Ik ben zwanger en studerende

31-01-2015 15:28 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De afgelopen maand ben ik behoorlijk ziek geweest en heeft mijn anticonceptie dus niet gewerkt. Eenmalig geslachtsgemeenschap gehad zonder condoom en waarschijnlijk van die keer ook zwanger geworden.

Gister 2 Etos huismerktesten gedaan en op beide testen een heeeel licht streepje. Daarna een test van Clearblue gedaan die zwanger 1-2 aangaf. Ik ben nu dus +/- 2 weken zwanger, heel pril en spannend allemaal.

We zijn er ook super blij mee. Ik ben 21, mijn vriend wordt 25, wonen samen, mijn vriend heeft een baan, máár ik ben nog studerende. Volgens internet ben ik in oktober uitgerekend en in november doe ik mijn examens.... In oktober vindt volop de examenvoorbereiding plaats, die ik dan dus mis. Daarnaast begint mijn stageperiode volgende week, 36 uur per week t/m juli. Hoe moet ik dit bekend gaan maken op stage en kan stage mij wat maken? Het zijn erg schappelijke mensen zoals ik ze tot nu toe ken... En school, zijn daar regelingen in te treffen?

Ik had het allemaal niet zo voor me gezien en heb verkeerd gedacht. ''Nou, een ongelukje, dat overkomt mij toch niet...'' Begrijp me niet verkeerd, ben er hartstikke blij mee en het begint langzaam te bezinken, maar toch ben ik ervan geschrokken omdat dit niet in mijn plaatje past hoe ik die voor me had gezien. Wij wilde in december van dit jaar gaan beginnen om zwanger te worden en nu dus 11 maanden eerder, onverwachts in verwachting.

Ondanks het hierboven geschreven verhaal ben ik er erg blij mee, maar moet ik nog even aan het idee wennen. Maandag maar eerst de dokter bellen.

Ik hoop dat er mensen zijn die hun ervaringen met mij willen/kunnen delen, of die mij wat betreft school/stage tips kunnen geven.
Dit klinkt misschien raar, maar ben jij de gene waar ik mee gepraat heb op omegle?
quote:melvin schreef op 06 maart 2015 @ 03:38:

Dit klinkt misschien raar, maar ben jij de gene waar ik mee gepraat heb op omegle?Omegle?
quote:Bullun schreef op 06 maart 2015 @ 09:56:

[...]

Omegle?Is een chatsite, je verhaal kwam erg overheen met die van iemand anders. Maar dan denk ik dat ik er toch naast zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven