Werk & Studie alle pijlers

werken ongezond...

01-04-2015 11:10 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi goedemorgen,

Vanaf 01 juni 2014 werk ik niet meer door een arbeidsconflict. In het begin vond ik dat erg lastig , ik was namelijk bijna 8 jaar werkzaam als commercieel medewerker binnendienst. En had het prima naar mijn zin. Tot er wat wrijving tussen mij en mijn manager ontstond. Nou ja ik was niet van plan om voor die jongen te kruipen, dus ben mijzelf gebleven. Gelukkig zijn we er uit gekomen en heb ik netjes wat centjes meegekregen. Nu zit ik in de WW en solliciteer druk. Maar heb ook zeeen van tijd over, om te koken , wakker te worden wanneer het licht word. Slapen wanneer ik moe ben . Sporten. Leuke dingen en nadenken over de toekomst en die neigt steeds meer naar een totaal andere omgeving. Zonnig en buiten onze prachtige EU.

Weken is niet gezond is mijn conclusie :D

Eigenlijk wil ik helemaal niet meer heel graag werken , zijn er gelijk denkenden.
quote:matszy27 schreef op 01 april 2015 @ 15:28:

IK WIL EN HOEF NIET RIJK TE WORDEN HET GAAT NIET OM GELD, GELD , VEtpot , bigspender , ik 16k aan klokkies

Eigenlijk kom je hier in het topic alleen maar over als een zielige schreewerT die de 'klokkies' zo enorm belangrijk vindt, maar geld niet en totaal niet materialistisch is. Je spreekt jezelf continue tegen en hebt een nare toon.

Fijn dat je geniet van je leven zonder baan. Ik dacht dat de stelling was "werken is ongezond" maar nu zit je alleen maar verder te rellen en te zeiken. Net of je jezelf zo gelukkig wilt schreeuwen.

Succes ermee.
Later is nu
Omg dit is het meest hilarische topic ever!

Laten we allemaal werken stom gaan vinden. Want tijdverspilling en ongezond. Mother mary wat zal de wereld er dan fijn uitzien. Gewoon lekker wentelen in je 'boehoe-ik-wil-niet, boehoe -het-is-zo-ongezond '

Slaap lekker verder. Puber.
quote:matszy27 schreef op 01 april 2015 @ 14:53:

[...]

Kleding ,tsja ik ben een autodidactisch talent , ik heb een gigantische garderobe .

Als je niet weet waar autodidact voor staat, dan moet je het woord niet gebruiken, dat staat namelijk een beetje dom.

En voor je naar Zuid-Amerika gaat. Zorg je dat je het Spaans dan beter onder de knie hebt dan het Nederlands? Want als jouw schrijfstijl, spelling en zinsbouw enigzins een indicatie is voor hoe je dat in het dagelijks leven doet dan kun solliciteren tot je een ons weegt, want sollicitatiebrieven met incorrecte spelling, vreemde zinsbouw, warrige zinsconstructies en verkeerd gebruik van woorden worden meestal niet verder gelezen dan de eerste paar zinnen.
Werken hoort er nou eenmaal bij, net zoals de was doen en boodschappen doen. Voor jezelf zorgen heet dat.

Het zou je sieren als je nu al naar dat mooie land vertrekt, dan kunnen de WW-centen worden gebruikt voor mensen die het echt nodig hebben.
Ach.. het is nogal makkelijk om hier op superieure toon te gaan roepen, dat je niet meer wilt werken, terwijl dat mede mogelijk gemaakt wordt door de werkende 'kudde'. Verder.. als je geld wilt gaan verdienen door je 'autodidactisch talent' in te gaan zetten, werk je toch alweer, lijkt mij zo.
Later is nu
quote:Bij_Zonder schreef op 01 april 2015 @ 15:30:

[...]

Nou proost zou ik zeggen, zo te lezen is het al een poosje borreltijd bij jou.

Ik dacht precies hetzelfde

TO zit gewoon te zuipen, sneu type.
zuipen ik heb een hekel aan drank ik snap niet dat dat is toegestaan, ik denk aan koninginnedag , voetbal supporters,

ik zal dan liever blowen.

Misschien moet ik topic starter worden want ik doe het goed , net terug . Met de taxi de auto opgehaald bij de garage.

:D
quote:matszy27 schreef op 01 april 2015 @ 16:16:

Misschien moet ik topic starter worden want ik doe het goed ,

Dat ben je al hoor ventje

Dat is namelijk iedereen die een topic opent
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:matszy27 schreef op 01 april 2015 @ 16:16:

zuipen ik heb een hekel aan drank ik snap niet dat dat is toegestaan, ik denk aan koninginnedag , voetbal supporters,

ik zal dan liever blowen.

Misschien moet ik topic starter worden want ik doe het goed , net terug . Met de taxi de auto opgehaald bij de garage.

:D

Er is wel iets wat je hersencel heeft aangetast, zoveel is duidelijk.
wat een grappig topic
zojuist even met mijn nieuwe vriendin gesproken , en die heeft mij gezegd , dat het allemaal aan jullie ligt . En als jullie niet stoppen dat ik het jaar 2016 bijstand moet nemen om jullie te pesten. Wij gaan uit eten vanavond . En zeker geen all you can eat.

grtjes en hou de economie draaiende
quote:matszy27 schreef op 01 april 2015 @ 16:24:

zojuist even met mijn nieuwe vriendin gesproken , en die heeft mij gezegd , dat het allemaal aan jullie ligt . En als jullie niet stoppen dat ik het jaar 2016 bijstand moet nemen om jullie te pesten. Wij gaan uit eten vanavond . En zeker geen all you can eat.

grtjes en hou de economie draaiendeNou veel plezier bij de mac
eet smakelijk dan maar hè

Wel een beetje kuddegedrag vind ik hoor, uit eten gaan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeetje je gaat toch niet net als al die andere mensen keurig aan een tafeltje zitten en wachten tot de ober bij je komt?

grtjes en hou de economie draaiendeAch jongen toch.. plagen die vervelende Vivavrouwtjes je? Gelukkig dat je je vriendin nog hebt.
Later is nu
quote:Anyco schreef op 01 april 2015 @ 16:26:

[...]

Nou veel plezier bij de mac jonguh , ik loop de hele tijd vol van mijzelf te zijn . van mij v shape tot aan mijn sixpack . denk je dat ik die e621 knallers naar binnen werk , hartstikke ongezond , en daarom ben ik nu boos op jou. want je hebt mijn stukken niet met aandacht gelezen.
quote:Summerdance schreef op 01 april 2015 @ 16:17:

[...]

Dat ben je al hoor ventje

Dat is namelijk iedereen die een topic opentHi-la-risch!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:matszy27 schreef op 01 april 2015 @ 16:31:

[...]

jonguh , ik loop de hele tijd vol van mijzelf te zijn . van mij v shape tot aan mijn sixpack . denk je dat ik die e621 knallers naar binnen werk , hartstikke ongezond , en daarom ben ik nu boos op jou. want je hebt mijn stukken niet met aandacht gelezen.Nou, ik word al bang hoor
beste mensen ,

hartelijk dank voor jullie reacties .

Hoe zullen jullie het vinden als ik een blog start.

houden jullie van mij ?
Jonguh.. wat jammer dat je zó uit je rol valt
Later is nu

Wij gaan uit eten vanavond . eheel goed! houd de economie draaiende!
quote:matszy27 schreef op 01 april 2015 @ 16:32:

beste mensen ,

hartelijk dank voor jullie reacties .

Hoe zullen jullie het vinden als ik een blog start.

houden jullie van mij ?

graag gedaan

leef je uit

nee
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 01 april 2015 @ 16:29:

[...]

Ach jongen toch.. plagen die vervelende Vivavrouwtjes je? Gelukkig dat je je vriendin nog hebt. haha . Ik geniet ervan . Anders start je toch geen topic met deze gedachte

zojuist even met mijn nieuwe vriendin gesproken
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 april 2015 @ 16:40:

[...]

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven