Auto-ongeluk

20-03-2015 00:07 1566 berichten
Dat overkomt mij/mijn kind niet, denk je dan, als je leest over ernstige auto-ongelukken waar kinderen bij zijn betrokken. Nou, valt dat effe tegen. Zo sta ik nog lekker te werken in mijn wasserette, en zo staat mijn wereld op zijn kop. Telefoon: zoon heeft een ongeluk gehad, hij leeft nog. Even later: hij wordt nu afgevoerd met een traumahelikopter, geen idee naar welk ziekenhuis. En weer even later: de politie komt je ophalen om je naar Nijmegen te brengen. Nijmegen. Politie. Oeps. Affijn, wij met gillende sirenes en 160 km/h naar Nijmegen.

Het is nu 36 uur later en zoon doet het best goed. Zijn schedel ligt erbij als een gekraakt eitje, zijn oogkas is gebroken, zijn milt en lever zijn gescheurd en hij heeft een stuk of wat botbreuken. Hij wordt in slaap gehouden en hij ligt aan de beademing, kortom een grote puinhoop. Maar hij leeft, hij is stabiel, en in die 36 uur hebben ze al een paar medicaties kunnen terugdraaien. Zoon heeft ook al een paar keer geprobeerd om wakker te worden, das ook een goed teken. En zijn hersenen zien er wonder boven wonder prima uit, en zwellen ook niet op.

Maar wat een zootje zeg. We zijn nu even thuis, om een schone onderbroek op te halen en zo. En nu ligt ie daar, alleen. De verpleegsters m/v zijn echt hartstikke lief hoor, en voor ons wordt ook heel goed gezorgd. Maar ik wil hem gewoon weer thuis hebben verdomme. Al maakt hij nog zo veel herrie en al wil hij pas om drie uur gaan slapen, het maakt me niks uit. Klotenzooi.
Alle reacties Link kopieren
Oooooo, wat een goed nieuws LV.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat fijn zeg!
Ohhh wat een fijne opluchting LV!! Yes, supergoed nieuws!
Wat goed!!!

Life is short. Eat dessert first.
wat een goed nieuws!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wauw,wauw,wauw!! Gefeliciteerd, wat een goed nieuws!
Yesssss! Wat zullen jullie opgelucht zijn!
oh wat FIJN!!
Later is nu
geweldig om te lezen :x
Geweldig nieuws! Heel goed om te horen!

That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Wat een opluchting voor jullie! Dat is een stap in de goede richting!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat fijn, LV!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat een fijn nieuws!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Wat een fijn en goed nieuws LV .
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Goed zo!

Heeft hij al iets kunnen communiceren? Of is hij nog verdwaasd?
Oh wat goed!
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 maart 2015 @ 17:44:

Jaaaaahhhh! Hij is wakker geworden! Wel heel onrustig, en ondanks het feit dat zijn handen vastgebonden zijn heeft hij het bijna voor elkaar gekregen de tube eruit te trekken (gnagna), maar hij is wakker geworden!Wat een geweldig nieuws.
Wat een fijn nieuws LV.
Wat een goed nieuws LV!
Oh wat een goed nieuws
Geweldig nieuws, ik denk veel aan jullie
Wat ongelofelijk fijn LV!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Yesssss, wat een super goed nieuws LV.

Wat ben ik blij voor jullie
wat fijn!!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven