Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Net bedacht...Summer wil nieuwe Ipod Nano (weet alleen niet of ik nou 4 of 8 gig wil)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik mag van mezelf patat eten vanavond!!! Jummie de pummie!

Ivy, ik kan op mn werk niet internetten, dus ik heb jouw verhaal omtrent ZWM gemist en ik ben nieu-hie-hieuwsgier-hie-hierig!!! (en nee, dat heeft NIKS maar dan ook niks met jaloezie te maken, zoals Vleers RPer dar wel vondt!) Ik wil gewoon alles weten!

Zo, morgen nog een dagje en dan ben ik weer klaar met de eerste week werken. De kinderen moeten nog erg aan me wennen en zijn ook nog erg onder de indruk van mij. Moet nog heel duidelijk de grenzen aan geven, kost een hoop energie. Vanavond daarom lekker patatjes en een filmpje en een wijntje.
Ivy heeft helemaal geen Ipod of mp3. En ook geen walkman of discman meer

Kip in cocos is erg lekker Vleer. Ik hoop dat het goed lukt!

Ik sta onderhand wat pasta met pesto in elkaar te flanzen en ga straks met een vriendinnetje de kroeg in. We hebben elkaar al 3 weken niet RL gezien, dus wordt heeeeeeel erg tijd om bij te kletsen.

Oh, en Heb mijn haar weer totaal anders laten knippen en totaal ander kleurtje, dus vraag me af of dinnetje me wel gaat herkennen

(of slaan, omdat ik het nu toch nog korter heb en ik het eigenlijk weer lang zou laten groeien )
Jij hebt groep 3 toch Pop? GEweldig als ze ineens het lezen ontdekken enzo. Maar in het begin van het schooljaar best wel lastig wennen voor ze, de overstap van kleuteren naar aan een tafeltje werken.

En over ZWM heb ik nog niet zoveel te vertellen. Gewoon een bizarre klik. Vannacht hebben we tot vier uur aan de telefoon gezeten

En ik kijk alleen maar naar beneden om die adder in het gras te zoeken. Dus ik zit nu geduldig op een steen op de uitkijk
Zit je op de steen of verstop je je eronder? Ja, ik heb groep 3, en het is precies zoals jij zegt, dus dat kost een hoop denkwerk voor mij om zo terug naar de basisi te gaan!

Veel plzier met je stapavondje

Ik ga als een gek mn huis een beetje schoonmaken, is erg hard nodig!
Vleerheeft de kip in cocos nu in de koelkast staan zodat t f goed kan intrekken.. Maar tis zo vreemd.. kep echt een lichtbruine kleur.. Ondanks de hoeveelheid ketjap .. En sambal badjan.. is took best pittig geworden haha Naja .. vreten moet ie gewoon die LLM..

Maar ga straks toch nog wel ff nicht bellen of dat wel goed is die lichte kleur..
Welke kleur had-ie dan moeten zijn vlg jou Vleer? Ik ken kip-cocos alleen met lichtbruin kleurtje.

En als ie lekker smaakt....

Op de steen Pop, kan ik alles goed overzien!
Vleer misschein te veel water er bij gedaan .. en te veel sambal ..
Oh licht kleurtje is dus goed whehhe

maar naja tis afwachten of t morgen t zelfde smaakt als wat ik altijd bij mijn nicht kreeg hehe
Vleer heeft t alleen met drumsticks gedaan .. of had ik ook die vleugels moeten hebben ?

(die hadden ze nl niet meer in de winkel liggen)
Ivy .. vind m beetje te pittig denk ik ..
Ik zie je helemaal zitten Ivy, boven op je steen!

Is wel beter dan eronder

*yes yes yes...info over de ZWM*

Gaaf toch tot zo lang aan de telefoon!

Ik geniet er met AM ook zo van (al gaat dat per sms, ik wil echt mijn relening van KPN niet zien deze maand)

Keb Ipodje nodig omdat mijn hardloop trainingen weer gaan beginnen zo, wil ik in oktober weer goeie meters kunnen gaan schaatsen moet ik nu een beetje gaan beginnen met duurtrainingen...en duurtraining ZONDER muziek is eindeloos saai!!!

Pop....patatttt...hmmmm, mag ik van mezelf altijd op zondag!

Lijkt me best moeilijk, grenzen aangeven bij groep 3

Je wil niet de boeman (vrouw) zijn maar regels zijn toch regels...knap hoor!

Ivy, wat voor kleur had je en wat heb je nu?

*SD springt in sportkleertjes en is off to the gym!*
Beetje suiker bij de kip doen Vleer, wordt-ie wat minder scherp. En natuurlijk kan het ook met drumsticks!

Ivy was eerst zwart. Nu paars met oranje.

Oeh, dat klinkt wel heftiger dan het is, maar tis iig anders
Ja, tegen scherp helpt suiker geloof ik heel goed. En producten als mel en creme fraiche neutraliseren het gevoel van scherp. Of het ook minder scherp smaakt weet ik dan niet.

Nou ja, anders eten jullei morgen toch ook patatjes???

Ben wel benieuwd naar dat paars met oranje Ivy!

SD, sportze!

En wat betreft die boeman zijn, dat ben ik toch wel. Ik word telkens makkelijker als juf. Als iets mij niet bevalt, dan horen die kids dat wel van me. Ik weet alleen nog niet welke aanpak goed werkt bij welk kind, en dat is nog wel lastig. Vorig jaar wist ik precies hoe ik elk kind aan moest spreken. De een gewoon streng, de ander reageerde beter op uitleg waarom iets niet mocht enz enz.

Maar... mijn huisje is al weer een stukje netter. Ik werd echt gek van de troep. Nu heb ik de troep allemaal op een hoopje gelegd!

Nu nog even relaxen op de bank en dan even douchen en op naar de wijn (en film)
naja t ruikt goed hier in Huize Vleer
met wat neutraliseer je KNOFLOOK ??
Mint Vleer...

Muntthee na het eten....

ik heb zojuist het dieptepunt in mijn deet/flirt en verleid leven bereikt!

AM belde op (hij zou bellen als hij klaar was met een borrel en dan eventueel langskomen) en ik...........

ik durfde NIET op te nemen!

*SD voelt zich een hopeloos watje!!!!!*
Pop, volgens mij wordt he gezocht op de sex pijlert.

Op het topic "doorgeef vraag" zoekt iemand een furry (dat is jouw avatar toch?)
SD..... bel hem op en zeg dat je in slaap was gevallen op de bank ..

Dat je zo moe was van t sporten !!

muntthee... dat heb ik niet , net als dat ik geen peterselie heb in huis grrr
Hmmm....nee dat doe ik maar niet.

Morgen...das vroeg genoeg

Morgen dus ff naar de Suup voor perterselie en/of muntthee meissie

Hoe is het met jouw zenuwen over je date morgen?

*SD is ook echt moe en duikt lekker haar mandje in*
@SD gekkie, morgen is vroeg genoeg vind ik ook

Ehhh ik geloof dat t Ivy was: positief denken en int leven staan is het verschil dat het verschil maakt in t bereiken van wensen/dingen
Ik kom even melden dat jullie mij een dag of twaalf niet zullen zien hier. DS gaat vakantie vieren, lekker met mijn kids naar Turkije. Veel plezier hier, wees lief voor elkaar en tot over 2 weken !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Heel veel plezier DS!

tot over twee weken

DS, wat een heerlijke tripjes plan jij! Veel plezier!!

SD, durfde je niet op te nemen? HAHAHAHAHAHAHAHA!!! (sorry )

En nee, mijn avatar is een Chuzzle! Geen eng ding wat ze op de sexpijlert zoeken dus.

Vleer, al gierende zenuwen of niet? Wil je de knoflook smaak neutraliseren in het eten of na het eten? Want als je beiden knoflook eet dan ruik je daar niks meer van heur!
Sneu he Pop, dat ik niet op durfde te nemen!

Belde mijn vriendinnetje en die kon echt 10 minuten lang niet praten van het lachen.

IK SD, het meisje met de grote mond....

Durft een meneer niet te woord te staan.

Weet je wat het is...

Hij is zo ontzettend "normaal" tenminste zo lijkt het, al zou het niets worden dan wil ik hem niet kwijt als gewoon vriendje

(tis een van de weinige mannen die ook maar enigsins een clou heeft van hoe ik in elkaar steek)

Maar we hebben elkaar zo onwijs lopen ophitsen eergister via de sms dat ik het heel gek zou vinden om nu een gewoon praatje pot verhaal met hem te moeten hebben.

Tip van de dag is dus:

Met leuke mannen die potentie hebben tot hele leuke man....geen sexy smsjes sturen

slaat de boel bij bellen een beetje dood

Wel weer lekker aan de meel vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven