VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:nathje schreef op 12 augustus 2008 @ 22:04:

ik ga ook nokken. Misschien verdien ik nog wel wat lekkers voor het harde werken.

Hier krijg ik aparte gedachten van!

*wees blij dat het geen Babybrabbel is met de aparte smileys*
Ik kan die neukende smileys niet vinden!

die ouwegouwe kan ik ook niet meer vinden.
En deze is nog efkes voor onze Morrie.

Zo. Pagina droog. Next.
quote:Wind schreef op 12 augustus 2008 @ 21:43:

Wij hebben ook de EOS. En op de PC heb ik standaard mapjes per jaar/maand waar ik alle foto's op knal. Alleen moeten ze dan nog geselecteerd worden of ze afdrukwaardig zijn of niet. En dat is een takkeklus omdat ik zoveel foto's maak. Van de afgelopen vakantie heb ik 500 foto's!Die laad je dan in één keer in een digitaal album van de Hema (ja, dat kan!). Klaar is Klara (en Wind )
Jezus, wat lullen jullie veel zeg!

Wind, zo leuk dat je voor een derde gaat, het is echt heel erg leuk!

Vrolijk, goed nieuws van je vader. Gelukkig maar, zat me helemaal een beetje zorgen te maken

Dropje, onwijs bedankt voor je kaartje

Wat betreft foto's, ik ben vooral van het maken, daarna gebeurt er weinig mee.

Heb me er lange tijd druk over gemaakt, evenals over die hele stapel videobandjes, tja het is niet anders, ik ben gewoon een lui mormel.

Morrie, trap Knorrie eens naar buiten zeg, ik ben zo ontzettend nieuwsgierig.

Leuke foto's achter!

Superlieve koppies en al zo groot die Bries van Wind!

Zeefje is nog wel een beetje baby hoor. Wel grappig, ik ben haar gebaren aan het leren en het gaat hartstikke goed
quote:Pammie schreef op 12 augustus 2008 @ 22:36:

[...]

Die laad je dan in één keer in een digitaal album van de Hema (ja, dat kan!). Klaar is Klara (en Wind )

Haha, dan zou ik echt pagina's met vrijwel dezelfde foto's hebben. Vent en ik schieten nogal wat series. Uitzoeken is dan echtechtecht wel nodig.

Ely, je hebt nog groot gelijk ook met foto's en films.

Wat voor gebaren leer je Zeefje? Vuist in mond als in "ik heb honger", dat soort dingen?
Ik gooi ze meteen van het toestel af, dat scheelt een hoop. We hebben sinds kort een EOS en ik schiet me suf. Jammer wel dat met zo'n toestel je wel heel vaak erg mooie foto's maakt (of die bloedjes van mij zijn gewoon retefotogeniek )

Ken je Weerklank gebaren? Die dus

Ze worden gebruikt als ondersteunende communicatie bij gesproken taal

bij verstandelijk gehandicapten

Maar ik vind het gewoon leuk om het haar te leren en het kan daarnaast ook de taalontwikkeling goed stimuleren.

Echt pittig om te zien hoe ze het oppikt. En voor mij wel handig om weer te oefenen, want ik moet binnenkort weer eens cursus geven, dus kan wel een opfrissertje gebruiken, haha
Daar ben ik dan weer te lui voor, om die camera bij te houden.

En inderdaad, dat je teveel mooie platen maakt met dat ding hebben wij ook. Wat vervelend toch he .
Ely, nee, die ken ik niet. Ik heb ooit eens (hier op forum?) iets gelezen over gebarentaal voor baby's, dus dacht dat je zoiets bedoelde. Grappig dat je jezelf zo kunt oefenen en dat ze het zo goed oppakt. Maar wat leer je haar dan bijvoorbeeld voor gebaren?
mama, papa, eten, drinken, thee, sap, kaas, worst, brood etc.

dus dagelijkse dingetjes
Jee, gaaf. En dan dus voor elk woord/begrip een gebaar?

Je ziet: ik heb er de ballen verstand van.

Hier trouwens (moet er ineens aan denken) een leuk momentje toen Schurk ineens de naam van zijn broer riep. Hij zegt al best een aantal woorden, maar naam van Boef deed hij pertinent nooit. Totdat hij hem vanavond op zijn eigen manier riep. Zo leuk om te horen .

Ik ga naar bed. Heb 2 glazen prosecco op en voel hem in de benen zakken. En morgen weer drukke dag met 2 dito mannen. Truste dus maar, dames!
Wat een sukkels Morrie. Die taalfouten zeggen al genoeg, het antwoord is ronduit schokkend!

Ik ga ook zeker nog terugmailen hoor, uiteindelijk heb ik niet eens een antwoord gekregen op mijn vraag.

Maar eh...heb je nu ook die kortingscode gekregen???
Ik krijg van mijn moeder een gebarentaal DVD voor babies vanaf 6 maanden, is dat iets anders dan weerklank? Babies kunnen zich dus wel al uitdrukken, maar nog niet praten en dit schijnt echt te werken. Is een experiment, maar baadt het niet dan schaadt het niet. Weet dat dochter en Kiloknaller zo rond 1 jaar echt vreselijk kwaad konden worden en ik denk echt dat dat was omdat ze niet duidelijk konden maken wat ze wilden. Dat gaat voor Benjamin dus anders worden .

Morrie, meldplicht!
Meld
Als ik foto's op de pc zet, kopieer ik ze naar een map 'nog te printen'. Eens in de zoveel tijd ga ik door die map en gooi ik alles weg wat ik sowieso niet wil printen. Wat dan nog overblijft zijn of twijfelgevallen, of de echte goede foto's. Die goede foto's schuif ik dan weer in een submapje en die laad ik in het album in.

Esmee en Wind, nee, geen kortingscode. Maar dat vind ik niet erg hoor, heb al helemaal geen zin meer om daar nog iets te kopen en als ik het wel doe, doe ik het wel met Esmee's kortingscode .
informatie over weerklankgebaren
Leuk, ik ben benieuwd naar DVD-tje van mijn moeder en zal eens kijken wat er overeen komt. Mijn moeder gaat een cursus gebarentaal doen voor haar werk (ze werkt 8 uur per week, is teruggevraagd, want was al met pensioen) en nu op een afdeling met twee dove mensen. En dan dus meteen baby-gebarentaal omdat ze dat leuk vindt .
Vanmiddag zwangerschaps clubje hier over de vloer met 8 babies. What was I thinking? Toen de juf zei dat het leuk was bij iemand thuis was ik hoogzwanger en zag er tegenop om op woensdagmiddag met baby en de twee anderen op pad te moeten. Inmiddels draai ik daar mijn hand niet voor om en hier bezoek ontvangen terwijl mijn eigen kinderen ineens territorium drift krijgen is daarentegen wel strontvervelend. Nah ja, zal ook wel weer loslopen, maar toch niet echt zin in, zeker omdat het gaat regenen en je dus allemaal op een paar vierkante meter binnen zit. Dit alles van 15.00-16.30 en daarna moet ik ook nog naar de verloskundige voor nacontrole.

Vol dagje, want vanavond ook nog post-gym, een les: Hierbij gaan we een half uur staande oefeningen doen die met name gericht zijn op conditie, houding en bewustwording van de spieren die tijdens de zwangerschap en bevalling het zwaar te verduren hebben gehad. Daarna gaan we een half uur op de mat spierversterkende oefeningen doen, deze oefeningen zijn vooral gericht op buik, bekkenbodem en rug/bekken. Ik kan niet wachten . Dit alles van 21.00-22.00 een tijdstip waar ik in mijn normale leven zo langzamerhand naar bed ga....
Lien zeg, wat een activiteiten op 1 dag, ik benijd je niet!
En ook nog dochter van school halen, 't is wat. Waar zijn die dagen gebleven dat Linoleum dat allemaal deed en ik rustig bezwangerd op de bank zat .
Ik beval nog liever dan dat ik al die dingen moet doen die jij moet doen .

Ik twijfel ineens of de school om 12 uur of om 12.15 uur afgelopen is vandaag. Ik weet eigenlijk zeker dat het 12.15 uur is, maar toch....

Vraag van de dag: Waarom zijn de meeste schoolpleinmoeders eigenlijk best tuttig? En zouden wij dat zelf ook zijn, maar zien we het niet van onszelf?
Ja, dat vraag ik me ook weleens af, als ik ertussen sta. Vind dat iedereen er altijd zo hetzelfde uitziet terwijl ik van mezelf een ander beeld heb. Vrees eigenlijk dat ik ook gewoon bij de eenheidsworst hoor .

Heb ooit me ook enorm zitten verbazen toen we dochter naar school brachten en daar ook een kindje in de klas zat met een moeder die veertig was, vond dat oud. En nu... sja, als Benjamin naar school gaat ben ik zelf toch ook echt veertig. O jeee.
Bij ons staan er een heleboel vaders op het schoolplein. Veel oudere moeders inderdaad ook. Ik ben niet zo'n schoolplein moeder, weet maar net van 5 ouders bij wie ze horen na een jaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven