Auto-ongeluk

20-03-2015 00:07 1566 berichten
Dat overkomt mij/mijn kind niet, denk je dan, als je leest over ernstige auto-ongelukken waar kinderen bij zijn betrokken. Nou, valt dat effe tegen. Zo sta ik nog lekker te werken in mijn wasserette, en zo staat mijn wereld op zijn kop. Telefoon: zoon heeft een ongeluk gehad, hij leeft nog. Even later: hij wordt nu afgevoerd met een traumahelikopter, geen idee naar welk ziekenhuis. En weer even later: de politie komt je ophalen om je naar Nijmegen te brengen. Nijmegen. Politie. Oeps. Affijn, wij met gillende sirenes en 160 km/h naar Nijmegen.

Het is nu 36 uur later en zoon doet het best goed. Zijn schedel ligt erbij als een gekraakt eitje, zijn oogkas is gebroken, zijn milt en lever zijn gescheurd en hij heeft een stuk of wat botbreuken. Hij wordt in slaap gehouden en hij ligt aan de beademing, kortom een grote puinhoop. Maar hij leeft, hij is stabiel, en in die 36 uur hebben ze al een paar medicaties kunnen terugdraaien. Zoon heeft ook al een paar keer geprobeerd om wakker te worden, das ook een goed teken. En zijn hersenen zien er wonder boven wonder prima uit, en zwellen ook niet op.

Maar wat een zootje zeg. We zijn nu even thuis, om een schone onderbroek op te halen en zo. En nu ligt ie daar, alleen. De verpleegsters m/v zijn echt hartstikke lief hoor, en voor ons wordt ook heel goed gezorgd. Maar ik wil hem gewoon weer thuis hebben verdomme. Al maakt hij nog zo veel herrie en al wil hij pas om drie uur gaan slapen, het maakt me niks uit. Klotenzooi.
Alle reacties Link kopieren
Zeer ingrijpend. Wat een klotenzooi inderdaad. En toch te midden van de schrik, goed om te lezen dat zijn hersenen niet zwellen. Hoe tegenstrijdig ook een meevaller. Heel veel sterkte! Voor jou en je zoon

Heb je 'al' geslapen? En kun je slaap vatten, als is het een beetje?
Shucks, heftig nieuws. Ik hoop serieus dat alles goed komt.
Jezus LV wat een nieuws. Heel veel sterkte voor jullie!
Jemig, wat naar! Veel sterkte voor jullie! Hopelijk komt je zoon er snel weer bovenop.
Heel veel sterkte LV
O, wat heftig. Heel veel sterkte!
Sterkte lady-v!
Jeetje wat erg! Sterkte.

Wat een nachtmerrie. Ik hoop dat jullie nog een beetje hebben kunnen slapen vannacht? Het is nu puur overleven en niet te ver vooruit kijken. Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap voor zoon.
Wat vreselijk!

De angst van iedere ouder, dat er iets met zijn/haar kind gebeurt.

Heel veel sterkte LV, hoop dat je zoon er snel en 100% weer bovenop komt!
Sterkte
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wat een nachtmerrie, LV! Heel veel sterkte!
LV, wat een ellende!

Ik woon in Nijmegen, zal ik dit weekend een potje voor jullie koken? Dat jullie even een uurtje uit het ziekenhuis naar mij toe komen om een fatsoenlijke maaltijd te eten?

Of kan ik iets anders voor jullie betekenen? Zeg het maar, dan komt het in orde!

Ik heb je een pb gestuurd.

En heel, heel veel sterkte!
Jeetje,LV wat een nachtmerrie.

Heel veel sterkte..

Sterkte.
Ik moet helemaal niks!
Gadver lv, wat een naar nieuws! Ik woon er ook zoals je weet, kan ik iets doen? Afleiding, bezoek, iets brengen?
Natte tosti..
Sterkte!
Och lieverd, wat vreselijk!

Ik hoop dat hij snel uit de coma mag worden gehaald en dat het dan heel snel heel veel beter met hem gaat.

En schat, die angst voor het verkeer is heel normaal. Mijn broer is overleden door een verkeersongeluk, en ik heb daar ook een poos last van gehad. Heel af en toe overvalt het me nog wel eens. Blijf de straat opgaan, dat is de enige manier om er weer enigzins mee te leren omgaan.
Heel erg veel sterkte!
Veel sterkte LV, wat een nachtmerrie. Dikke knuffel.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Heel veel sterkte, hopelijk gaat deze nachtmerrie snel voorbij. Fijn dat hij de eerste 36 uur zo goed is doorgekomen!
Je ergste nachtmerrie, heel erg veel sterkte!
Wat afschuwelijk LadyVoldemort, het lijkt me een van de ergste dingen om mee te maken. Heel veel sterkte, ik wou dat ik iets voor je kon doen maar ik woon heel ver weg dus dat schiet niet op. Ik hoop dat je zoon er weer helemaal bovenop komt en jij ook. Kunnen we anders kaartjes sturen zodat als je zoon wakker wordt, hij gezellig heel veel kaarten heeft?
Onee lieve LV

Wat een verschrikkelijk nieuws.

Echt heel veel sterkte, ik brand een kaarsje voor jullie.

Dat de weg naar herstel goed mag verlopen.
Not my circus, not my monkeys
Heel veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven