VRLK
vrijdag 15 augustus 2008 om 20:54
vrijdag 15 augustus 2008 om 20:57
vrijdag 15 augustus 2008 om 20:57
Harrie moet lekker thuisblijven, groot gelijk.
Vrolijk, de naam van Knorrie hebben wij niet overwogen (wel is de langere variant ervan serieus in beeld geweest). Noah is bij ons afgevallen omdat de naam onzijdig is, en omdat we er al een hebben in de naaste omgeving (wel een hele mooie naam). Wij zijn er wel zo ongeveer uit, maar de naam die we hebben gekozen combineert niet heel fijn met de achternaam. Maar dat geldt voor de naam van Nipman ook, en die heeft er nooit last van gehad volgens eigen zeggen, dus daar zet ik me maar overheen.
Wind, ik moet trouwens geen 10 weken meer maar ongeveer 7 (schiet hard op ineens, o jee).
Vrolijk, de naam van Knorrie hebben wij niet overwogen (wel is de langere variant ervan serieus in beeld geweest). Noah is bij ons afgevallen omdat de naam onzijdig is, en omdat we er al een hebben in de naaste omgeving (wel een hele mooie naam). Wij zijn er wel zo ongeveer uit, maar de naam die we hebben gekozen combineert niet heel fijn met de achternaam. Maar dat geldt voor de naam van Nipman ook, en die heeft er nooit last van gehad volgens eigen zeggen, dus daar zet ik me maar overheen.
Wind, ik moet trouwens geen 10 weken meer maar ongeveer 7 (schiet hard op ineens, o jee).
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:09
Morrie, wat klinkt het fijn allemaal (behalve Harrie die naar de kroeg wil,maar compromis is in orde). Ik gun het je zeer, want dan weet je nu ook hoe dat is, toch echt wel heel anders dan met Schorrie. Voor Schorrie ook wel erg lekker dat jij er gewoon bent en Knorrie er ook is, anders was het vast gek voor hem: naar school en moeder in ziekenhuis is geen fijne combi.
Ik ga naar boven, ben moe.
Nippo: anders noem je haar Klaartje Florine, dat hadden wij gedaan .
Ik ga naar boven, ben moe.
Nippo: anders noem je haar Klaartje Florine, dat hadden wij gedaan .
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:12
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:13
Het is een hem Lien . De meisjesnaam waren we al heel snel uit, voor we wisten dat we hem niet nodig zouden hebben, dat was Veerle geworden. Florine vind ik trouwens mooi, net als Feline. Klaartje vind ik niet zo in ons rijtje passen, en ik hou niet zo van verkleinvormen bij meisjesnamen. Het zal mijn feministische aard wel zijn .
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:40
Wow Morrie, wat klink je gelukkig. En wat een stoer verhaal, die bevalling. Kan me voorstellen dat het wel heftig is als je denkt dat je nog uren moet en de storm al mega door je lijf raast, maar gelukkig was dat (bij jou) niet het geval.
En heerlijk dat Knorrie zo goed drinkt en jou tussendoor laat uitrusten. Nu al een modelbaby, chapeau!
En heerlijk dat Knorrie zo goed drinkt en jou tussendoor laat uitrusten. Nu al een modelbaby, chapeau!
vrijdag 15 augustus 2008 om 21:57
zaterdag 16 augustus 2008 om 20:18
Ik heb ook jullie kaart gekregen Morrie. Leuk zeg!
En wat een mooi bevallingsverhaal, wat een snelheid! Schorrie heeft dus door alles heen geslapen? Ook bijzonder, he?
Ik ga zo lekker stuk lopen met buurvrouw. Daarna gaat Aap naar een verjaardag en kruip ik lekker in het nieuwe logeerkamer met een de nieuwe VTwonen in bed. Helemaal zin in! Dus ik zeg: fijne avond allemaal!
Oja, Veerle vind ik ook een mooie naam Nippo! Ik ben benieuwd naar je keuze voor de jongensnaam. Ik vond het verdraaid lastig maar ben nog steeds helemaal blij met deze keuze.
Morrie, is jullie jongensnaam op het laatste moment toch veranderd? Net zoals bij Wind, toch? Grappig!
En wat een mooi bevallingsverhaal, wat een snelheid! Schorrie heeft dus door alles heen geslapen? Ook bijzonder, he?
Ik ga zo lekker stuk lopen met buurvrouw. Daarna gaat Aap naar een verjaardag en kruip ik lekker in het nieuwe logeerkamer met een de nieuwe VTwonen in bed. Helemaal zin in! Dus ik zeg: fijne avond allemaal!
Oja, Veerle vind ik ook een mooie naam Nippo! Ik ben benieuwd naar je keuze voor de jongensnaam. Ik vond het verdraaid lastig maar ben nog steeds helemaal blij met deze keuze.
Morrie, is jullie jongensnaam op het laatste moment toch veranderd? Net zoals bij Wind, toch? Grappig!
zaterdag 16 augustus 2008 om 20:52
Leuke kaart Morrie, heel anders dan Schorrie's kaart.
Bewust voor gekozen?
Nathje, geknipt en geplakt met je logeerkamer zin?
))
Geniet lekker van je VT wonen meis.
Ouders hebben ons meegenomen naar Beekse Bergen. Kinderen waren dolgelukkig en het was echt superweer. Helemaal niet druk, dus dat was ook wel lekker. Leuke dag gehad en heerlijk gekeuteld met kindjes. Zo leuk dat beide kindjes nu echt goed doorhebben wat er allemaal speelt en genieten van alle dieren enzo. Mormel had wel een echte mannenopmerking bij een kameel: Kijk mama, grote borsten op de rug van de kameel'
(Je moet even een kleine slis erbij denken en van de kameel een " tameel' maken)
Morgen doen we wel boodschappen en de rest.
Bewust voor gekozen?
Nathje, geknipt en geplakt met je logeerkamer zin?
Geniet lekker van je VT wonen meis.
Ouders hebben ons meegenomen naar Beekse Bergen. Kinderen waren dolgelukkig en het was echt superweer. Helemaal niet druk, dus dat was ook wel lekker. Leuke dag gehad en heerlijk gekeuteld met kindjes. Zo leuk dat beide kindjes nu echt goed doorhebben wat er allemaal speelt en genieten van alle dieren enzo. Mormel had wel een echte mannenopmerking bij een kameel: Kijk mama, grote borsten op de rug van de kameel'
Morgen doen we wel boodschappen en de rest.
zaterdag 16 augustus 2008 om 21:07
quote:lien schreef op 16 augustus 2008 @ 21:01:
Vrolijk, is je vader dan wel weer zo gezond dat hij een dag op pad kan?
Nope, echt helemaal tempo van kind van 3 en vader van 59
Maar safari in auto, daarna pitstop om te eten en dan halverwege met de boot en daarna overstap en roofvogelshow en dan na 100 meter weer in safaribus. Zo zag onzer dag eruit. Als we meer dan 5 minuten aan elkaar hebben gelopen, was dat veel. Veel rustmomenten dus en dat was prima. Mijn ouders wilden heel graag met de kindjes in de vakantie een dag weg naar een pretpark en zij dachten eerst aan de Efteling. Niet de beste keuze voor iemand die het rustig aan moet doen.
Nu gaan we waarschijnlijk een keer in sept/okt een weekend naar de Efteling en pakken we dan een arrangement waarbij je een nacht slaapt en 2 dagen lekker kan keutelen.
Vrolijk, is je vader dan wel weer zo gezond dat hij een dag op pad kan?
Nope, echt helemaal tempo van kind van 3 en vader van 59
Maar safari in auto, daarna pitstop om te eten en dan halverwege met de boot en daarna overstap en roofvogelshow en dan na 100 meter weer in safaribus. Zo zag onzer dag eruit. Als we meer dan 5 minuten aan elkaar hebben gelopen, was dat veel. Veel rustmomenten dus en dat was prima. Mijn ouders wilden heel graag met de kindjes in de vakantie een dag weg naar een pretpark en zij dachten eerst aan de Efteling. Niet de beste keuze voor iemand die het rustig aan moet doen.
Nu gaan we waarschijnlijk een keer in sept/okt een weekend naar de Efteling en pakken we dan een arrangement waarbij je een nacht slaapt en 2 dagen lekker kan keutelen.
zaterdag 16 augustus 2008 om 21:08
zaterdag 16 augustus 2008 om 22:13