Gezondheid alle pijlers

erge pijn

27-03-2015 06:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eerder gepost. Had war buikpijn na inwendig onderzoek. Maar met draaien in bed of opstaan doet het ineens heel erg veel zeer. Net of er hard aan je banden word getrokken en ben niet zwanger. Iemand een idee?
Straks even de huisarts bellen.

Sterkte.
Ik zou echt de dokter even bellen. Zoveel pijn is niet OK.
Geen idee.

Als je de dokter belt kan die meedenken.
Inmiddels is de huisarts vast te bereiken en dat zou ik dus ook doen.
Ik moet er zo heen. Net wat harder moeten remmen op de brommer. Toen zo pijnscheut gekregen dat ik gewoon heb zitten huilen
Darmgas?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De dokter denkt toch spieren al blijf ik het raar vinden. Zal weekend kijken of het beter gaat..Net met niezen weer veel pijn

Als ik gewoon zit voel ik niks
Heb je jouw mening ook gegeven? Over dat jij anders denkt of dat je het raar vindt dat het misschien wel je spieren zijn?

Helpt paracetamol? Misschien om de pijn te verlichten in het weekend. Succes x
Kan heel goed hoor want die spieren gebruik je de hele dag. Heb je weleens geprobeerd om met geblesseerde buikspieren iets op een bovenste plank te zetten en naar achteren te drukken? Oef.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zou een warme kruik dan helpen? Om het een beetje meer te ontspannen?
Ik heb idd gezegd dat ik het vreemd vond. Al bedacht ik me wel dat ik veel gehoest heb deze week. Als beweeg voelt het in me onderbuik hetzelfde als wanneer het er soms inschiet met uitrekken in je kuit. Vast bekend bij mensen

Ik heb net paracetamol in huis en ga lekker een kruik.pakken goed plan
Gaat het alweer iets beter? Hoop het voor je!
Redelijk. Heb nog niet echt een lekker gevoel. Zorgen gaan natuurlijk ook een rol spelen je maakt je toch zorgen Hoe wat of waarom
Wou je alleen ff sterkte wensen.

Ben je lichamelijk onderzocht of is er alleen van wat je aan klachten meldde uitgegaan?
life's a beach and then you die

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven