Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 13 augustus 2008 om 01:41
Nieuwsgierigheid is een natuurlijk onderzoekend gedrag dat voorkomt bij vele diersoorten, en is het emotionele aspect van levende wezens dat leidt tot verkenning, onderzoek, en leren.
Jaloezie is een gevoel waarbij men datgene wenst te krijgen wat een ander reeds heeft gekregen, of bang is om datgene waarvan men vindt dat het aan hem- of haarzelf toebehoort, te verliezen. Dit kan zowel om materie of eigenschappen gaan alswel om relaties.
(Bij jaloezie wil men zelf bezitten wat een ander bezit.
Bij afgunst wil men niet dat de ander iets bezit en is men soms zelfs bereid zelf schade te lijden om de ander zijn bezit te kunnen ontnemen. )
*vleer denkt ff verder samen met Wiki*
Jaloezie is een gevoel waarbij men datgene wenst te krijgen wat een ander reeds heeft gekregen, of bang is om datgene waarvan men vindt dat het aan hem- of haarzelf toebehoort, te verliezen. Dit kan zowel om materie of eigenschappen gaan alswel om relaties.
(Bij jaloezie wil men zelf bezitten wat een ander bezit.
Bij afgunst wil men niet dat de ander iets bezit en is men soms zelfs bereid zelf schade te lijden om de ander zijn bezit te kunnen ontnemen. )
*vleer denkt ff verder samen met Wiki*
woensdag 13 augustus 2008 om 08:19
Hier ook zo'n aagje hoor.
Wil ook het liefste alles weten...
Ben niet jaloers.
Hoe ik het verschil zie?
Bij nieuwschierigheid is het gewoon oprechte interesse en bij jaloerzie heb je volgens mij zo'n eng onderbuikgevoel.
Hoe anderen dat verschil bij je moeten zien....geen idee.
Whoehahahaha, heb je zoveel kerels toegevoegd via RP dan?
(kan je niet ff fotootjes vergelijken...foto op msn en foto op RP?)
Vleer, waar ken je die LLM nou van?
*SD vind WiKi ook een heeeeeeeeeeeeeeeele goeie vriend, net als meneer Google*
Wil ook het liefste alles weten...
Ben niet jaloers.
Hoe ik het verschil zie?
Bij nieuwschierigheid is het gewoon oprechte interesse en bij jaloerzie heb je volgens mij zo'n eng onderbuikgevoel.
Hoe anderen dat verschil bij je moeten zien....geen idee.
Whoehahahaha, heb je zoveel kerels toegevoegd via RP dan?
(kan je niet ff fotootjes vergelijken...foto op msn en foto op RP?)
Vleer, waar ken je die LLM nou van?
*SD vind WiKi ook een heeeeeeeeeeeeeeeele goeie vriend, net als meneer Google*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 13 augustus 2008 om 11:03
Speciaal voor SD..
LLM leerde ik kennen via RP .. leuke mailwisseling, msn en toen kwam de telefoon.. En toen zou er gedate worden , maar ik kon toen niet.. Nu komt hij a.s vrijdag. Leuke vent om te zien althans op de foto's.
We zullen zien a.s vrijdag.
Ik heb beloofd om voor hem te koken.. Vleer haar vuurdoop koken voor een date.. T gaat kip in cocos worden.. Iets wat ik onwijs lekker vind en hij niet kent.. En iets wat ik zelf ook nog nooit heb gemaakt , heb hem gewaarschuwd dat t mis kan gaan haha..
Vleer zodadelijk ff naar haar ouders moet om daar t recept op te halen. Die hangt daar hopelijk nog aan het prikbord.
En dan maar eens de ingredienten uit de winkel halen..
Tja ik ben ook zo'n aagje en zie dat absoluut niet als jaloezie
LLM leerde ik kennen via RP .. leuke mailwisseling, msn en toen kwam de telefoon.. En toen zou er gedate worden , maar ik kon toen niet.. Nu komt hij a.s vrijdag. Leuke vent om te zien althans op de foto's.
We zullen zien a.s vrijdag.
Ik heb beloofd om voor hem te koken.. Vleer haar vuurdoop koken voor een date.. T gaat kip in cocos worden.. Iets wat ik onwijs lekker vind en hij niet kent.. En iets wat ik zelf ook nog nooit heb gemaakt , heb hem gewaarschuwd dat t mis kan gaan haha..
Vleer zodadelijk ff naar haar ouders moet om daar t recept op te halen. Die hangt daar hopelijk nog aan het prikbord.
En dan maar eens de ingredienten uit de winkel halen..
Tja ik ben ook zo'n aagje en zie dat absoluut niet als jaloezie
woensdag 13 augustus 2008 om 11:06
woensdag 13 augustus 2008 om 11:17
woensdag 13 augustus 2008 om 11:23
Gaat SD dat effe haarfijn uitleggen 
je typt je tekst... en dan centreer je dat ff en klikt gij op T met die kleurtjes palet.. En dan zoek je leuk kleurtje klik je op en dan klik je in t grote vak er nog eens op en dan klik je op OK
T heeft bij mij ook 100 berichtjes geduurd zie history afgelopen 5min
je typt je tekst... en dan centreer je dat ff en klikt gij op T met die kleurtjes palet.. En dan zoek je leuk kleurtje klik je op en dan klik je in t grote vak er nog eens op en dan klik je op OK
T heeft bij mij ook 100 berichtjes geduurd zie history afgelopen 5min
woensdag 13 augustus 2008 om 11:24
Vleer leert snel ..
wasmachine draait , zo dadelijk eens ff lekker douchen en dan eens kijken of dinnetje al klaar is met haar huis schoonmaken en dan moooooi eens ff de stad in op zoek naar :
Tafelkleed (straks smeert LLM mijn mooie tafel eronder)
Opscheplepels (met je handen in de pan graaien is ook neit wat)
wasmachine draait , zo dadelijk eens ff lekker douchen en dan eens kijken of dinnetje al klaar is met haar huis schoonmaken en dan moooooi eens ff de stad in op zoek naar :
Tafelkleed (straks smeert LLM mijn mooie tafel eronder)
Opscheplepels (met je handen in de pan graaien is ook neit wat)