Hellup ik heb morgen een date met Eindeloos
donderdag 5 maart 2015 om 21:50
Hellup morgenavond heb ik een date met Eindeloos.
O ik ben sooooow zenuwachtig.!
Wat trek ik aan bijvoorbeeld..
Moet ik op chique om met Eindje bubbels te drinken,trek ik iets makkelijks aan of ja wat eigenlijk?
Hellup dussss,wat vinden jullie?
Graag serieuze tips want op afzeiktips van zure Vivavisgleuven zit ik niet te wachten.!
O ik ben sooooow zenuwachtig.!
Wat trek ik aan bijvoorbeeld..
Moet ik op chique om met Eindje bubbels te drinken,trek ik iets makkelijks aan of ja wat eigenlijk?
Hellup dussss,wat vinden jullie?
Graag serieuze tips want op afzeiktips van zure Vivavisgleuven zit ik niet te wachten.!
vrijdag 6 maart 2015 om 17:37
quote:Eindeloos schreef op 06 maart 2015 @ 12:34:
Jeetje Dames, wat leuk ik lees dit topic nu pas
Wat een hartverwarmende reactie's, leuk!!!
Ja, Die en ik gaan vanavond meeten and greeten en bubbels drinken, eten en elkaar beter leren kennen.......
Heb er super veel zin aan !!!
We houden jullie op de hoogte.Doen jullie het wel een beetje rustig aan,Eindeloos?Van een vorige keer dat je onze stad onveilg maakte,herinner ik me iets over een arrestatieteam
Jeetje Dames, wat leuk ik lees dit topic nu pas
Wat een hartverwarmende reactie's, leuk!!!
Ja, Die en ik gaan vanavond meeten and greeten en bubbels drinken, eten en elkaar beter leren kennen.......
Heb er super veel zin aan !!!
We houden jullie op de hoogte.Doen jullie het wel een beetje rustig aan,Eindeloos?Van een vorige keer dat je onze stad onveilg maakte,herinner ik me iets over een arrestatieteam
Vraag blijft,why is the rum gone?
vrijdag 6 maart 2015 om 18:13
quote:diamond-gloss schreef op 06 maart 2015 @ 17:42:
[...]
O ja dat is ook zo o God nou dat beloofd wat. Never a dull moment met Eindje
[...]
O ja dat is ook zo o God nou dat beloofd wat. Never a dull moment met Eindje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 6 maart 2015 om 23:22
quote:Doreia schreef op 06 maart 2015 @ 12:44:
Nou ja zeg! Zie het topic nu pas. En ik ben (als inwoner van Grunn) hier niet eens van op de hoogte gesteld? Ben stomme kwijtscheldingen aan het invullen met 9372940568 bijlagen erbij, I need a break! Waar zitten jullie?
Ik zie het zelfs NU pas..
(moet nog gaan lezen of dat het eigenlijk heel leuk was.. )
Nou ja zeg! Zie het topic nu pas. En ik ben (als inwoner van Grunn) hier niet eens van op de hoogte gesteld? Ben stomme kwijtscheldingen aan het invullen met 9372940568 bijlagen erbij, I need a break! Waar zitten jullie?
Ik zie het zelfs NU pas..
(moet nog gaan lezen of dat het eigenlijk heel leuk was.. )
Later is nu