even van me afschrijven

11-03-2015 09:14 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even van me afschrijven hoor.

Gisteren na bijna 3weken broeden is mijn valkparkiet [pop] overleden. [3j]

Het leek er net op of er een eitje dwars zat, Ik was haar op eens kwijt, Na zoeken zag ik haar zitten met haar vleugels onder haar borstje, tenen/voeten helemaal verstijfd en een hele snelle hartslag, wist dat het verkeerd af zou lopen, Ben er echt helemaal kapot van , Haar maatje waar ze jaren samen mee is geweest schreeuwt en gilt de hele tijd omdat ze niet weet waar ze is, De hele tijd is ze haar aan het zoeken, Ze valt buiten de groep. Dus ben op zoek naar een ander maatje voor haar.
Wat zielig! Hopelijk vind je snel een nieuw vriendje.
Wat naar. Veel sterkte!
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Dank jullie wel, Ik hoop ook voor haar snel een nieuw maatje te vinden

Ze is alleen maar haar maatje aan het zoeken, Zo zielig om te zien.
Ach gos, wat verdrietig hopelijk vind je snel een nieuw maatje.
Hier zijn er een boel te vinden:

http://www.marktplaats.nl ... pet=horizontalRichSnippet
quote:cochise schreef op 11 maart 2015 @ 09:36:

Hier zijn er een boel te vinden:

http://www.marktplaats.nl ... pet=horizontalRichSnippetBedankt voor de link, Maar dat is veelste ver van me vandaan, Heb ook geen rijbewijs
quote:winnie2000 schreef op 11 maart 2015 @ 09:45:

[...]

Bedankt voor de link, Maar dat is veelste ver van me vandaan, Heb ook geen rijbewijsOp MP kun je ook zoeken tot op een aantal max kilometers bij jou in de buurt. Moet je de max. afstanden aangeven en je postcode.
quote:cochise schreef op 11 maart 2015 @ 09:52:

[...]

Op MP kun je ook zoeken tot op een aantal max kilometers bij jou in de buurt. Moet je de max. afstanden aangeven en je postcode.Bij mij in de buurt is helemaal niks, Heb al een advertentie geplaatst,
Hier mss iets voor je bij?

http://www.marktplaats.nl/z/dieren-en-t ... rom=always
Duhuh dubbel.

Hier mss iets voor je bij?

Besef je wel dat je nogal traceerbaar bent door je laatste bericht?

Je hebt het er de hele tijd over dat 'zij' 'haar' maatje mist. Leven valkparkieten niet altijd als (m/v) stelletje?
quote:prik schreef op 11 maart 2015 @ 10:08:

Besef je wel dat je nogal traceerbaar bent door je laatste bericht?

Je hebt het er de hele tijd over dat 'zij' 'haar' maatje mist. Leven valkparkieten niet altijd als (m/v) stelletje?+ 1
normaal leven ze als man/vrouw, maar heb contact gehad met iemand die me vertelde dat de ander een pop was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven