Hellup ik heb morgen een date met Eindeloos

05-03-2015 21:50 121 berichten
Hellup morgenavond heb ik een date met Eindeloos.

O ik ben sooooow zenuwachtig.!

Wat trek ik aan bijvoorbeeld..

Moet ik op chique om met Eindje bubbels te drinken,trek ik iets makkelijks aan of ja wat eigenlijk?

Hellup dussss,wat vinden jullie?

Graag serieuze tips want op afzeiktips van zure Vivavisgleuven zit ik niet te wachten.!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 05 maart 2015 @ 22:11:

Geen tips maar oh wat ben ik stikjaloers een date met Eindje. Veel plezier dames

Wij gaan ook snel afspreken, als Mrs met vakantie gaat trekken wij lekker in haar ''buiten'', dat vindt zij goed.

Zeker te weten,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 06 maart 2015 @ 12:34:

Jeetje Dames, wat leuk ik lees dit topic nu pas

Wat een hartverwarmende reactie's, leuk!!!

Ja, Die en ik gaan vanavond meeten and greeten en bubbels drinken, eten en elkaar beter leren kennen.......

Heb er super veel zin aan !!!

We houden jullie op de hoogte.

Heel veel plezier Eindje (en diamantje)

Hebben jullie op het station afgesproken en te herkennen met een viva onder de arm?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou ja zeg! Zie het topic nu pas. En ik ben (als inwoner van Grunn) hier niet eens van op de hoogte gesteld? Ben stomme kwijtscheldingen aan het invullen met 9372940568 bijlagen erbij, I need a break! Waar zitten jullie?
Oh, veel plezier!! Jullie lijken me allebei echt heel leuk!
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2015 @ 12:43:

Hebben jullie op het station afgesproken en te herkennen met een viva onder de arm?Ze zijn te herkennen aan hun lange blonde haren, toch?
quote:Doreia schreef op 06 maart 2015 @ 12:44:

Nou ja zeg! Zie het topic nu pas. En ik ben (als inwoner van Grunn) hier niet eens van op de hoogte gesteld? Ben stomme kwijtscheldingen aan het invullen met 9372940568 bijlagen erbij, I need a break! Waar zitten jullie?Nog thuis liefje het wordt een avond/nachtfeestje..

[...]

Hebben jullie op het station afgesproken en te herkennen met een viva onder de arm?

Nee ik laat mij als een echt meisje meisje keurig van huis halen..
Ik zie de foto's op FB tegemoet mag ik hopen
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2015 @ 13:08:

Ik zie de foto's op FB tegemoet mag ik hopen Ja vooral die met Amand of zijn broer dat is nog niet helemaal duidelijk..
quote:diamond-gloss schreef op 06 maart 2015 @ 13:06:

[...]

Nog thuis liefje het wordt een avond/nachtfeestje.. dat helpt me niet voor vanmiddag! Nou, dan maar even lekkers halen bij de Appie om mezelf te belonen voor mijn noeste arbeid van vandaag! (en veel plezier saampjes natuurlijk!)
quote:HuLang schreef op 06 maart 2015 @ 12:58:

[...]

Ze zijn te herkennen aan hun lange blonde haren, toch?

Ik ken Diamantje in het echie hoor , alleen bleken we muurbloempjes geweest te zijn voor een niet te noemen forumster

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:diamond-gloss schreef op 06 maart 2015 @ 13:10:

[...]

Ja vooral die met Amand of zijn broer dat is nog niet helemaal duidelijk.. Die block ik

[...]

Dankjewel lieverd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Doreia schreef op 06 maart 2015 @ 12:44:

Nou ja zeg! Zie het topic nu pas. En ik ben (als inwoner van Grunn) hier niet eens van op de hoogte gesteld? Ben stomme kwijtscheldingen aan het invullen met 9372940568 bijlagen erbij, I need a break! Waar zitten jullie?Och och och, hardwerkende Mama, moet de limousine ook bij jou langs zeg het maar hoor.
quote:lionlily schreef op 06 maart 2015 @ 12:48:

Oh, veel plezier!! Jullie lijken me allebei echt heel leuk! Dànkjewel.
quote:lionlily schreef op 06 maart 2015 @ 12:48:

Oh, veel plezier!! Jullie lijken me allebei echt heel leuk! Dankjewel dat gaat vast lukken..
quote:diamond-gloss schreef op 06 maart 2015 @ 13:32:

[...]

Dankjewel dat gaat vast lukken..Tot straks
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2015 @ 13:19:

[...]

Die block ik

Nietes daar ben jij veel te nieuwsgierig voor..

De broer van Amand schijnt dol op hondenriemen te zijn en nou wil het toeval dat Eindje daar hele leuke dingen mee kan.

En ik kan iets leuks met halsbanden..
quote:diamond-gloss schreef op 06 maart 2015 @ 13:34:

[...]

De broer van Amand schijnt dol op hondenriemen te zijn en nou wil het toeval dat Eindje daar hele leuke dingen mee kan.

En ik kan iets leuks met halsbanden.. Er rest mij niets anders dan jullie allebei te ontvrienden.
quote:diamond-gloss schreef op 06 maart 2015 @ 13:34:

[...]

En ik kan iets leuks met halsbanden..

Lastig uit te leggen dit, maar ik moet je teleurstellen.

Ik stond op de straathoek te oefenen met een hondenriem. Kwam er een limo aanscheuren waar een klauw uit het raampje schoof en mij die riem uit handen trok. Succes ermee.

Niet voor één gat te vangen ging ik toen voor de kattenbrokjestaktiek.

Awel, ik riep "arrrrrrrrrrrrmand, arrrrrrrrrrmand?!?" Kwam een man op me af sissen "t is zónder R, ik ben een b...oer"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 06 maart 2015 @ 13:45:

[...]

Lastig uit te leggen dit, maar ik moet je teleurstellen.

Ik stond op de straathoek te oefenen met een hondenriem. Kwam er een limo aanscheuren waar een klauw uit het raampje schoof en mij die riem uit handen trok. Succes ermee.

Niet voor één gat te vangen ging ik toen voor de kattenbrokjestaktiek.

Awel, ik riep "arrrrrrrrrrrrmand, arrrrrrrrrrmand?!?" Kwam een man op me af sissen "t is zónder R, ik ben een b...oer"Ja dat is te verwachten in het afgelegen oord daar he!
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2015 @ 13:43:

[...]

Er rest mij niets anders dan jullie allebei te ontvrienden.

Kan dat ook vanuit een ander continent ?
quote:yasmijn schreef op 06 maart 2015 @ 13:43:

[...]

Er rest mij niets anders dan jullie allebei te ontvrienden.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2015 @ 22:32:

Wat gezellig zeg, geniet lekker, neem er eentje op ons en een bitterballetje.

Ps Diamontje, maak foto`s want voordat je het weet, weten ze een paar jaar later niet meer dat je met ze gedate hebben Haha, ja nu weet ik het wel. Hoe komt nou zo'n contact tot stand vroeg er iemand. Nou Diamond kende ik al tien jaar van het forum en twee jaar terug begonnen we te meeten. Om de twee maanden. Toen kreeg ik contact met Eindje en heb ik de twee dames met elkaar in contact gebracht. En nu gaan ze meeten yeahhh. En binnenkort reizen ze samen af naar Belgie en houden we hier weer een meet.
Oh nee het zat anders. Eindje zou eens hierheen komen dus toen zei ik, nou dan kom je samen met Suup. En zo zijn ze met elkaar in contact gekomen al kende ze elkaar natuurlijk al heel lang van het forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven