Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ben thuis, ga trouwen met Bloes en in Frankrijk wonen, Date wordt onze inwonende oppas/poolboy/tuinman/kok en kindjes zullen heerlijk met elkaar spelen.

Zo'n vakantie dus. Zo'n vakantie waarvan je niet wilt dat hij eindigt en als hij is geëindigd dat je heimwee hebt naar toen dat nog niet zo was.

Het was fijn.

Bloes laat jullie groeten (visualiseer haar nu zittend tussen de oma's, in een kek jurkje met hakken, bij het kampvuur met een wijntje in haar hand, schaterlachend met de enige andere leuke dame uit de groep).

Nu snel posten voor mijn evrbinding er weer uitvliegt!

Deze week staat computerreparatie op het program!
Wat wilde ik nou toch typen?
HAAAAI MIMS! Welkom thuis!

Hier is het ook fijn, hoor! Hoe heeft Mops zich de terugweg gehouden?
Bloes smste: Jongste heeft een oorontsteking en moet aan de AB. Maar als het goed is knapt ze daar snel van op. En verder alles helemaal okee daar
Goedemorgen!

Mims, welkom thuis! Klinkt als goed en lekker en te snel afgelopen. (f)

Pimpel, je hebt ook wel een hele mooie foto op je hyves staan, natuurlijk. Maar stalken is nooit leuk, denk ik zo.

Hutten worden hier ook altijd zo gemaakt, niet met hout, maar wel met vanalles, dat wordt dan op de grond gelegd en voilá, hut. Makkelijk hoor.

Heb net de kinderen gemeten. Ze verschillen al 5 jaar precies 10 cm van lengte, dat is wel grappig. LD is nu 1.51 m en LE dus 1.41 m. LD is blij, want mag nu voorin de auto

zo

nu zo naar school en daar lekker koffie/theeleuten
Later is nu
Hee hallo

Heb hier ochtend maar meteen weer vrij genomen; Zoon & Dochter allebei thuis, vanmiddag is GG er weer.

Mims, wat heerlijk dat het heerlijk was! Dat pakken ze je niet meer af. En met Bloes trouwen: ik snap het geheel, zelfs zonder met haar op vakantie te zijn geweest Mag ik iemand weggeven dan (of allebei), en/of bruidsmeisje zijn, samen met Dot, Bloesjes en Mops? Lijkt me heel gezellig *grijns*.

Koffie, iemand?

Sorry trouwens dat wel thuis maar gisteren na werkdag geen zin in weer computer aan en toen OS gekeken (leuk man, al dat gesport) en daarna film en toen vierkante ogen, opgelost met vent neuken en te kort slapen dus nu ook nog wallen, tralala, we zijn weer thuis!
Ik kom hier m'n 5500-ste berichtje nog even posten en lees tot mijn verbazing dat Lil liever met vent gaat neuken dan hier nog even lezen/posten

koffieleuten op school was weer gezellig. Hebben we altijd grote lol bij, stelletje moeders en verdwaalde vader. Was ook grote groep dit keer.

Ik ben allang zat van al dat gesport op tv, moet ik zeggen. Heb liever EK of WK voetbal.. mooi afgepast 2 wedstrijden per dag (en een hoop gelul eromheen) en kloar. Maar nu de héle dag sport.. en Elvis wil álles zien, maar 's avonds dan weer niet (of is het er dan niet op?) Maandag filmpje gekeken en gisteren een spelletje gedaan. Gesjellug

Ah.. een Cheers/forumtrouwerij is natuurlijk wel gelijk weer leuk een feestje

Tot later
Later is nu
zo

vanmiddag gezellig met kinderen stad in geweest en kwam in een rothumeur thuis, om ongein, die de kinderen in de supermarkt vlakbij huis nog even uitvoerden

LE heeft weer voetbalschoenen... daar ging het naar de stad gaan om. Niet onbelangrijk. En helaas zijn er geen oorbellen gescoord. Ook geen cadeautje voor nicht, waar we dit weekend heengaan. Lastig hoor, een 15 jarige
Later is nu
Welkom terug Mims. Wanneer is de bruiloft? Dan noteer ik die vast in de agenda Fijn dat je het fijn hebt gehad. Dat kon natuurlijk bijna niet anders met zulk gezelschap.

Die Loentje met zijn kleurwedstrijd. Wat geweldig verzonnen Jeetje en ook al je eigen stalker. Jij sexy ding!

Vandaag mijn tweede werkdag bij de nieuwe baas erop zitten. Ik geloof dat dit helemaal goed gaat komen. Voor zover ik kan zien leuk werk met leuke collega's. Ik had vanmorgen heel sportief op de fiets willen gaan, maar nadat ik de kinderen had weggebract toch maar de fiets verruild voor de auto. Wat een wind zeg.
Helleu,

Jullie hebben duidelijk Genoten, Lil en Mims. Good for you.

Ben weer (ff) terug van vakantie. Morgen moet Bambi-man een dagje werken (hoezo workaholic..) en ik even naar z'huis voor wat bloedprikken en medicatie (geen chemo, vlgd wk pas weer), gaan we vrijdag weer richting huisje op de veluwe. Ben flink ziek geweest vannacht en al dagen stom regenweer dus vind 't helemaal niet erg om weer even thuis te zijn.

Wauw, cool van Loentje, Pimp, klinkt echt leuk die kleurplaten. Ben ook wel razend benieuwd wat voor prijs hij in gedachte heeft.
Haaai Bam!

Hoe lang blijven jullie dan nog weg, na morgen?
En, Bam, realiseren jullie je wel hoe dicht je dan bij ons bent?!?!

Zo, zomerfeesten waren leuk, erg leuk! (En ik durf niet naar bed, de wereld draaaaait koffie helpt niet, water helpt niet, appelmoes (blech) helpt ook niet)
Ik ben trouwens een oorbel kwijt. kutzooi. En ik heb ruzie veroorzaakt en ik deed echt nix, hoor!
Pimpelmeisje toch, wat is er gebeurd?

Ik kan weer inloggen. Joehoe!

Later meer. Hugs voor iedereen die er eentje kan gebruiken.
Oh oh, Pimp, wat was loos?

Weten nog niet of en wanneer we teruggaan naar huisje. Het weer was but en ik trek het niet om óf een hele dag met 5 mensen op 30m2 te zitten óf om een hele dag op pad te gaan. Maandag dagje weggeweest en het duurde 2 dagen voor ik weer mens was. Gisteren naar Apenheul geweest en ik ben nog gesloopt. Was zooo lekker om weer thuis te komen gisteravond.. we zien wel. Als 't mooi weer is kunnen we altijd nog die kant op. (en yep, da's best vlakbij jou, Pimp, dus bellen we dan wellicht nog over)
Oh, Bam, kan ik me goed voorstellen! Op vakantie gaan is natuurlijk ook gewoon heel vermoeiend....... Bedenken wat allemaal meemoet, vermoeiende uitstapjes, minder comfortabel "wonen" dan thuis, kids drukker enz. Als je gezond bent, dan is dat allemaal hartstikke leuk; even uit de sleur. Maar ik denk dat sleur voor jou nu het minst vermoeiend is! Pfff... klotetoestand.

Pim, what happened? Mannen vechtend om jou? Of juist boze vrouwen (veul erger)?

Toet; fijn dat je er weer bent! Was je vele uren werk ECHT weg??? Vreselijk als dat gebeurt!

Geen nieuws, hier. Bod gedaan en afwachten maar......... Mijn nagels zijn al opperdepop.

Mims.... die vakantie klinkt geweldig! Gaat ie nog lekker met Mops op school?
Jeutje.... heb ik jullie weggejaagd?
Je zou het haast denken he? Het is écht komkommertijd!quote:xop720 schreef op 14 augustus 2008 @ 12:14:

Pim, what happened? Mannen vechtend om jou? Of juist boze vrouwen (veul erger)?

Eén boze vrouw, omdat haar vent (steeds) niet van mijn kont af kon blijven. (We stonden ook wel erg te flirten, ik had geen idéé dat zijn vrouw er was) enniewee, ze werd woest (en terecht) en mepte zo zijn bier uit zijn handen en commandeerde hem stapmvoetend mee naar huis...

quote:xop720 schreef op 14 augustus 2008 @ 12:14:

Geen nieuws, hier. Bod gedaan en afwachten maar......... Mijn nagels zijn al opperdepop.

Oh Xop, wat megaspannend: in onderhandeling!!

Hier wat komkommers voor een ieder. Doe er mee waar je zin in hebt!

(Ziggo fucken bijvoorbeeld. Ik heb de hele dag storingen en kan dus dan niet internetten, bellen of tv kijken. Het ligt er dan uren uit, doet het een half uurtje en ligt er weer uren uit. Blegh. Heeeeeeeeeeeel onhandig en niet leuk en lastig en moeilijk thuiswerken zo).

Morgen dan maar weer? Nu slapen. Moe.
Ah, lekker, komkommer voor op brood

Goeimorgen

Ik was gisteren, voor de verandering, weer eens thuis met hoofdpijn. Wat wel anders was, is dat ik totaaaal geen behoefte had aan de pc te gaan zitten, vandaar mijn afwezigheid.

Nu wel weer naar werk. Gisterenavond was hoofdpijn weg, maar hij zit nog wel onder oppervlakte volgens mij

Nou Pimpel, goed dat die vrouw jóuw bier niet uit handen sloeg! Een heus gevecht he, wauw.

Balen van Ziggo Toet

Als ik het weer zo bekijk, de verwachtingen dan, zou ik maar thuis blijven, Bambi

Toedels

weer
Later is nu
C/P van mijn weblog:

Soms schiet mijn geduld te kort,

soms heeft hij een kort lontje,

maar meestal vinden we elkaar wel lief,

mijn zoon van vier en ik.

Eergisteren bracht ik hem naar bed.

Ik was te moe voor verhaaltjes lezen,

maar zong wel wat liedjes voor hem.

-"Ik vind je zo lief mamma"

zei mijn slaperige zoontje in verse pyjama

terwijl hij zijn armpjes om mijn nek sloeg.

"Ik vind jou ook lief" antwoordde ik.

-"Maar ik vind jou heeeeel lief" knuffelde hij door.

"Dat vind ik fijn" zei ik.

Ik zong nog een slaapliedje en gaf hem een zoen.

"Trusten ventje, ik hou van jou. Tot aan de maan en terug".

-"Ik hou ook van jou mamma, tot aan het heelal, dat is heel ver. Oh nee, ik weet het al, nog verder; ik hou van jou....... tot Duitsuhland!"

Voordelen van thuiswerken (naast het nadeel van die storingen van Ziggo dus steeds) zijn er gelukkig ook; niemand heeft er last van dat ik in mijn ochtendjas en ongedoucht zit te werken achter mijn laptop. Ik ga er tenminste van uit dat Dream er nu een stuk representatiever bijzit

Jullie verhalen blijven me overtuigen van wat een wereldwijven jullie zijn. Ik heb zon besteld voor iedereen dit weekend. In de hoop dat je die niet alleen op je hoofd en je huid zult voelen, maar ook in je hart. Zoenen vanaf hier. Moet weer hard aan het werk, maar zie licht in de duisternis van mijn planning!
Je doet het goed Toet.. de weersvoorspellingen zijn ineens een stuk beter!

Enja. nee.. inderdaad... ik zit niet in ochtendjas te werken.. heerlijk lijkt me dat! Hoop ook zeker dat de mogelijkheid tot thuiswerken erin gaat zitten, bij nieuwe baan, wanneer ik die ooit krijg. Zeker voor die éne, waarvoor ik nu net de brief in de enveloppe steek. (reistijd...brrr)

Toedels
Later is nu
Whahaha, Pim... goeie actie. Die vent heeft het zwaar verkloot bij zijn vrouw, denk ik?! Mazzel dat ze jou niet mepte!

Toet.... dat lijkt mij nou ook het heerlijke aan thuiswerken. Maar ik begin er niet aan; ik heb er de dicipline niet voor. Ik weet zeker (want af en toe geprobeerd) dat ik op mijn werk efficienter ben. Thuis ga ik allerlei andere dingen doen.....

Dream, die hoofdpijn van jou! Bahbahbah; zoooo vervelend! Fijn dat het weer weggezakt is.

Ha, ik heb ws een bijbaantje als EVC-assessor. Lijkt me wel leuk om te doen, zo af en toe. 'k Moet eerst 4 dgn op cursus om bevoegd assessor te worden, en dan mag ik "los"!
Als ik nou eens wist wat een EVC-accessor was dan kon ik je veel overtuigender feliciteren dan ik nu doe Xop! Maarre; gefeliciteerd!!!

Mijn planning is, net als het weer, nog lichter geworden omdat er een presentatie uitvalt. Die ik pas ergens eind september ofzo weer hoef te doen
Leuk Xop een baantje erbij waarvan ik ook niet weet wat het is.. gefeliciteerd! (f)

Die hoofdpijndag gisteren was ook een uitrustdag (waarvan?) en zo nog wel meer. Zit in een winterdipje, lijkt het wel Daarom goed dat ik vandaag naar het werk ben, kom ik er in elk geval nog uit.
Later is nu
Ah! Nou, kijk, EVC staat voor Evaluatie Verworven Competenties. En als assessor mag ik dus mensen een assessment afnemen, waaruit al dan niet blijkt dat ze competent zijn voor een bepaalde baan.

Stel je voor dat een fabrieksarbeider al jaren erg geinteresseerd is in het labonderzoek van het ketelwater en er door ervaring en of nieuwsgierigheid al heel wat over te weten gekomen is.. En vervolgens komt die positie op het lab vrij. Dan kan die fabriek aan mij vragen of die arbeider, ook al heeft ie nulkommanul diploma's op labgebied, toch competent genoeg is om die functie aan te kunnen. En dan zou ik als volleerd assessor een zgn assessment af mogen nemen en het resultaat raporteren aan fabrieksbaas. Zoiets.

Oeh, Dream.... een winterdip. Dat wordt een lange herfst/winter, dan?!?! He bah. Is het niet een "He-gatverdarrie-net-terug-van-vakantie-en-nu-weer-in-de-sleur-dip? Kan ik ERG last van hebben, nl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven