Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@ lisa

Ik ken dat helemaal die broed gevoelens. Gelukkig hoef je niet alleen op het nest. Daar moet man lief wel zin in hebben. Misschien paringsdans?
Pasta met heel veel groenten, gehakte en zoete tomatensaus. Wel opwarm van eergisteren ;)
Mijn mannetje kookt altijd. Ik ga mini meisje uit bed halen. Schone broek geven. En lekker tuttabellen.
kom maar hoor merel. meer dan genoeg, portie over, haha.

Paringsdans, haha, zie het helemaal voor me. Lisa, jij was van het blauwe setje toch? Dan wordt het een pauwendans....
MO

Wat een inspiratie pauwendans. Ik lig echt in een deuk. Ik hoop lisa ook??

Geef even je aders!! dan stap ik heel snel in de auto.

shit!!. Man lief is net aan het eten begonnen.
@ Tatje: zullen we dan het committee van werkloze moeders oprichten dan maar? Ik moet eerst nog mijn scriptie afmaken en daarna nog maar zien of ik snel een baan krijg. Heel veel succes met solliciteren in ieder geval.

@Romi: Veel plezier komend weekend!

@Aruba: Het is niet zozeer de behandeling zelf die slecht is, maar de rontgenopnamen. Tijdens de behandeling wordt er een rontgenfilmpje gemaakt van mijn rug, zodat ze via ingespoten cotrastvloeistof kunnen zien of ze de zenuw te pakken hebben. En rontgenfoto's en al helemaal filmpjes kunnen schadelijk zijn voor je ongeboren kind. Wat ontzettend rot voor je forumvriendinnetje Marloussie trouwens.

@T&G: Ai, wat rot van je voorhoofd, al moest ik wel ontzettend lachen om je opmerking van een glimmende grindtegel. Nu ik gestopt ben met de diane 35 pil (tegen puistjes en vette huid) hoop ik niet dat ook ik binnenkort braille kan lezen op mijn voorhoofd...Moet bij jouw post ook steeds denken aan het 'told you so' lied van Grace uit Will and Grace. Told you so, told you so, told you told you told you so!

@ Mo: Laat maar even mokken dan. Mannen...... Bedankt voor je mailtje trouwens, echt lief van je om die tijdschriften op te sturen. Ik kijk er naar uit!

@Merel: Fijn dat je ongesteld bent geworden, al is het wat laat. En wat rot dat jij ook ooit op je stuitje bent gevallen. Dan weet je dus wat voor een rotpijn het is. Heb je daar nu nog last van?

@Lisa: succes met je paringsdans, hihi.

@all: ben vandaag niet meer naar de lingerieafdeling geweest, maar heb in ieder geval wel mijn mooie zwarte kanten setje aan. Manlief komt alleen net uit zijn werk en hij lijkt een beetje grumpy te zijn. Heb ik weer....

Ga zo maar eens eten koken. Vanavond entrecote met pasta met ricotta en spinazie en Hollandse wokgroenten. Eet smakelijk allemaal!
Zooo, dat is pas een avondmaal, Florence!

Enne, gewoon kleren uit (setje aanhouden), een paar killer heels, schortje voor en koken maar. Wedden dat hij in opperbeste stemming raakt...
...
Kan ze mooi genieten van Boemklatsch!
Zo daar ben ik weer...kan jullie ook niet lang missen!! Buik is weer vol, al werd ik onder het eten opeens ongelooflijk misselijk!! Nu gaat het wel weer. We hebben aardappelanders gegeten. Gooi ik dan zelf nog vanalles door. Paprika, uien, spekjes, champignons en bbq krieltjes. Hele schaal ging weer leeg. Nu is manlief met de kids op de ps2 aan het spelen. Cars...Vinden de kids geweldig!! We hebben besloten maar lekker thuis te blijven vanavond...

@Mo...al wat van je wederhelft gehoord?

@Lisa...sta je al in je spannendste setje voor hem?

@Flo...veel succes met grumpy ventje. Als hij jou in lingerie ziet komt het vast allemaal goed. Enne...zwart...dan wordt het de tarantula (weet niet of ik het goed schrijf, bedoel die grote spin) dans.Maar eh..niet na het paren je mannetje op eten he?

Ik heb eens 6 weken lang last van mijn stuitje gehad. Ik was met het schoolreisje van de peuterspeelzaal in zo'n indoorspeeltuin van een glijbaan gegaan met allemaal hobbels erin. Deed echt hardstikke veel pijn!! Ik weet niet of het bij jou erger is, maar ook al was het maar de helft van wat ik had, dan nog respect. Wat een rotpijn was dat zeg!!
Nouuu valt wel mee hoor Mo, gewoon van de albert heijn allemaal. Zakjes openknippen en in de pannen gooien zeg maar. Ga mijn killer heels halen, goed plan!!!! Ik heb volgende week zaterdag een bruilof van hele goede vrienden (beste vriend van man) en heb echt een superoutfit al zeg ik het zelf, haha. Een knalgeel met zwart sixtees jurkje met schoenen en tasje in kleur. Moet alleen nog de schoenen inlopen want ze zijn zooooooo hoog. Goed excuus voor nu dus. Oh, mijn water gaat koken. Snel hakken aan en dan lekker koken!

ff completely offtopic maar ik heb gisteren twee fantastische films gehuurd: The other boleyn girl en Juno. De eerste is een kostuumdrama over koning Henry VIII van Engeland en zijn vrouwen (is ook een boek van wat ik nu ga lezen) en die andere is echt een hilarisch grappige film over een tienermeisje dat zwanger raakt en adoptieouders voor haar kind gaat zoeken. Aanraaders dus voor degenen die binnenkort een dvdtje gaan huren.
The other boleyn girl staat nog op mijn lijstje...
...
Plannen: Morgen werken tot 17 uur..Om 17.30 lig ik in mijn bed en daarna douchen. Dan heb ik tenminste nog wat aan mijn avond. Zaterdag is altijd poepiedruk en keihard werken bij ons!!

Zondag gaan we met opa en oma en kids naar een pretpark. Kids hebben er al helemaal zin in!!
[quote]florence79 schreef op 15 augustus 2008 @ 18:48:

@ Tatje: zullen we dan het committee van werkloze moeders oprichten dan maar? Ik moet eerst nog mijn scriptie afmaken en daarna nog maar zien of ik snel een baan

@Merel: Fijn dat je ongesteld bent geworden, al is het wat laat. En wat rot dat jij ook ooit op je stuitje bent gevallen. Dan weet je dus wat voor een rotpijn het is. Heb je daar nu nog last van?

Mag ik me dan ook aan melden als een werkloze moeder.

Ik heb inderdaad er nog steeds last van. En vooral toen ik zwanger was. Klinkt niet zo positief voor jou.
Lisa

Je kiest niet voor de klassieker. Maar voor het pauwpauw.

Ik hoop dat het nest groot genoeg is!!!

Anders zijn je veren zo gekreukt

En als je gaat hortsikken doe dan even je hoefijzers uit. want anders ligt je dekhengst naast het bed
Voor het weekend.

Mijn weekend is eigenlijk verkloot

Mijn schoonmama komt langs. En aan gezien ze Merel maar stuk of 4x zelf opgezocht en niet alleen haar op verjaardagen heeft gezien.

Besloot ze even 4 weken voor haar verjaardag te komen.

Ze heeft 12 maanden in een jaar. En ze besluit 1maand voor haar verjaardag maar eens langs te komen.

Ik zie het gezicht van merel al voor me.

WIE IS TIE VROUW. IS DAT MIJN OMA??
Hier vanavond lekker niks, morgen op kraamvisite en dan ga ik zondag wat rommelen in huis.

Jij, Lisa?
quote:babymerel schreef op 15 augustus 2008 @ 19:45:

Lisa

Je kiest niet voor de klassieker. Maar voor het pauwpauw.

Ik hoop dat het nest groot genoeg is!!!

Anders zijn je veren zo gekreukt

En als je gaat hortsikken doe dan even je hoefijzers uit. want anders ligt je dekhengst naast het bed
MO

die was even heel goed verzonnen niet waar.

Ik ben heel erig op dreef.

Zal de late ongi wel zijn. Ik sta zowat hormoon stijf. Vandaag was er een pas geboren baby'tje bij de buuren. En die huilde heel erg. Ik kreeg pijn in mijn borsten. Dit is echt raar.

Ik hoop dat ongi door zet anders ga ik weer twijfelen.

Ik ga maar eens stoppen. Even afkicken.

Je ziet mij zo weer terug. Even mijn meisje een nacht kusje geven
Dat is inderdaad erg raar. Klinkt als zwanger op afstand!
Ik ga mijn laptop maar eens aan de kant zetten. Ik krijg vierkante ogen. Als het goed is klopt nu het hartje van beeb. Wel een raar idee. Dat er weer een hartje in mijn klopt. Er van uit gaande dat alles goed is met beeb.

Ik ga ff bankhangen want ben toch wel weer moe. Manlief is ff een uurtje met de motor weg. Hij heeft pas een nieuwe en is weer verliefd. Kids liggen in bed...dus ff rust momentje. Hele fijne avond allemaal. En voor wie het nog nodig heeft, veel plezier in alle lingeriesetjes!!

@Mo..succes met de goedmaakseks??

Tot morgenavond...
@T&G, wauw, een hartje! Rust lekker uit.

Heb net gesms-t, maar hoor nog niks. Denk dat hij een langere afkoelperiode nodig heeft, dus van goedmaakseks vanavond waarschijnlijk geen sprake. Eerder morgenvroeg.

Welke motor heeft je man?

Ik ga er ook vandoor, ga lekker in bed liggen.

Fijne avond allemaal!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven