Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 maart 2015 om 22:54
Maar het g a a t maar door. Dat geldt ook voor sommige andere topics daar.
Enig kritisch zijn op nieuwsberichten, ok, maar dat is daar al niet meer aan de orde. Gelijk hebben, krijgen, halen? Zelfs dat niet eens denk ik soms. Geblaat vind ik ondertussen.
Maar bovenal, daarin heb je zeker gelijk: het zal maar over je familielid gaan.
Enig kritisch zijn op nieuwsberichten, ok, maar dat is daar al niet meer aan de orde. Gelijk hebben, krijgen, halen? Zelfs dat niet eens denk ik soms. Geblaat vind ik ondertussen.
Maar bovenal, daarin heb je zeker gelijk: het zal maar over je familielid gaan.
Je bent zelf een theepot
maandag 23 maart 2015 om 23:04
Ach, het is een pijlerT waarop serieus een discussie gaande is over de inhoud van het staatsmanschap van Vladimir Vladimirovitsj Putin. Met werkelijkheid en realiteit heeft het daar vaak weinig te maken. Wel met punten halen, bevestiging vinden voor je vooroordelen en spuien dus van je theorieën aangaande complotten, wereldvrede, geloof, geaardheid of anderszins.
Waarschijnlijk is deze hele pijler gewoon één groot complot, geschreven door betaalde VivaRenee-achtigen. Tenminste, dat hoop ik
Waarschijnlijk is deze hele pijler gewoon één groot complot, geschreven door betaalde VivaRenee-achtigen. Tenminste, dat hoop ik
dinsdag 24 maart 2015 om 10:12
dinsdag 24 maart 2015 om 10:15
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 maart 2015 @ 10:12:
Tegen alle verwachtingen in eerder online dan ze hadden aangegeven.
Ik ben nog een beetje afwachtend, het zal niet de eerste keer zijn dat het forum er vlak daarna weer uit vliegt....Dat niet alleen, het is ook veel te snel, dat vliegt zo meteen gierend uit de bocht.
Tegen alle verwachtingen in eerder online dan ze hadden aangegeven.
Ik ben nog een beetje afwachtend, het zal niet de eerste keer zijn dat het forum er vlak daarna weer uit vliegt....Dat niet alleen, het is ook veel te snel, dat vliegt zo meteen gierend uit de bocht.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 24 maart 2015 om 10:19
quote:paulaner schreef op 24 maart 2015 @ 10:17:
Dat sneller is niet heel vreemd, dat zal met die extra ruimte op de server van doen hebben.
Loopt lekker zo.
Jij bent echt een optimst hè.
Maarrrrrrr................ je hebt wel gewonnen: Miss.Innuendo in "Hoe lang denk jij dat het forum offline ..."
Dat sneller is niet heel vreemd, dat zal met die extra ruimte op de server van doen hebben.
Loopt lekker zo.
Jij bent echt een optimst hè.
Maarrrrrrr................ je hebt wel gewonnen: Miss.Innuendo in "Hoe lang denk jij dat het forum offline ..."
Your opinion matters. Just not that much.