Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 24 maart 2015 om 14:22
quote:Solomio schreef op 24 maart 2015 @ 13:58:
[...]
Moet je wel je feiten op een rijtje hebben.
Amalia heeft een klas overgeslagen. Reken maar uit. Haar leeftijd en na de zomer gaat ze naar Gymnasium Sorghvliedt te 'sGravenhage. (Geen idee of ik Zorgvlied goed spel maar het staat wel deftig )
En d'r vader heeft het zelluf verteld.
[...]
Moet je wel je feiten op een rijtje hebben.
Amalia heeft een klas overgeslagen. Reken maar uit. Haar leeftijd en na de zomer gaat ze naar Gymnasium Sorghvliedt te 'sGravenhage. (Geen idee of ik Zorgvlied goed spel maar het staat wel deftig )
dinsdag 24 maart 2015 om 14:26
quote:yasmijn schreef op 24 maart 2015 @ 14:22:
[...]
Yas, je leeft in het verleden. Sinds 1985 gaan kinderen van Amalia's geboortedatum in principe op hun 11e naar het VO. Amalia heeft de normale leerweg doorlopen.
En als haar vader iets anders vertelt, dan heeft hij er geen verstand van.
[...]
Yas, je leeft in het verleden. Sinds 1985 gaan kinderen van Amalia's geboortedatum in principe op hun 11e naar het VO. Amalia heeft de normale leerweg doorlopen.
En als haar vader iets anders vertelt, dan heeft hij er geen verstand van.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 24 maart 2015 om 14:27
quote:Solomio schreef op 24 maart 2015 @ 10:19:
[...]
Jij bent echt een optimst hè.
Maarrrrrrr................ je hebt wel gewonnen: Miss.Innuendo in "Hoe lang denk jij dat het forum offline ..."
Dat optimisme komt door jou, jij hebt mij aangestoken.
En dat ik de voorspelling goed ha, hoera, ik heb de eer gewonnen.
Nou zou het Viva/sanoma sieren natuurlijk als ze mij een jaar gratis geven natuurlijk. dat zou pas lol zijn.
@@ Inkie, Dank je wel.
[...]
Jij bent echt een optimst hè.
Maarrrrrrr................ je hebt wel gewonnen: Miss.Innuendo in "Hoe lang denk jij dat het forum offline ..."
Nou zou het Viva/sanoma sieren natuurlijk als ze mij een jaar gratis geven natuurlijk. dat zou pas lol zijn.
@@ Inkie, Dank je wel.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
dinsdag 24 maart 2015 om 14:29
quote:Solomio schreef op 24 maart 2015 @ 14:26:
[...]
En als haar vader iets anders vertelt, dan heeft hij er geen verstand van.Tja, alles wat zo'n man officieel vertelt moet worden goedgekeurd door de RVD, dus er hebben duidelijk meer mensen geen verstand van!
[...]
En als haar vader iets anders vertelt, dan heeft hij er geen verstand van.Tja, alles wat zo'n man officieel vertelt moet worden goedgekeurd door de RVD, dus er hebben duidelijk meer mensen geen verstand van!
dinsdag 24 maart 2015 om 14:30
quote:sandt2.0 schreef op 24 maart 2015 @ 14:29:
[...]
Tja, alles wat zo'n man officieel vertelt moet worden goedgekeurd door de RVD, dus er hebben duidelijk meer mensen geen verstand van!De vraag is of hij het officieel heeft verteld, of in een onderonsje met Yas alleen aan Yas.
[...]
Tja, alles wat zo'n man officieel vertelt moet worden goedgekeurd door de RVD, dus er hebben duidelijk meer mensen geen verstand van!De vraag is of hij het officieel heeft verteld, of in een onderonsje met Yas alleen aan Yas.
Your opinion matters. Just not that much.
dinsdag 24 maart 2015 om 14:33
dinsdag 24 maart 2015 om 15:00
quote:paulaner schreef op 24 maart 2015 @ 14:27:
[...]
Ik denk dat jij best een jaar lang gratis mag gaan forummen ! Misschien zelfs wel als premium-lid
[...]
Ik denk dat jij best een jaar lang gratis mag gaan forummen ! Misschien zelfs wel als premium-lid
.
dinsdag 24 maart 2015 om 16:24
dinsdag 24 maart 2015 om 16:31
quote:yasmijn schreef op 24 maart 2015 @ 14:22:
[...]
En d'r vader heeft het zelluf verteld. Er zijn momenten dat alle mannen "jaaah" roepen, ongeacht de vraag.
[...]
En d'r vader heeft het zelluf verteld. Er zijn momenten dat alle mannen "jaaah" roepen, ongeacht de vraag.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.