Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 maart 2015 om 21:38
quote:Eleonora schreef op 11 maart 2015 @ 20:56:
[...]
Wij?
Wij zijn zowat joined at the hips.
Gelukkig. Je had een nieuwe toch? Geldt dat dan voor de oude of de nieuwe?
En Hatsetats, echte spirituele connectie kent geen maximale aantallen. Zo wil ik Joe best spiritueel delen met je. Zo zit het met Lé ook.
[...]
Wij?
Wij zijn zowat joined at the hips.
En Hatsetats, echte spirituele connectie kent geen maximale aantallen. Zo wil ik Joe best spiritueel delen met je. Zo zit het met Lé ook.
woensdag 11 maart 2015 om 21:40
woensdag 11 maart 2015 om 21:52
quote:Thordis007 schreef op 11 maart 2015 @ 21:38:
[...]
En Hatsetats, echte spirituele connectie kent geen maximale aantallen. Zo wil ik Joe best spiritueel delen met je. Zo zit het met Lé ook.Joe wordt niet, ik herhaal NIET!! gedeeld! En geloof Lé nou niet met die spirituele onzin. Ik ben er 1 keer ingetrapt. Compleet uitgewoond, echt.
[...]
En Hatsetats, echte spirituele connectie kent geen maximale aantallen. Zo wil ik Joe best spiritueel delen met je. Zo zit het met Lé ook.Joe wordt niet, ik herhaal NIET!! gedeeld! En geloof Lé nou niet met die spirituele onzin. Ik ben er 1 keer ingetrapt. Compleet uitgewoond, echt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 11 maart 2015 om 21:56
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2015 @ 21:52:
[...]
Joe wordt niet, ik herhaal NIET!! gedeeld! En geloof Lé nou niet met die spirituele onzin. Ik ben er 1 keer ingetrapt. Compleet uitgewoond, echt.
En uitwonen vind ik een wat aardse term voor de staat van spirituele verlichting en zielsverwantschap waarin we ons willen gaan begeven.
Maar jij bent sowieso wat aards merk ik, met je niet willen delen. Heb je al eens gedacht aan biodanza?
[...]
Joe wordt niet, ik herhaal NIET!! gedeeld! En geloof Lé nou niet met die spirituele onzin. Ik ben er 1 keer ingetrapt. Compleet uitgewoond, echt.
En uitwonen vind ik een wat aardse term voor de staat van spirituele verlichting en zielsverwantschap waarin we ons willen gaan begeven.
Maar jij bent sowieso wat aards merk ik, met je niet willen delen. Heb je al eens gedacht aan biodanza?
woensdag 11 maart 2015 om 22:03
quote:Thordis007 schreef op 11 maart 2015 @ 21:56:
[...]
Maar jij bent sowieso wat aards merk ik, met je niet willen delen. Heb je al eens gedacht aan biodanza?Ik was dan ook fysiek uitgewoond nadat ik met de hele commune was gedeeld
[...]
Maar jij bent sowieso wat aards merk ik, met je niet willen delen. Heb je al eens gedacht aan biodanza?Ik was dan ook fysiek uitgewoond nadat ik met de hele commune was gedeeld
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 11 maart 2015 om 23:05
woensdag 11 maart 2015 om 23:13
quote:Thordis007 schreef op 11 maart 2015 @ 21:40:
[...]
Ja, die kreeg ik nog steeds wel, in mijn vorige huis. Vaak met foto van de voodoomeneer.
Shoot, wij dan de goedkope voodoomeneer, geen foto.
Prikbord opgeschoond laatst en al tijden geen briefjes meer.
Het wordt niks zo met mijn liefdesleven
[...]
Ja, die kreeg ik nog steeds wel, in mijn vorige huis. Vaak met foto van de voodoomeneer.
Shoot, wij dan de goedkope voodoomeneer, geen foto.
Prikbord opgeschoond laatst en al tijden geen briefjes meer.
Het wordt niks zo met mijn liefdesleven
Je bent zelf een theepot