Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Ik duim zeker voor je elke! Hopelijk een mooi ei en bevruchting!!

Boh hier niet helemaal lekker. Verstopte neus, keelpijn. En gewoon heeeel moe. Word wakker en zou nog de hele dag kunnen slapen. Bah
@ Spannend Elke! Ik ga voor je duimen en veel plezier :D

@ Meral leeeuk een jongentje!Had je dat al als voorgevoel?

@ Annemarijeg Ga je vandaag testen? *Crossed fingers*

@ Panda laat je ons weten hoe het gaat?
Jen en Meral! Fijn van jullie positieve echo's!! En Meral jij kunt al gericht gaan shoppen, heerlijk!!!! Enjoy!!

Annemarije, heel spannend! Ben benieuwd hoelang je het volhoud om niet te testen, houd ons op de hoogte!!

Elke! Zeker duim ik voor jullie!!!

Xana, balen dat je je niet fit voelt... Lekker rustig aan! Als ik hier naar buiten kijk is het ook echt een dag om lekker binnen te blijven onder een dekentje zo bewolkt en regenachtig 😉

Hier vandaag of morgen NOD. Misschien pas morgen want dat is dag 30 en vorige was ook 30 maar dat weet ik dus niet precies😊 Ik ga gewoon afwachten en we zien wel wat er gebeurd! Probeer er niet te veel aan te denken want dan ben ik bang dat ik me juist allemaal symptomen aan het inbeelden ben 😊
Oooh panda, ook spannend voor jou! Miss omdat je het net nu niet verwacht, je wel zwanger bent!😊 duim ook voor jou!

En jah hier ook vies grijs. Storm, hagel, regen. Is ook weer om ziek van te worden.
Nou hier vanmorgen een dikke vette negatieve test. Zelfs geen tuurstreepje haha.

Maar moet ook pas rond zondag ongi worden dus ben ook nog wel vroeg.

Wel weer een soort van ongesteldheid krampen vandaag. Verder weinig last van iets.. vreemd...
duim duim duim voor annemarije!!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Annemarije ga ook voor je duimen hoor net als voor panda!!

Hier nieuws ik word weer tante wist ik al 2 weekjes maar ze heeft gisteren weer een echo gehad in het ziekenhuis met 11 weken en alles ziet er goed uit!

Bij haar vorige zwangerschap bleek dat ze maar een halve baarmoeder heeft en 1 eierstok dus vandaar dat ze nu beter in de gaten wordt gehouden.....ook herinnerde ze me er nog aan dat ik nog een DNA onderzoek moet laten doen ivm taaislijmziekte wat in onze familie voorkomt.

Verder echt saai en grijs weer inderdaad.....de lente lijkt nog ver weg....
Proficiat tante Anne!! 😉 Leuk hoor!

Wel heftig van jullie DNA/ testen. Ga je dat ook op korte termijn doen?

Hier nog niks... Vind het steeds moeilijker om te wachten, zeker na jullie verhalen... 😊 Maar eerlijk gezegd hebben we deze ronde weinig kans maar vind het toch spannend! Hopelijk kan ik nog even wachten, misschien dat het morgen gewoo komt, vind er maar niks aan die onduidelijkheid haha!!
Damn Annemarije... Maar we hebben nog hoop tot zondag...

Panda, spannend! Vind het wel grappig dat je schrijft 'ja ik weet niet precies of de NOD vandaag of morgen is'. Irritant he! En erg herkenbaar.

Lief dat jullie ook voor mij duimen.

Newbie; hoe gaat het met je ovulatietesten?

Xana; gefeliciteerd! Zijn jullie lekker tegelijkertijd zwanger!!
Elkebloempje, ik snap je reactie niet zo goed op mij? Hahhaha

Panda spannend! Hoop dat je menstruatie nu 9 maanden niet meer komt haha.
Spannend annemarije, ik heb t idee dat t bij jou best raak kan zijn maar je hebt gewoon vroeg getest en de testen van kv zijn volgens mij niet extra gevoelig ofzo? Sterkte met afwachten. We weten hoe t voelt.

Elke, vandaag getest maar nog geen ei gevonden. Denk morgen dan.... ik zal t even laten weten. Jij gaat enigszins gelijk op met mij.

panda, het is toch weer spannend he. Ik hoop dat je snel meer weet!
Klopt, blijf het toch spannend vinden ondanks dat ik weet dat ik er weinig van moet verwachten 😊 hoop blijft toch hihi!

Newbie, succes met de testen se komende dagen en hopelijk vind je een mooi duidelijk ei 😉 En voor jou ook elke!!
Ooo, haha! Ik heb niet goed opgelet. Het is Anne die tante wordt!!!!

Xana, ik weet wel dat jij vandaag een echo hebt, have fun!
Spannend hoor dames! Panda, ik snap dat je hoop houdt... 1x kan genoeg zijn

Voor Elke en Newbie hoop ik ook op een mooi ei met pasen!!

Xana, veel plezier vandaag met de echo!! Laat je hem weer zien op fb? Ben benieuwd wanneer je uitgerekende datum wordt!
Xana, veel plezier met de echo! Geniet ervan!!!

Ik ga hier nog even verder met wachten... 😊 niet mijn ding haha!

Fijne dag iedereen!! 😉
Hahaha geeft niet elke.

Newbie hoop dat je ovulatietest snel positief is.

Panda, spannend!!! Ga je testen als er vandaag nog geen menstruatie komt?

Dankje dames. Ik moet helaas alleen nog lang wachten. Om half 4 pas de afspraak pff.

Wel echt benieuwd wat we gaan zien haha. Zal de echo weer op fb zetten.
Goedemorgen meiden!

Even een kleine chaggo post van mij. Vriend vroeg deze ronde voor het eerst naar de juiste dagen en zei er echt voor te willen gaan, in de praktijk komt daar echter weinig van terecht. Hij was 'de' dagen alweer vergeten zei die en gisteren hadden we het er speels over dat het die dag wel een goede dag was om te klussen, maar is het er toch weer niet van gekomen. Hij had buikpijn en nam een alles behalve uitnodigende houding aan in bed (sliep vrijwel gelijk). Op dat soort momenten erger ik me echt kapot terwijl ik dat zoooo niet wil doen eigenlijk. Dan blijkt toch maar weer hoe verschillend we ermee bezig zijn :(. Volgende maand zeg ik weer lekker niks over de juiste dagen, heeft toch geen zin.

Het zoeken naar een ei is ook niet echt gelukt nog. Ik had inmiddels toch wel een positieve test verwacht, maar niks nog. Wat dat betreft maakt het misschien weer wat minder uit dat het er gisteren niet van gekomen is... misschien zijn de kansen dan nog niet helemaal verkeken.

Panda, je houdt het spannend zeg!!

Xana, veel plezier met de echo, ben benieuwd hoe het is geweest vanmiddag.
Balen newbie. Hoop dat je toch nog een ei vind en de kansen kan benutten,

xana veel plezier bij de echo.

Hier gistermorgen en vandaag ongesteldheidspijn ben bang dat het toch niet raak is deze ronde ondanks alle symptomen wat ik heb gehad. Die zijn nu namelijk ook weg..,
Meral voor in de tabel : mijn leeftijd 25 vriend 24. nod 5/6 april
Annemarije ik had juist menstruatiepijn toen ik wel zwanger was. Maar samen met je test snap ik de teleurstelling. Ik zal de tabel even aanpassen.

Newbie wat balen :( Hoop dat je nog een ei vind! Toepasselijk Elke en Newbie zo rond pasen Zouden de mannen bang zijn voor hun prestaties onder druk?

Ik heb het druk hier. Veel afspraken deze week. We zijn al voor jongenskamer aan het kijken nu. Heb gave stickers besteld. Even kijken of t plakt . .hoop het. Zal ze op fb laten zien.

Zometeen even thee drinken bij mijn tante. Ze kan goed haken en ik wil dat ook kunnen dus we hebben een missie.

Morgen fysio en even bij vriendin in Breda eten. Zij is de mama van mijn oppaskindje tijdje terug. Haar dochter is exact jaar ouder dan onze zoon straks.

Zaterdag even naar babydump om kinderwagen en maxicosi te bestellen. 'S middags komt een oud huisgenootje uit Nijmegen langs. We zijn nog altijd bevriend. Zal ook wel weer een late worden....

Tja en dan is het pasen en heb ik etentjes staan en moet ik werken

Ik moet echt eens leren plannen.
Balen Newbie!! Dat is dan ook echt niet leuk, snap ik!! Hopelijk draait hij snel weer bij 😊

Annemarij, het kan nog alle kanten op. Het is een spannende tijd vol met onzekerheid, niet fijn!

Xana, succes met wachten nog even. Straks volop genieten!!

Hier nog geen menstruatie, ook geen tekenen van een komende menstruatie dus ik blijf maar wachten... Heb met vriend afgesproken om zaterdag ochtend te testen als er dan nog niks is maar weet toch niet of ik dat volhoud 😊 we zullen zien!
Meiden alles was weer goed!! 4.29cm was het nu haha. Was lekker druk aan het bewegen. Heb ook 2 filmpjes gemaakt zoooo cute. Ben helemaal verliefd😍. 21 okt. Ben ik uitgerekend.

Newbie wat rot dat je vriend nu geen zin had. Maar wat je al zei. Je ovulatietest was toch nog niet positief dus er is nog een grote kans dat jullie het wel gezellig hebben op het goede moment.
Newbie! Je frustratie is zó herkenbaar.

Vorig ronde bij mij net zo. De tip van jullie om niks te zeggen heeft super goed geholpen. Hoe moeilijk het ook is.

Je zegt je ei nog niet gevonden te hebben; zeg dat maar niet tegen je vriend. Hopelijk komt de kans er dan nog.

Panda; wat spannend!!

Annemarije; ook jij houdt het spannend voor ons!

Xana; fijn dat alles goed was.

En Meral, leuk dat je nu zo gericht kunt gaan shoppen. Veel plezier de komende dagen; je hebt een drukke planning.

Ik mag morgen eerst nog werken. Heb het idee dat heel NL vrij is, behalve ik???
Nou Elkebloempje, ik mag morgen ook werken. Helaas ook nog van 15.00-21.00... Dus je bent niet de enigste haha
GEFELICITEERD PANDA!! superrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven