Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 maart 2015 om 17:31
donderdag 12 maart 2015 om 17:43
quote:DeliaD schreef op 12 maart 2015 @ 17:35:
[...]
Of hadden we het niet over dezelfde?
Even terug gelezen.
TO Reageerd in het topic niet echt op de aangeboden spullen.Ze reageert mn op posts waarin sites worden genoemd om spullen op te halen, niet op posts waarin firummers haar iets aanbieden
[...]
Of hadden we het niet over dezelfde?
Even terug gelezen.
TO Reageerd in het topic niet echt op de aangeboden spullen.Ze reageert mn op posts waarin sites worden genoemd om spullen op te halen, niet op posts waarin firummers haar iets aanbieden
Je bent zelf een theepot
donderdag 12 maart 2015 om 20:56
donderdag 12 maart 2015 om 20:56
quote:haakje schreef op 12 maart 2015 @ 20:55:
Ik was er met boter en suiker ingetrapt als het echt een trolllebol is.
Ik dacht nl dat het gewoon een 'ik schrijf het van me af' topic was en kreeg zelf spontaan zin om iets te geven.
(Zo opgeschreven staat het inderdaad wat ehhhhh....)Als dat idd zo is, dan is het heel goed gedaan en mag ze het hebben, wat mij betreft.
Ik was er met boter en suiker ingetrapt als het echt een trolllebol is.
Ik dacht nl dat het gewoon een 'ik schrijf het van me af' topic was en kreeg zelf spontaan zin om iets te geven.
(Zo opgeschreven staat het inderdaad wat ehhhhh....)Als dat idd zo is, dan is het heel goed gedaan en mag ze het hebben, wat mij betreft.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 12 maart 2015 om 21:09
donderdag 12 maart 2015 om 21:14
quote:Nouschi schreef op 12 maart 2015 @ 20:55:
Nou, ik heb er een heel erge hekel aan
Hallo lieve dames. Vriend heeft zojuist een reis naar New York geboekt voor 3.500 euro. Nu heb ik geen geld meer om nog eten te kopen. Wat moet ik doen?
Tip: als je mij geld via pb aanbiedt, wil ik je wel snel mijn rekeningnummer geven.
Nou, ik heb er een heel erge hekel aan
Hallo lieve dames. Vriend heeft zojuist een reis naar New York geboekt voor 3.500 euro. Nu heb ik geen geld meer om nog eten te kopen. Wat moet ik doen?
Tip: als je mij geld via pb aanbiedt, wil ik je wel snel mijn rekeningnummer geven.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.