Hellup ik heb morgen een date met Eindeloos

05-03-2015 21:50 121 berichten
Hellup morgenavond heb ik een date met Eindeloos.

O ik ben sooooow zenuwachtig.!

Wat trek ik aan bijvoorbeeld..

Moet ik op chique om met Eindje bubbels te drinken,trek ik iets makkelijks aan of ja wat eigenlijk?

Hellup dussss,wat vinden jullie?

Graag serieuze tips want op afzeiktips van zure Vivavisgleuven zit ik niet te wachten.!
Ohja. Dûh.
quote:Amand schreef op 05 maart 2015 @ 22:19:

Ohja. Dûh.2 blondjes nah wat wil je nog meer.!
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 05 maart 2015 @ 22:17:

[...]

Ja je babbelt op het forum wat en dan blijk je in dezelfde stad te wonen en dan ga je feestboeken en whatsappen en dan daten..

Leuk!

Ze houdt erg van Utopia

Have fun!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ohhhhhhh wat ben ik jaloers!

Dat zou ik ook wel willen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ow, wat leuk! We willen wel een date update hoor! Have fun!
quote:diamond-gloss schreef op 05 maart 2015 @ 22:21:

[...]

2 blondjes nah wat wil je nog meer.!

Daar denk ik nog even over na

Ik ben morgenmiddag trouwens ook in grunn. Ik kan minstens het verslag maken voor de Viva-gemeente, toch?
Ik heb mn pakske aan, ik ben onderweg!

That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Amand schreef op 05 maart 2015 @ 22:27:

[...]

Daar denk ik nog even over na

Ik ben morgenmiddag trouwens ook in grunn. Ik kan minstens het verslag maken voor de Viva-gemeente, toch?Cool.! En je hebt mazzel wij hebben beiden geen pittig kort blond kapsel maar een pittig lang blond kapsel
quote:O.L.L.A schreef op 05 maart 2015 @ 22:27:

Ik heb mn pakske aan, ik ben onderweg!

[afbeelding]
Wat gezellig zeg, geniet lekker, neem er eentje op ons en een bitterballetje.

Ps Diamontje, maak foto`s want voordat je het weet, weten ze een paar jaar later niet meer dat je met ze gedate hebben
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga morgen door Groningen fietsen en op elke straathoek "arrrrrrrmand" roepen ( ik ben niet gek, om het een beetje geloofwaardig te maken koop ik wel eerst een hondenriem of een pak kattenbrokjes om mee te schudden)

Ben zó nieuwsgierig welke man spontaan switst van zoektocht-naar-twee-blondines naar schuimbekkend-sissen-dat-het-zónder-R-is
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2015 @ 22:32:

Wat gezellig zeg, geniet lekker, neem er eentje op ons en een bitterballetje.

Ps Diamontje, maak foto`s want voordat je het weet, weten ze een paar jaar later niet meer dat je met ze gedate hebben
quote:feow schreef op 05 maart 2015 @ 22:34:

Ik ga morgen door Groningen fietsen en op elke straathoek "arrrrrrrmand" roepen ( ik ben niet gek, om het een beetje geloofwaardig te maken koop ik wel eerst een hondenriem of een pak kattenbrokjes om mee te schudden)

Ben zó nieuwsgierig welke man spontaan switst van zoektocht-naar-twee-blondines naar schuimbekkend-sissen-dat-het-zónder-R-is Ik las de eerste helft van je bericht en hoorde een man sissend zeggen: het is zonder Rrrrrrrrrrrrr!
Schandalig eigenlijk hè myleen dat vele vele forummers zich ons niet meer kunnen herinneren terwijl we toch echt bij Very Cherry op haar paarse sofa lagen
Lagen? Dat zegt genoeg hahaha
quote:O.L.L.A schreef op 05 maart 2015 @ 22:44:

Lagen? Dat zegt genoeg hahaha
Ohh...gezellig....bubbels klaargezet?

Have fun!
quote:feow schreef op 05 maart 2015 @ 22:34:

Ben zó nieuwsgierig welke man spontaan switst van zoektocht-naar-twee-blondines naar schuimbekkend-sissen-dat-het-zónder-R-is Je kunt ook toevallig m'n broer treffen. Die is trouwens gek op hondenriemen, maar dat is weer een heel ander verhaal.
quote:Amand schreef op 06 maart 2015 @ 07:35:

[...]

Je kunt ook toevallig m'n broer treffen. Die is trouwens gek op hondenriemen, maar dat is weer een heel ander verhaal.Stuur je broer dan maar Eindeloos kan hele spannende dingen met hondenriemen en ik met halsbanden.
O, wat gezellig zeg!
quote:diamond-gloss schreef op 05 maart 2015 @ 22:41:

Schandalig eigenlijk hè myleen dat vele vele forummers zich ons niet meer kunnen herinneren terwijl we toch echt bij Very Cherry op haar paarse sofa lagen We lagen zeker niet sexy genoeg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2015 @ 09:23:

[...]

We lagen zeker niet sexy genoeg

Nee dat zal het vast zijn..

De volgende keer doen we dat anders..
Veeeeeeeel plezier vandaag meisjes
Jeetje Dames, wat leuk ik lees dit topic nu pas

Wat een hartverwarmende reactie's, leuk!!!

Ja, Die en ik gaan vanavond meeten and greeten en bubbels drinken, eten en elkaar beter leren kennen.......

Heb er super veel zin aan !!!

We houden jullie op de hoogte.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:LouisaVuitton schreef op 05 maart 2015 @ 23:21:

Ohh...gezellig....bubbels klaargezet?

Have fun!Staan heerlijk koud Loeslief
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven