Auto-ongeluk

20-03-2015 00:07 1566 berichten
Dat overkomt mij/mijn kind niet, denk je dan, als je leest over ernstige auto-ongelukken waar kinderen bij zijn betrokken. Nou, valt dat effe tegen. Zo sta ik nog lekker te werken in mijn wasserette, en zo staat mijn wereld op zijn kop. Telefoon: zoon heeft een ongeluk gehad, hij leeft nog. Even later: hij wordt nu afgevoerd met een traumahelikopter, geen idee naar welk ziekenhuis. En weer even later: de politie komt je ophalen om je naar Nijmegen te brengen. Nijmegen. Politie. Oeps. Affijn, wij met gillende sirenes en 160 km/h naar Nijmegen.

Het is nu 36 uur later en zoon doet het best goed. Zijn schedel ligt erbij als een gekraakt eitje, zijn oogkas is gebroken, zijn milt en lever zijn gescheurd en hij heeft een stuk of wat botbreuken. Hij wordt in slaap gehouden en hij ligt aan de beademing, kortom een grote puinhoop. Maar hij leeft, hij is stabiel, en in die 36 uur hebben ze al een paar medicaties kunnen terugdraaien. Zoon heeft ook al een paar keer geprobeerd om wakker te worden, das ook een goed teken. En zijn hersenen zien er wonder boven wonder prima uit, en zwellen ook niet op.

Maar wat een zootje zeg. We zijn nu even thuis, om een schone onderbroek op te halen en zo. En nu ligt ie daar, alleen. De verpleegsters m/v zijn echt hartstikke lief hoor, en voor ons wordt ook heel goed gezorgd. Maar ik wil hem gewoon weer thuis hebben verdomme. Al maakt hij nog zo veel herrie en al wil hij pas om drie uur gaan slapen, het maakt me niks uit. Klotenzooi.

Hij gaat vooruit, dat is het allerbelangrijkste!
Dat is voorzichtig goed nieuws LadyV!

Ik werp even een 5 literblik posiviteit jullie kant op!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat hij vooruit gaat en er een kamer beschikbaar is.

Ik blijf heel hard duimen voor jullie!
Jee, LV, ik lees nu pas wat jullie allemaal doormaken. Wat een schrik!

Veel sterkte voor jullie toegewenst
Dat is goed nieuws LV. Fijn dat jullie in het RMD huis kunnen. Trek je het allemaal nog een beetje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fijn dat hij vooruitgaat en dat jullie daar even kunnen blijven. Sterkte!
Fijn om een beetje goed nieuws te krijgen en dat je niet meer heen en weer hoeft te rennen. Kun je al je energie aan je zoon en jullie zelf besteden.
Ahh, dat is het eerste Goede nieuws!

Fijn Lady.

Nogmaals sterkte
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Jeetje LV wat afschuwelijk. Wel ontzettend fijn dat hij vooruit gaat en dat jullie in het RMD kunnen blijven. Ik wens jullie heel veel sterkte toe
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heel veel sterkte LV. En fijn dat jullie nu in ieder geval dicht bij elkaar kunnen zijn in het RMD.

Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Och, wat een schrik zeg! Ik wens je ook heel erg veel sterkte en zal aan jullie denken de komende tijd.

Fijn dat jullie nu samen kunnen zijn, niet meer heen en weer hoeven zal hopelijk weer een klein beetje rust geven.
Wat verschrikkelijk LV, ik lees het nu pas. Dan wordt even de grond onder je voeten vandaan geslagen.

Heel veel sterkte voor jullie gezin en ik denk aan je
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn, een beetje goed nieuws. Nogmaals sterkte.
Later is nu
Alle goede nieuws is fijn. Hou je daaraan vast en grijp elke kans om te ventileren. Dit zal jullie nog een lange tijd kunnen gaan achtervolgen, dus doe je niet stoerder voor hoor. Je leeft nu op adrenaline, maar die gaat ook een keer zakken. En de impact van de hele gebeurtenis komt dan in stukjes bij jullie binnen.
Gelukkig wat goed nieuws! En wat fijn dat jullie in het RDM huis terecht kunnen.

Veel sterkte!
Veel sterkte!
Fijn dat er al wat vooruitgang is en dat jullie in het RMD huis terecht kunnen. Nogmaals sterkte!
Ik hoop zo dat er elke dag een beetje vooruitgang is en dat hij weer helemaal de oude wordt.

Heel veel sterkte!
Life is short. Eat dessert first.
Wat vreselijk! Je ergste nachtmerrie.. Dan staat je wereld even helemaal stil..

Heel veel sterkte, hopelijk gaat hij snel weer meer vooruit! Ieder stapje is er één!
Hè wat een schrik, gelukkig gaat hij vooruit.

Heel veel sterkte en Beterschap!
Wat fijn dat het al wat beter gaat en het belangrijkste, dat zijn hersenen geen letsel/afwijkingen vertonen.

En super dat jullie bij elkaar en dichtbij zoon kunnen zijn.

Stomme tip misschien, maar maak veel foto's. Ik kan me voorstellen dat zoon als hij weer op de been is bloedje nieuwsgierig is wat er allemaal met hem en om hem heen gebeurde. Zeker op deze leeftijd.

Sterkte
Fijn dat het beter met hem gaat LV, ook al is het maar een beetje. Veel sterkte, fijn dat je in het RMD kunt verblijven, dat scheelt weer stress.

wat een nachtmerrie LV !

Heel veel sterkte voor jou en je gezin en hopelijk komt je zoon er snel weer bovenop.
Alle kleine beetjes helpen he? Fijn te horen LadyV.
Je bent zelf een theepot
Wat een schrik...! Maar wat fijn dat jullie zoon vooruit gaat en dat jullie bij elkaar kunnen zijn. Heel veel sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven