Hoe kan ik dit oplossen?
dinsdag 10 maart 2015 om 07:52
Nou, vorige week woensdag kon ik mijn abonnement verlengen bij Vodafone. Ik blij, want deze begon toch kuren te krijgen en niet handig binnen mijn werk (thuiszorg -> veel bellen, gebeld worden etc). Dus ik mijn abonnement verlengd. Nu blijkt dat er een nieuw systeem is bij Vodafone waardoor het 2-3 weken kan duren voordat mijn telefoon er is. Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om daarop te wachten, aangezien deze telefoon kuren heeft die ik nou niet bepaald kan gebruiken (komende dagen veel verantwoordelijke diensten ).
Nu mijn vraag: is het mogelijk dat ik de bestelling annuleer en bij ons in het dorp mijn telefoon laat verlengen? (Algemene telefoonwinkel). Hoe veel tijd kost dit precies?? Iemand enig idee?
Nu mijn vraag: is het mogelijk dat ik de bestelling annuleer en bij ons in het dorp mijn telefoon laat verlengen? (Algemene telefoonwinkel). Hoe veel tijd kost dit precies?? Iemand enig idee?
dinsdag 10 maart 2015 om 08:05
dinsdag 10 maart 2015 om 09:17
https://www.vodafone.nl/s ... rlengen-of-opzeggen.shtml
Je kan chatten en je vraag neerzetten in het forum of een contact formulier invullen als je zelf niet wil bellen. Moeilijk hoor.
Je kan chatten en je vraag neerzetten in het forum of een contact formulier invullen als je zelf niet wil bellen. Moeilijk hoor.
dinsdag 10 maart 2015 om 10:25