Werk & Studie alle pijlers

werken ongezond...

01-04-2015 11:10 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi goedemorgen,

Vanaf 01 juni 2014 werk ik niet meer door een arbeidsconflict. In het begin vond ik dat erg lastig , ik was namelijk bijna 8 jaar werkzaam als commercieel medewerker binnendienst. En had het prima naar mijn zin. Tot er wat wrijving tussen mij en mijn manager ontstond. Nou ja ik was niet van plan om voor die jongen te kruipen, dus ben mijzelf gebleven. Gelukkig zijn we er uit gekomen en heb ik netjes wat centjes meegekregen. Nu zit ik in de WW en solliciteer druk. Maar heb ook zeeen van tijd over, om te koken , wakker te worden wanneer het licht word. Slapen wanneer ik moe ben . Sporten. Leuke dingen en nadenken over de toekomst en die neigt steeds meer naar een totaal andere omgeving. Zonnig en buiten onze prachtige EU.

Weken is niet gezond is mijn conclusie :D

Eigenlijk wil ik helemaal niet meer heel graag werken , zijn er gelijk denkenden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mano82 schreef op 06 april 2015 @ 12:28:

Tjonge ik moet ineens aan Johnny Bravo denken na het lezen van deze topic niet heel slim deze jongen 35 jaar gedrag van een jochie van 16..... Te lui om te werken en helemaal vol van zich zelf zo niet sexy.......tja johnny bravo......
Tja idd Johnny Bravo best grappig...
Achja. Mijn man kreeg na zijn 40e pas 'n buikje. Ik hou er van.

Ik heb na tig kinderen nog steeds geen buik.

We zijn denk ik een match made in heaven. Jammer alleen dat ik een beetje een luxe paardje ben die zich graag goed laat verwennen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven