Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
woensdag 13 augustus 2008 om 13:28
@Babymerel: Oew...das wel duur voor een bikini. Maar als hij echt super zit en hij kan jaren mee, dan is hij dat wel waard. Als je maar oppast dat je hem niet te hoog optrekt, want dan zit je 'bikinilijn' opeens onder je kin, haha.
Ik heb een nieuwe kast (gekocht op de veiling) en die ben ik nu maar aan het inrichten met mijn kookboeken. We hebben opeens super veel bergruimte erbij, ik weet niet of ik hem wel vol krijg.
Ik heb een nieuwe kast (gekocht op de veiling) en die ben ik nu maar aan het inrichten met mijn kookboeken. We hebben opeens super veel bergruimte erbij, ik weet niet of ik hem wel vol krijg.
woensdag 13 augustus 2008 om 13:44
woensdag 13 augustus 2008 om 13:52
@Mo: vrijwillig jaarverslagen lezen...dan verveelde je je wel heeeel erg. Ik ben nog niet terug van het ziekenhuis trouwens, heb om half vier mijn afspraak staan. En ja, ik ben wel heel blij met mijn nieuwe kast. Alhoewel het eigenlijk een oude kast is, want antiek. Maar daar hou ik juist wel heel erg van. Hij is echt supermooi met twee verschillende kleuren hout, en gesneden leeuwenkopjes. Alleen vind ik mijn tafel en lamp (Ikea en redelijk modern) er nu niet zo mooi bij staan. Dus nu maar weer door sparen voor die dingen!
Dag 45 en nog steeds niks. Ggggggrrrrrrr... wat frustrerend moet dat zijn.
Dag 45 en nog steeds niks. Ggggggrrrrrrr... wat frustrerend moet dat zijn.
woensdag 13 augustus 2008 om 14:20
woensdag 13 augustus 2008 om 14:37
@Mo...van je kitkat kreeg ik honger. Dus nu bezig met chocoladekoekjes
Jullie zijn wel weer lekker melig!! Ik heb gelukkig weer ff een uurtje kunnen slapen. Nu de OS aan het kijken. Doe ik nog wat nuttigs voor het nederlands belang. Ohnee...baby's maken en krijgen is ook erg nuttig voor het nederlands belang!!!
Jullie zijn wel weer lekker melig!! Ik heb gelukkig weer ff een uurtje kunnen slapen. Nu de OS aan het kijken. Doe ik nog wat nuttigs voor het nederlands belang. Ohnee...baby's maken en krijgen is ook erg nuttig voor het nederlands belang!!!
woensdag 13 augustus 2008 om 15:12
Mag er ook een combi zijn van banaan en tomaat op kweek!!
Wat zijn jullie lekker bezig. Ik log altijd op de verkeerde moment in of zo.
Trouwens ik hoef niks te kweken want ik heb vanmorgen de groente broer weer een pleziertje gedaan. ( nee, niet met speciale massage in speciale bikini)
Lekker fruit en groente gehaald.
Mijn toekomst is al verziekt Ik heb al een heel lief monstertje.
En je krijgt een heel mooi afdakje er gratis bij.
Wat zijn jullie lekker bezig. Ik log altijd op de verkeerde moment in of zo.
Trouwens ik hoef niks te kweken want ik heb vanmorgen de groente broer weer een pleziertje gedaan. ( nee, niet met speciale massage in speciale bikini)
Lekker fruit en groente gehaald.
Mijn toekomst is al verziekt Ik heb al een heel lief monstertje.
En je krijgt een heel mooi afdakje er gratis bij.