Gezondheid alle pijlers

Nu hooikoorts?

02-03-2015 13:55 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er op dat ik 'al' hooikoorts klachten heb. Verkouden, lamlendig, keelpijn en jeukende/branderige ogen. Kan dat nu al? Zijn er hier meer die dat hebben? Wie weet er een goede hooikoortsapp?
Geel is het nieuwe blauw.
quote:z-u-s schreef op 02 maart 2015 @ 21:00:

Bij mn zus werkt-ie vooral tegen jeuk aan ogen en neus.Hmmm jammer dat het niks voor longen doet (logisch ook wel, een ding wat je in je neus doet helpt natuurlijk nooit zo "diep") maar vind het toch wel interessant, heb ook altijd vreselijke last aan m'n ogen
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 20:59:

De hazelaar bloeit, net als de populier.Daarnaast bloeit er op de grond vanalles.

Oops, ik las poepluier...;-)

Maar hier ook alweer een paar dagen last van hooikoorts. Ik blijf maar niezen!
Ik heb nu medicijnen die helpen! Flexofenadine. Een paar dagen suf geweest, nu alleen wat last van hoofdpijn. Maar geen hooikoortsklachten meer! Okee op jeukende ogen na dan. Maar daar heb ik oogdruppels voor. Nou, da's voor het eerst!
Geel is het nieuwe blauw.
quote:theepoes schreef op 03 maart 2015 @ 22:21:

[...]

Oops, ik las poepluier...;-)

Maar hier ook alweer een paar dagen last van hooikoorts. Ik blijf maar niezen!Ja, van een goed bloeiende poepluier kun je ook tranende ogen krijgen, da's waar
Later is nu
quote:buurmanmuis schreef op 12 maart 2015 @ 12:21:

Ik heb nu medicijnen die helpen! Flexofenadine. Een paar dagen suf geweest, nu alleen wat last van hoofdpijn. Maar geen hooikoortsklachten meer! Okee op jeukende ogen na dan. Maar daar heb ik oogdruppels voor. Nou, da's voor het eerst!Wat fijn! Ik ben weer begonnen met cetirizine (kost niks bij de lidl). Vorig jaar had ik behoorlijk last van de bijwerkingen, ik was echt een slaapmonster, te suf om te bedenken dat ik het dan maar 's avonds i.p.v. 's ochtends moest nemen. Dat wordt dus dit jaar de tactiek. Als dat niet helpt houd ik jouw tip in mijn achterhoofd!
quote:Dreamer schreef op 12 maart 2015 @ 12:24:

[...]

Ja, van een goed bloeiende poepluier kun je ook tranende ogen krijgen, da's waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven