingt mama".
Jin, knuffel voor S.
Bridges, beetje wakker? Leuk dat het feest zo gezellig was!
Compu, ha, ha, zoekt en gij zult vinden.....
Hoe gaat het met de spalken van je meisje?
Suze, succes met de kijkers vandaag.
Meisje lag vanochtend in bed te zingen, zo lief. Was ze nog even bij mij in bed, met knuffelbeest, zegt ze:"Ik heb net gezingt mama".
Jin, knuffel voor S.
Bridges, beetje wakker? Leuk dat het feest zo gezellig was!
Compu, ha, ha, zoekt en gij zult vinden.....
Hoe gaat het met de spalken van je meisje?
Suze, succes met de kijkers vandaag.
maandag 11 augustus 2008 om 10:24
maandag 11 augustus 2008 om 10:43
maandag 11 augustus 2008 om 10:49
maandag 11 augustus 2008 om 11:49
Ojee Bam, sterkte met de crisis. Hoop dat er snel oplossingen komen! Denk je wel een beetje aan jezelf ook?
Ha ha, Juud, nou zien ik het oooook! Het barst van de hints!
Maar Bridges, joeheeeeee, wat geweldig! Gefeliciteerd! Was je helemaal verrast? En hoe heeft 'ie het gevraagd?? Op de knietjes met alle vrienden en familie erbij?!
Ha ha, Juud, nou zien ik het oooook! Het barst van de hints!
Maar Bridges, joeheeeeee, wat geweldig! Gefeliciteerd! Was je helemaal verrast? En hoe heeft 'ie het gevraagd?? Op de knietjes met alle vrienden en familie erbij?!
maandag 11 augustus 2008 om 12:19
quote:bridges6 schreef op 10 augustus 2008 @ 21:37:
Vriend was in mei jarig compu, we hebben een goed gemiddelde gezocht. Het was erg druk. Op Het moment, toen we gingen beginnen met eten, was mijn vader er helaas nog niet. En aantal mensen waren alweer weg, dus ook jammer, maar dat mocht de pret niet drukken!
Deze misten we denk ik nog!! Wat leuk, een feestje in het vooruitzicht, super!!
Heeeeel oplettend, Hel!
Vriend was in mei jarig compu, we hebben een goed gemiddelde gezocht. Het was erg druk. Op Het moment, toen we gingen beginnen met eten, was mijn vader er helaas nog niet. En aantal mensen waren alweer weg, dus ook jammer, maar dat mocht de pret niet drukken!
Deze misten we denk ik nog!! Wat leuk, een feestje in het vooruitzicht, super!!
Heeeeel oplettend, Hel!