Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
of het touwtje een beetje naar binnen stoppen??
Zo zeg, regelmatiger kan niet. Das fijn! En heb je alleen laatst die 2 maanden de pil geslikt? Verder nooit anticonceptie?
Ja snap dat het misschien ongemakkelijk kan zijn maar je kan hem toch een beetje wegmoffelen?

Volgend weekend gaan we lekker een weekendje weg. Vlakbij Nijmegen. En jullie?
Behalve condooms dan....
Dat is waar. Kan je ze niet bellen en het uitleggen? Weet niet of ze daar een boodschap aan hebben, maar het is een idee.
Dat is idd een idee. Denk dat ik het toch maar gewoon ga doen. Jij volgend weekend naar Nijmegen, Aruba, dan ga ik lekker weekendje sauna doen!

Verder heb ik in het najaar pas vakantie!
haha, idd die condooms. Nee, ik ben jaren aan de pil geweest. Van mijn 18e tot 26e. Maar een paar jaar geleden werd ik opeens ontzettend ziek tijdens mijn stopweek. Als ik ongesteld werd kon ik niet meer lopen, had ik serieus weeen, en was ik emotioneel een wrak. Moest al om fluitende vogeltjes huilen.

Toen ben ik bij de gyn terecht gekomen. Die kon niks vinden, maar gaf het advies om de pil altijd door te slikken. Sindsdien werd ik 2x per jaar ongesteld. (in de vakantie, zodat niemand last van me had.hihi) Maar vorig jaar wilde ik eens kijken hoe het ging. Ben gestopt met de pil, was meteen regelmatig ongesteld en had heel mysterieus, nergen meer last van. Een verademing. Voor de bruiloft ben ik toen weer even begonnen. Vandaar die twee maanden.
anoniem_70321 wijzigde dit bericht op 14-08-2008 11:53
Reden: op vogels huilen is ook zo zielig voor ze
% gewijzigd
Fijn dat je nog even rustig aan kan doen Aruba, voordat je aan je nieuwe baan begint...

Alles wat me enigsinds iets lijkt schrijf ik een brief naar. Maar er zijn simpelweg even heel weinig vacatures. Zal wel mede door de vakantieperiode komen. We wachten af.

Mo, nu wordt het toch echt wel tijd. Geen idee of je dan toch zwanger zou kunnen zijn. Als je er echt aan twijfels misschien even bezoekje aan ha?

En ik zou de sauna gewoon boeken. In het ergste geval kun je toch ook wel naar de sauna met een tampon? Zolang je het touwtje 'verstopt'. Is wel niet ideaal...

Schoonzusje is net weer vertrokken. Vanmorgen samen mijn oude fotoalbums doorgekeken. Heeft ze kunnen zien welke exen haar broer voorgegaan zijn
Haha, Tatje, en vond ze de exen wat?

Ik ga volgende week naar de ha, nu is hij op vakantie! De eikel!

Wat voor werk zoek je ook al weer?

@Kruimel, huilen om een zingen vogeltje, hilarisch! De rest van de klachten niet natuurlijk! Wel vreemd dat het direct over was, misschien een allergie ofzo? Strange!

Potverdorie, kom zo niet aan strijken toe. Dit is veel gezelliger!
ik doe vandaag alsof ik echt niks te doen heb. Zit op de bank met een huzarenslaatje en een laptop. Lekker lam te wezen.
quote:mogalie schreef op 14 augustus 2008 @ 11:56:

Haha, Tatje, en vond ze de exen wat?

Ik ga volgende week naar de ha, nu is hij op vakantie! De eikel!

Wat voor werk zoek je ook al weer?

Natuurlijk niet zo leuk als haar broer / mijn lief!

Ik vind als je ha wordt, dat je gewoon niet op vakantie mag

Ik zoek iets in de (kunst)educatie richting (liefst media-educatie) of de wat zakelijkere kunst/cultuur richting (subsidie/beleid/enz).

Heb culturele maatschappelijke vorming gestudeerd.

Ben nu ook al naar tijdelijke dingen aan het kijken als projectleider van een cultureel/maatschappelijk project of desnoods buitenschooldeopvang ofzo...

Dus als iemand nog tips heeft?
Hmmm, ik moet rijden zo meteen, dus kan helaas niet lammen. En ik heb bijna geen kleren meer in de kast. Zaterdag hebben we ook vanalles te doen, dus zondag wordt mijn lam-dag (heb er 1tje per week).
Lastig om tips te geven vanaf zo'n afstand. Zie dat je in Utrecht woont. Ik heb vroeger in Veenendaal gewoont. Dat is vlakbij he?
Tatje, je hebt vast al aan de gemeente gedacht? Of randgemeenten?
Ik verveel me dood iedereen mag het weten
Ah! Uhm, kun je niet een spelletje op de computer downloaden Aruba?
Of kom hier even mijn strijk doen!
Nee spelletjes zijn geblokt net zoals Youtube en die dingen.

Strijken vind ik toevallig wel een leuk klusje.
Gisteren weer nieuwe zwangerschapstestjes binnen gehad. Leuk hoor
Haha, en die sukkels hebben het forum niet geblokt, haha!!!!

Ik vind strijken ook prima, maar forummen leuker!
Jeu, ja, zeker leuk! Gewone Matcare?
Nee maar dan moet je wel heel veer fora blokken. Ook zo stom. De Wehkamp is wel geblokt maar de Otto niet.

Nee van Babyboomshop. Zijn nog goedkoper en ik vond ze vorige keer prima.
Jouw avater he Mogalie. Is dat nou eigenlijk een wolk die op een kat lijkt?
Mijn avatar is een van mijn katten met zijn kop in mijn waterkan. Daar wil hij altijd uit drinken, raar beest! (en ik spoel dan natuurlijk de kan om en pak schoon water voor mezelf, lijkt me duidelijk!)
Gemeente enzo allemaal al bekeken (incl alle mogelijk opties die te vinden zijn op het wereldwijdeweb). Utrecht is idd vlak bij Veenendaal.

Voor iedereen die zich verveeld:

Ik heb hier nog een huis dat gestofzuigd moet worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven