uitgerekend december 2015

26-03-2015 08:26 2156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden hierbij het vervolg op november de meiden die uitgerekend zijn in de feestelijke maand december.

Je mag jezelf in de tabel zetten.ivm dat ik daar weinig tijd voor heb. onderaan staan de gegevens.

NaamLeeftijdKindjeWanneer uitgerekend?Bijzonderheden_lady_272e28 novemberMeisje zonnebloem90251e1 decemberJongenbaboushka76391e2 decemberMeisje engeltje86292e (zoon 2013)3 decemberJongen Asterisks291e3 decemberVerrassingSnoww321e3 decemberMeisje Ingelke_kepringelke291e 5 decemberMeisje 2voetjes1e5 decembercaipirinha01321e7 decembertravelbird291e7 decemberMeisjewensje89251e8 decemberSpring1977381e11 decemberMeisje04012016231e11 decemberJongenLovelylente331e11 decemberJongenhil01271e12 decemberJongenJojob221e14 decemberMeisje Sunemom353e (Dochter 2005,zoon 2007)15 decemberBevallen van een heel mooi Meisje op 14 augustus. Helaas veel te vroeg Leuketas342e (zoon 2013)15 decemberMeisjeLol-Beeb231e16 decemberMeisjeFrubeta291e17 decemberMeisje Qmom2e17 decemberJongenJudith1986281e20 decemberVerrassing

4 augustus 20 weken echoannanasbaby281e 21 decemberMeisje

Lieffies sterkte

Keke91

Hormonster1982

Flyingangel

Inloggen

. Naam dec15

Wachtwoord ook dec15
Dankjewel allemaal.
Keke, wat naar dit, heel veel sterkte!
Keke heel veel sterkte voor jullie!
Zonnebloem de andere 2 bleven ook goed plakken alleen stopte het hartje met kloppen. Met allebei de zwangerschappen 3 pogingen moeten ondergaan om mijn baarmoeder schoon te krijgen. 3 keer met pillen een miskraam op moeten wekken en 3 curettage moeten ondergaan... Een hele heftige periode waar ik het nu nog heel erg moeilijk mee heb, zeker omdat je het hartje van je kleintje hebt zien kloppen. Vandaag precies een jaar geleden lag ik nu met spoed op de OK.. Door dit alles heb ik verklevingen wat veel pijn aan mijn baarmoeder veroorzaakt. Dit maakt me nu erg onzeker omdat ik niet weet of de pijn die ik nu constant voel wel normaal is.

Zo is het hormonster die 3 maal is scheepsrecht houden we erin! Met hoeveel weken is het bij jou mis gegaan als ik vragen mag?

Ik ben onder behandeling van de gynaecoloog omdat ik chronisch ziek ben. Daar heb ik de afspraak mee om te bellen als ik 6 weken zwanger ben, dit is dus pas volgende week. Normaal krijg ik dan met 7 weken een echo dus ik ben benieuwd. Ik moet daarom in het ziekenhuis bevallen. Ik zou graag borstvoeding gaan geven als dat op dat moment mogelijk is met de medicijnen die ik slik. De combinatietest is nog een discussie puntje, ik ben eigenlijk al lang blij als het hartje blijft kloppen. We wachten nog even met het te vertellen we willen eerst meer zekerheid. Zo dit zijn wat antwoorden op jullie vragen
Wat naar asterisks, ik kan me voorstellen dat dat heftig moet zijn geweest. Geeft jouw ziekte dan ook een verhoogde kans daarop? Ik hoop heel erg voor je dat het nu helemaal goed gaat!
Zonnebloem mijn ziekte geeft niet meer kans op een miskraam zover ze nu weten.. Het is alleen wel heel zeldzaam wat ik allemaal mankeer dus ze weten het niet zo goed. Helaas heb ik wel de kans van 1 op 3 dat ik het zelf niet overleef, mocht het zo ver komen dat het met mij slecht gaat is de enigste mogelijkheid het kindje te halen. Dus in het ziekenhuis hebben ze aangegeven dat we heel hard moeten duimen dat we de 24 weken gezond halen want daarna gaan ze er alles aan doen het kindje ook in leven te houden. Heel spannend dus allemaal..
Pff asteriks dat is niet niks!

Dan is je kinderwens wel heeel sterk.dat je het daar op wil wagen.knap hoor.

Hebben sommige al de zomer vakantie gepland?

Wij 29 juli 13 dagen cran canaria maar hadden dit al gepland voordat wij zwanger waren. Dus denk wel dat wij hem annuleren.weinig zin in met zwangere buik in De hitte te zitten.

En mogen kosteloos annuleren ivm dat vakantie voor de zwangerschap was gepland.
Heftig verhaal Asteriks! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met jou en de baby.

Ik maak me hier inmiddels wat zorgen. Vandaag last van bruinverlies en google is dan niet mijn vriend, hoewel ik meerdere vrouwen ken die rood bloedverlies hebben gehad in het begin van hun zwangerschap en twee hebben er een prachtige dochter en de ander is nu 16 weken zwanger. Ik weet dus dat het niets hoeft te betekenen maar toch....kan het niet loslaten.
Inmiddels toch een test gedaan en het streepje was vele malen donkerder dan afgelopen zaterdag! Een goed teken lijkt me zo.
Mywickedlife: maak je geen zorgen!!!! Bruinverlies is pure opschoning van je lichaam, je moet je pas zorgen maken wanneer je er echt heftige krampen bij hebt! ( deze wijsheid heb ik van mijn VK, en dat gaf ze me vorige week nadat ik verschillende dagen heul veul bruinverlies had... ) het kan ook heel goed zijn dat het nog een innestelingsbloeding is hoor! Keep it calm babe!

Wow... Asterisks... Ik ben stil van je verhaal: vond je al dapper dat je zo doorzet na zulke heftige miskramen en nasleep... Maar dat je het aandurft terwijl je weet dat het wellicht minder mooi zal eindigen... Pfoe... Je zult vast gezegend worden, dat kan niet anders! Je kindje heeft een mamma nodig, en pappa zijn vrouw!

Mijn miskrMen tussen de 8 en 12 weken ( was niet duidelijk omdat ik niet wist dat ik zwanger was tot het misging, dus gyneacoloog heeft moeten gokken. ) tweede keer was ik 6 weken, en toen kwam het vanzelf: voelde niets toen het begon te bloeden maar dat veranderde al heel snel. Ik heb dus nog nooit het hartje zien kloppen, en ik was daar al kapot van. Bij mij was het overigens wel anders als bij jou: ik ben destijds zwanger geraakt gedurende het gebruik van anti-conceptie... Dus schijn nogal vruchtbaar te zijn 😁.

Maar het nadeel ervan is wel dat ik elke keer naar het toilet ga om te checken of het wel goed gaat down there... Heel stom, maar ik bid elke dag om symptomen zodat ik vertrouwen kan leren te hebben in mijn lichaam en wat er gebeurd. Heb jij ook een tik overgehouden? ( je geeft aan dat je het er nu nog moeilijk mee hebt, ik ben ervan overtuigd dat therapie helpt om alles in perspectief te zetten, maar dat het verdriet altijd zal blijven hangen...)
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Jeetje Asterisks, heftig verhaal. Ik hoop dat deze zwangerschap heel goed gaat verlopen voor jouw en je kindje

Mywickedlife, snap wel dat je je zorgen maakt maar wat hormonster zegt, geen kramp is een goed teken en die duidelijke test natuurlijk ook!

De 1e zwangerschap was ik ook steeds een beetje bang voor bloed als ik naar de wc ging. Nu geen (nog) last van eigenlijk.. Ook maar 1 test gehad die positief was met een lichte streep. Heb er ook niet meer in huis dus ik laat het zo om die onzekerheid niet proberen te hebben. Ik herken veel van m'n eerste zwangerschap dus ik ga er maar van uit dat alles goed gaat

Zijn jullie ook zo moe? (morgen weer een vrije dag dus dan pak ik mooi m'n rust momentje op de bank als zoon in bed ligt )
Dank jullie wel voor de geruststellende woorden! Die heb ik af en toe echt nodig, haha.

De vermoeidheid heb ik al 2 weken nu. De eerste week snapte ik er niets van. Om 20.30u naar bed willen en om 6.00u klaarwakker, ook in het weekend. Maar nu snap ik het wel

Gisterenmiddag was ik erg moe maar ja, op het werk. Ik heb iemand anders bij een gesprek het woord laten doen want ik was bang dat ik dingen twee keer zou vragen of geen passende reacties kon geven. Thuis lekker een uurtje op de bank gelegen na het eten en toen trok het wat bij. Vannacht maar een uurtje wakker gelegen en fit uit bed, maar ik stort nu al weer in. Mijn ogen willen dicht.

Hoe doen jullie dat op het werk? Ik kan mijn gegaap niet verbergen en mijn concentratie is ook niet optimaal. Niet handig in zware gesprekken!
Heftig verhaal asterisks, ik gun je heel erg een lieve, gezonde baby!

Wij hebben nog geen vakantie gepland, maar zijn wel van plan te gaan. Misschien naar italie of frankrijk en gewoon met de auto. Vliegen lijkt me maar niets als ik zwanger ben.

Snoww, wil je helemaal niet meer gaan of mag je nig afwachten en bijv ook twee weken van tevoren annuleren?

Engeltje, ik ben ook de hele tijd moe. Kan nu al wel weer slapen maar heb pas net twee uur werken gehad. Hoop dat ik vannacht wat beter slaap, had afgelopen nacht allemaal enge dromen ☺️

Mywickedlife, ik doe maar gewoon rustig aan op het werk. Kan er ook niets anders van maken, en volgens mij valt het niemand op en denk alleen ik zelf dat ik rustiger aan doe.
Sorry ik reageer niet omdat ik denk dat het hier ook mis is. Sinds het weekend geen symptomen en zwanger gevoel meer, wel heel veel buikpijn. Nog geen bloed. Vrijdag of zaterdag doe ik een test ter controle en die moet donkerder zijn dan die van 2 weken geleden. Anders bel ik maandag de vk

Vakantie: wij gaan eind september weg. Mocht ik zwanger blijven gaan we met het vliegtuig, heel lang in de auto zie ik dan juist niet zitten. Anders moeten we nog even kijken, hadden nog geen definitief plan
Dankjewel voor al jullie lieve woorden!

lady wat vervelend al hoeft het niks te betekenen je maakt je natuurlijk toch zorgen, heel begrijpelijk! Ik hoop van harte dat het goed blijft gaan.

snoww ja de kinderwens is inderdaad heel groot, als ik erover nadenk is dat eigenlijk op het moment het enigste wat ik nog graag wil in het leven. Wij hebben nog geen vakantie geboekt, wegens mijn ziekte boeken we altijd op het laatste moment. Geen idee of we dit jaar op vakantie gaan. Met een dikke buik in een warm land is inderdaad niet zo'n fijne gedachte..

mywickedlife ik snap dat je bezorgd bent, net wat hormonster zegt met alleen bruinverlies hoef je je niet zomaar zorgen te maken al is het natuurlijk wel schrikken.. Vertrouw op je laatste test!

hormonster ik check ook iedere keer het wc papier, was er al achter gekomen dat wc papier met rose motief niet zo'n goed idee is.. Voel ook tig keer aan mijn tieten of ze nog wel echt zeer doen. Als ik even geen klachten heb word ik gek ik haal me meteen van alles in mijn hoofd. Al weet ik als het mis is kun je er toch niks meer aan doen maar toch. Ik probeer echt positief te denken maar af en toe komen die negatieve gedachten weer boven en die kan ik niet stoppen dat overkomt me gewoon.

engeltje ik ben ook ontzettend moe. Ik werk helaas niet, maar zie het nu maar even als een voordeel. Ik kan gaan liggen wanneer ik wil. Ik moet al een paar weken 's middags echt naar bed en slaap ik een paar uur.
K
Wat een heftig verhaal asterisk! Ga duimen voor een gezond kindje en gezonde zwangerschap voor jou.

Lady: hoop zo voor je dat het niets betekend! Sterkte

Hier gelukkig niet zoveel last van vermoeidheid. Maandag aangemeld voor MvM. Ben nog niet gebeld. Gisteren heb ik het aan mn moeder en stiefvader verteld. Ze waren ontzettend blij en verrast

Voor ik het vertelde toch voor de zekerheid nog een cb test gedaan. Gaf 2-3 weken aan, loopt dus mooi op. Maar blijf het spannend vinden allemaal hoor.

Heb nog geen vakantie gepland. Werk tijdens de zomer altijd Door en heb dan in oktober/september meestal vrij en ga dan naar de zon. Maar denk dat we dat niet doen dit jaar!
He meiden,

Lady: als eerste: als je je echt zorgen maakt, kun je bij je huisarts vragen of ze je bloed kunnen prikken op hcg. Daar kan al snel uitgehaald worden of het goed of niet goed is.

Ik lig helaas in het ziekenhuis. Gisterochtend kreeg ik plots enorm veel pijn bij mijn schouderblad. Ik heb de VK gebeld omdat die had gezegd dat dat dan moet. Naast de pijn in mijn schouderblad had ik direct braakneigingen en begon mijn buik zeer te doen. Helaas is gebleken dat mijn zwangerschap een buitenbaarmoederlijke was, en moest direct onder het mes. Mijn rechtereileider is verwijdert: daar zat het vruchtje in. Die was nu dik 3 cm terwijl een eileider nornaat 5 mm is. Ik had al interne bloedingen, en de eileider stond op springen, dus heb geluk gehad...!

Ben nu nog heel nuchter, maar weet dat als de pijn weg gaat zakken ik door een hel moet...

Heb wel 1 voordeel: mijn eierstokken, baarmoeder en andere eileider zagen er op en top uit: ik kan dus nog wel kindjes krijgen...!
Oh nee, Hormonster! Wat een heftig bericht! Ik word er even stil van.

Dit is schrikken voor jullie. Het ene moment zit je op een roze wolk en het ander moment lig je in het ziekenhuis en mag je van geluk spreken dat je er net op tijd bij bent. Dit had geen uren moeten duren want dan was je verder van huis geweest. Wel heel fijn dat de andere eileider helemaal goed is maar toch, ik denk dat dit nog even moet landen voordat je het een plekje kan geven.

Ontzettend veel sterkte gewenst
Jeetje hormonster wat een schrik! Heel veel sterkte

Lady Hoe gaat het nu bij jou?
Hormonster, wat heftig zeg, heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel herstelt en weer een positieve test in handen mag houden!
Hallo Dames

Ik zou ook graag mee willen schrijven. Ik ben 32 jaar en zwanger van de eerste. Ben uitgerekend rond 7 december.

Ik vind het allemaal nog erg spannend en begin nu een beetje aan het idee te wennen, was wel een beetje in shok na de (3) testen.

Ik lees al mee met jullie en wil iedereen met het vervelende nieuws veel strekte wensen. En hopen dat het snel allemaal weer goed komt
:( allemaal geen goed nieuws

Sterkte meis gelukkig waren ze er snel bij.knuffel vooe jou

En caiperina welkom!

Leuk dat je meeschrijft!

Zelf zit ik er maar af en toe op.

Heb jij al afspraak bij vk?
Wat verschrikkelijk hormonster! Heel veel sterkte

Welkom caiperina, leuk dat je met ons mee leest en schrijft! Werd net gebeld door MvM. Woensdag komt er iemand langs. Vind die hcg test dan toch wel weer spannend hoor!
Dank jullie wel voor de lieve berichten!

Gister zou de dame van MvM ook bij mij geweest zijn... Ik had die hcg test verslagen hoor... Mijn hcg zat gister op dik 1700... ( in mijn geval gister geen goed teken... 😁 )

Gefeliciteerd caipiinha! Wens jou een mooie zwangerschap toe!

En lady, hoe gaat het nu met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven