Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk nog maar even niet aan die 2 weken, dan krijg ik zwarte vlekken voor ogen en splijtende maagpijn.
Eigenlijk gaat het me te snel voorbij, dat kinderloze.

Wat tegenvalt is dat ik moet werken. Dus ik heb alleen de avonden. En die heb ik mét kinderen eigenlijk ook.

Natuurlijk is er geen razende haast in de ochtend en een crecheophaalboodschappendoenetenkokenvoeren-marathon 's avonds, dat is wel ok, maar de daadwerkelijk etijd voor Mij valt tegen.

Het is dan ook alleen morgenavond nog.

Di avond aangekomen.

Woe in eigen (schone, en niet door mij gedaan...) tuin sla met vuurkorf. Heel gezellig, maar toch nog in eigen huis.

Do naar Chinees en biertje op (koudkoudnederlandiskoud) terras.

Vr zappend bankhangen na te drukke werkdag.

Een paar uur geleden een nachtelijk bezoek gebracht aan een lieverd die veel wijn had en extra veel sigaretten.

Nu kater.

Morgen laatste dag, misschien komt vriendinnetje na werk. Of niet. In elk geval iets huishoudelijks doen.

Di werken ipv woe, zodat we met z'n allen weer even kunne wennen voordat de velerlei opvangsoorten weer moeten worden ingeschakeld, zodat mama Turks brood op de plank kan leggen.
quote:kjong schreef op 10 augustus 2008 @ 20:47:

Samenvatting? Ehm...neuh. Ik trek me terug. Heb Kater. Want sliep met een Poes in bed.

Om het even verwarrend te maken. Poes is eigenlijk een kater Zo'n jeweetwelkater.
Dag Poes.
Oh Lil én Kjong, wat klinken jullie vakanties zalig. Werkelijk heerlijk.

Nieuwe Pokémontas ligt klaar, compleet met banaan en placemat. Nieuwe Pokémonbeker gevuld met sap. Oude Carsbeker gevuld met limonade. Batmanlunchtrommel gevuld met 2 boterhammen met worst. Ze zijn er helemaal klaar voor.

Nu ik nog
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Alex, doe je dat écht écht écht 's avonds al? Wat georganiseerd!! *duim omhoog* Nouja, mijn kinderen doen het alweer enige jaren zelf, broodtrommel enzo, omdat ik er geen tijd voor heb (sta te laat op en moet te vroeg weg ofzo) en Elvis vindt dat ze het zelf kunnen, ze kunnen immers ook zelf broodsmeren?

Afijn, morgen beginnen ze met dagje NSO, want dinsdag pas school. Maar hier begint het rennenvliegen gelijk. Ik moet tegenwoordig verder fietsen, ben dus later thuis en moet wel op tijd eten op tafel want LE moet vanaf nu elke maandag en donderdag om 18.00 uur trainen. EN ik wil graag dat hij van te voren eet, omdat na de tijd te laat is (half 8) en omdat hij gewoon wat in z'n maag moet hebben, voor een uur training.

En nu ik het zeg... nieuwe voetbalschoenen waren ook wel handig geweest Dat hebben we steeds uitgesteld, omdat schoenen maar zo binnen een paar week te klein kunnen zijn, dus zonde om te kopen voordat het seizoen begon. Helaas zijn de oude doch ongebruikte schoenen van LD nog een maatje te groot. (morgen weer proberen)

stomstomstom!

Zo raar toch, vakantie voorbij.. onwerkelijk. Vakantie was zo lekker relaxed, ondanks dat ik alweer aan 't werk was.

heb trouwens 2 leuke vacatures liggen. Krijg al hoofd- en buikpijn bij het idee van dingen te regelen door afstand te reizen, maar ze lijken me léuk, dus ga ik solliciteren!

Truste

(f)
Later is nu
Oh en wat klinkt vakantie heerlijk, Lil!

Zaten jullie in een apartement? EN zoja, hoe is dat nou?
Later is nu
Ja, dat doe ik inderdaad 's avonds al, Dream. Niet vanwege mijn organisatietalent, hoor (want dat ontbreekt thuis volledig - volgens mij laat ik het altijd op m'n werk liggen), maar meer omdat ik er een bloedhekel aan heb om me 's ochtends te moeten haasten en ik het zo rustig mogelijk aan wil doen. Dit scheelt me dan toch weer een paar minuten. En een boel chagrijnigheid mijnerzijds

Ga je wat meer vertellen over die vacatures, trouwens (al dan niet in de AK)?
Ik taai af.

Door Dreamers logistieke gepuzzel ben ik alweer langzaam richting stress tax aan het gaan.
Poeh, ik word ook helemaal duizelig van Dreamer's relaas en ben blij dat we hier nog 3 weken vakantie hebben! Tjezus, moet nog even niet denken aan school, voetbal, zwemles (x2) ballet etc. Even lekker helemaal nix!

Alex veel succes morgen met zoon! Groep 3... de leukste groep denk ik. Loentje gaat er uit en Lientje gaat er in!

En lotje ook naar school straks... Maar goed nu eerst: vakantie!

Lil, wat klinkt je vakantie heerlijk! Fijn dat je er weer bent!

Vandaag verjaardag van Nichtje gevierd, het moppie wordt morgen alweer 2 (!!!) was een superleuk feestje, op superleuke locatie.

Ik heb net wat foto's op mijn Hyves gezet. Dan hoeven ze niet ook nog in de AK he? (Want die map van mij daar, puilt behoorlijk uit...)
Mijn maandag? Mijn computer is gecrasht gisteravond, ik heb tot 2 uur vannacht en vanaf zes uur vanochtend geprobeerd alles te repareren en vinden, ik ben drie rapporten kwijt geloof ik (daar gaat een heel weekend werk), Meis lag vanochtend onder een omgevallen ladenkast, ik had alles goed voorbereid (net als Alex alles al klaar in koelkast enzo) maar in de computerwerkstressellende de helft vergeten dus toen ik uiteindelijk de kinderen had afgeleverd in de nieuwe klassen en een medemoeder vroeg hoe het me ging stond ik te janken op het schoolplein. Ik had het me allemaal heel anders voorgesteld.

Dramaandag. dus. Blegh. Wil iemand nog een paar trojan horses en virsussen van me die accuut je Wordbestanden beeindigen en onvindbaar maken? Gratis!
Ach jezus Toet, wat een kutbegin!!!
O fuck, Toet! (Maar staat het dan ook niet meer op de server van werk?) Ochmeissietoch.

Hier nog geen school, maar geregel al wel weer begonnen met weer werken (vandaag GG, morgen ik ook weer) en de opvang die dat met zich meebrengt en een werkreis van GG die net lekker precies in de eeste schoolweek hier valt, kreun. Nou ja, het is niet anders. Alex: Zoon gaat straks ook naar groep 3, en ik vind het ook erg spannend. Het is nog zo'n jonkie, al is hij slim zat (heeft afgelopen vakantie in een half uur backgammon geleerd, wist niet wat ik zag). Hoe is het met jou nou, gezondheid? En emosieoneel, met je jonkie op school, blijft hij ook over of haal je hem nu weer?

We zaten in huisje met vakantie, maar niet appartement in zin van uniforme unit in groot complex. Griekse vrienden van Nldse vrienden hebben een taverna aan liefklein baaitje, en daar omheen liggen wat lukraak gebouwde huisjes, denk stuk of 6. Een paar van die huisjes hebben ze afgelopen jaren samengevoegd tot 2-kamer dingetjes, en in zoeen zaten wij. Zal zo wat foto's in AK zetten (ik Hyves niet, lukt me echt niet om dat ook nog te doen).
Nou, so far so good hier. Zoon kwam erg enthousiast uit school vandaan rennen, zat boordevol verhalen en vond het vandaag allemaal erg leuk. Hij heeft al 'gerekend' en getekend en de kinderen bij wie hij aan tafel zit, vielen ook alleszins mee. Major phew van mijn kant, dus : )

Morgen horde 2, want dan beginnen we weer met zwemles en dat vindt hij niet zo leuk (en eng).

Ik ben het met je eens hoor Lil; Zoon is ook nog zo jong en klein, maar tegelijkertijd ook erg slim (kan niet backgammon, maar wel rummikub spelen ). Ik vind het wel eens moeilijk om een balans te zoeken tussen wat hij wel en niet aan kan.

Hij blijft overigens altijd over, want zijn school hanteert een continurooster.

Gezondheid gaat redelijk, maar niet meer dan dat. Geldt overigens voor zowel mijzelf als Zoon; van de week hebben we zijn ontlasting weggebracht wegens aanhoudende buikpijn en ben ik benieuwd of daar nog wat uit naar voren komt.

Hoe is het vandaag met jouw jonkie gegaan?

Ach Toet, wat een kutbegin van de week zo. Met recht een dramaandag. Ligt het feit dat je computer gecrasht aan die trojan horses of heb je geen idee? Hopelijk nog wat meer kunnen achterhalen qua zoekgeraakte documenten?
Haihai

Toet, is de dag nog beter geworden? Mèèèn, wat balen allemaal!

Hier zijn de kinderen dus naar de NSO geweest. Ze hebben het zeer naar de zin gehad, begreep ik. Mijn haastrenvlieg ging allemaal redelijk goed.. eten was om half 6 klaar, maar dat kwam doordat ik nog boodschappen heb gedaan en gelijk genoeg aardappelen heb gekookt voor de Zoy's, is hun eten ook gelijk klaar, scheelt morgen weer

Weet wel dat vanaf nu altijd boodschappen gewoon in huis moeten zijn. Mijn 'geluk' is dat LD nog niet sport, dus ik heb maar 1 kind dat 2x per week gelijk na het (mijn/ons) werk sport.

Hoe dat zal/moet gaan, wanneer ik een andere baan heb, waarbij ik wél tot 5 uur werk.. dat zien we dan wel weer. En als die éne vacature doorgaat, waar ik vandaag de brief voor gemaakt heb.. dan voorzie ik organisatorische problemen, op de maandag en donderdag, maar wie dan leeft.. éérst die baan maar. Moet Elvis maar wat eerder naar huis, ofzo. Op zondag al koken, dat soort dingen.

Vakantieplekje klinkt wel goed, Lil!

En schooldag van Zoon van Alex ook. Al gerekend.. kijk.. en nog blij ook!

Later is nu
Ah, fijn dat het allemaal gelukt is, Dreamer. Hoezo ben jij niet georganiseerd?

Zat me vanmiddag te bedenken dat ik wel naar Lils jonkie heb gevraagd, maar dat hij natuurlijk nog 2 weken vakantie voor de boeg heeft. Dom, dom, dom.
Alex, fijn dat eerste schooldag goed ging. Ik zie hem al helemaal gaan, slim menneke

Hier ook alles naar wens. Zen moet vrijdag op de kleuterschool wennen. Ook wel weer een mijlpaal.
Alex, je mag best vragen naar hoe het met LilZoon gaat, ook al heeft hij geen school Hij liep gisteren ernstig met ziel onder de arm, want iedereen met vakantie en Dochter nog niet hier en zijn vader heeft een DS en wij niet. Dus nu is hij aan het sparen voor een DS en hij heeft gisteren dolblij 10 cent gevonden op straat en naar zijn spaarpot gesleept

Fijn dat AlexZoon goeie dag heeft gehad (en wat grappig dat hij geheel gelijk op met de mijne ook niet van zwemles houdt). Stom van buikpijn, hopelijk kunnen ze iets (non-ernstigs) vinden en het verhelpen. Arm jongetje.

Veel Mijlpalen hier, volgens mij gaat Toet's BJ nu ook naar school, toch?
Goedenmiddag

zooo, dat was even graven onder de topics over kinderen die geboren worden, geboren moeten worden, nog niet geboren worden, gemaakt moeten worden, gekleed moeten worden, gevoed moeten worden, ópgevoed moeten worden door onzekere moeders of buren, enzovoorts... Pff, heb er een warrig hoofd van. En dan heb ik het nog niet over kinderen die vervoerd moeten worden op diverse manieren, broertjes dan wel zusjes krijgen, bóertjes moeten laten en hoe, geluierd, gebakerd en te slapen gedaan moeten worden.. eh.. heb ik er nog meer?

Spannend he, al die kindertjes voor het eerst naar school

Hier gewoon weer eerste schooldag gehad. LD had tussen de middag gelijk een knallende koppijn (zodra ze thuiskwam.. moet ik daar nog een topic over openen "dochter krijgt koppijn als ze me ziet?") en ik had geen pijnstillers. Alleen een pakje dat over datum was.. nouja, hopelijk wordt ze daar niet ziek van en helpen ze nog wel enigszins. Straks gelijk maar nieuwe kopen. Maar school was leuk geweest. Ook bij LE

Aan mij de taak vanmiddag om een rooster te maken. Ze krijgen er een taak(je) bij. Moesten ze altijd al tafeldekken (luid protest) nu moeten ze ook om de beurt vaatwasser leegruimen. Dit mede dankzij luide protesten over afwassen tijdens de vakantie. Terwijl ik de tafel afruimde zat LD te mopperen dat ze ook volwassen wilde zijn, zodat ze kon doen wat ze wilde (tv kijken/internetten) Daarop kon ik haar er even fijntjes op wijzen dat IK als volwassenen alweer aan 't opruimen was. Pff.

Sjeumig

de douche buiten gaat aan.. gelukkig kan ik ook met de auto boodschappen doen (en dat ga ik nu dus ook maar doen)

Toedels
Later is nu
Pfff, ik heb een stalker op Hyves! Ik zou hem eigenlijk moeten blokken, maar hij stuurt me 3x per dag mailtjes dat hij me een spetter vindt en knap en bladiebla. Is wel goed voor mijn ego. dus ik blok hem nog ff niet. (Maar reageer ook niet, mafkees) Ely, stalkt hij jou ook?

Loentje heeft een kleurplaatwedstrijd gemaakt. (Zwart/wit tekening, 30x gekopieerd) en verspreid door de buurt, heel erg grappig, want de ene na de andere komt hier door de brievenbus, allermooist ingekleurd! Loentje had een prijsje beloofd voor de mooiste (ben benieuwd wat?), inzenden kan tot 25 augustus.

Wij zijn eindelijk aan het verven hier, toch maar zoals het was (oranje/rood) want bevalt gewoon goed en verf was nog voorradig. Ik heb voor mijn verjaardag magneetverf en muurstickers gekregen en als de muur straks weer mooi is, kan dat er allemaal op, leuk leuk leuk!

Verder type ik tussendoor vrolijk verder voor Baas (Baas Bloes in dit geval )

Oh, ik moet alweer boodschappen doen, blech.
Zien jullie wel dat dit de enige smiley is die ik uit mijn hoofd weet? (Oh ja en deze en deze )

Goed Dream, die taakjes.

Kids & vriendjes zijn hier trouwens al de hele dag bezig met een hut bouwen (hebben oud hout uit de schuur meegesleept enzo) dus ik verwachtte heel wat, ben net wezen kijken, ze hebben gewoon alles op de grond gelegd tussen de bosjes. (Heb je 'em weer) Wat ik wel vet fijn vond: ik had pakjes drinken en zakjes snoep voor de hele bups gebracht en net kwamen ze (zonder dat ik dat had gevraagd) keurig alle lege verpakkingen terugbrengen! Hameren op milieu begint vruchten af te werpen. (Wat dan weer minder is, is dat Loentje heel blij vertelde dat ze ook een plee hadden in de hut... nou ja pis is afbreekbaar niet?)
Die Loentje, een kleurplaatwedstrijd, echt leuk!

Ik heb hem gewoon verwijderd Pim. Mijn ego was gekrenkt, want hij ging met jou aan de haal
Ja, ik moet hem eigenlijk ook écht verwijderen! Morgen dan maar.

Wat is het hier walgelijk stil zeg! Van Toet weet ik dat ze niet in kan loggen (arme Toet) en jullie krijgen de groeten. Dan zijn Mims, Bloes, Meave & Bam op vakantie. Maar wat is er met de rest?!?!
Nog niet naar bed hoor, ik moet je straks even bijpraten op msn!!!!!!!
Oeh leuk, ik zit er helemaal klaar voor!! Bellen mag ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven