VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ely, klinkt leuk, maar wat is een zomerfeest? Is het voor personeel of voor iedereen?

Ok, oppervlakkige vraag: zijn jullie al in winterjaszoekmodus?
anoniem_35104 wijzigde dit bericht op 16-08-2008 22:17
Reden: per ongeluk gekwoot
% gewijzigd
Feest voor alle ouders en kinderen (clienten dus) met een hapje en een drankje.

Gelegenheid voor de ouders om hun familie het dagverblijf te laten zien enzo.

Maar nu was het ook nog het zo veel jarig bestaan, dus een soort reunie met oud clienten (leuk!!) en bijvoorbeeld de ouders van overleden clienten (fijn om ze weer te zien)

Weten jullie nog dat vorig jaar dat jongetje van mijn werk was overleden? Vandaag weer uitgebreid met zijn ouders gesproken en ook met zijn zus heb ik heel leuk contact via hyves.

Ik hoef alleen voor Zeefje een winterjas. Vorig jaar de winterjassen van Zootje en Zen op de groei gekocht en ik heb nog een leuke jas (wel een leuke pet met sjaal erbij gekocht)

Zorro moet wel een nieuwe winterjas
Een soort jaarfeest dus voor iedereen. Leuk Ely, zeker om iedereen weer te zien vooral als het om een soort reunie gaat en om contact te houden. Knap van zijn ouders die langs zijn gekomen!

Kinderen en ik moeten een nieuwe winterjas. Ik ben nog niet in winterjasmodus, maar moet toch wel een keer. Ik realiseerde mij vandaag dat ik over een dikke mand alweer jarig ben! Gaat hard zeg.
2 dingen die ik nog met jullie wil delen:

In Brugge is een butfilm. Colin Farell is niet ok in deze film en hele verhaallijn is ruk. Tenzij je gewoon zit te wachten op 1,5 uur crap, ga 'm vooral niet kijken.

Ik heb laatst 4 setjes onwijs leuk Hansop ondergoed voor Mormel gekocht. In tasje weggelegd want is maat 98/104 en had zoiets van 'voorlopig niet nodig'. Rarara..het is zover en ik weet niet waar ik het heb opgeborgen. Zwaar irritant en nu ben ik gefrustreerd omdat ik weet dat het er is, maar gewoon kwijt in eigen huis.
Drop, ben je aan het verhuizen? Succes dan iig!
goedemorgen! (zei zij braaf na een kort nachtje en al vanaf 6.45 uur beneden met twee lieve maar o zo ondeugende kids)

Zomerfeest klinkt gezellig, Ely. Ik vind het leuk om te lezen dat jij daar zo intens van genieten.

En Vrolijk ook een leuke dag. Klinkt een beetje als de eerste keer dat ik met Apie en Japie (dus vlak na de KS) naar de dierentuin wilde. Was veel in het treintje en veel zitten. Beetje jammer dat die dag Bokito ontsnapte, gelukkig hoefde ik niet te rennen.

Maar goed, blij dat je vader zin heeft om dingen te ondernemen. En dat hij langzaamaan zijn conditie opbouwt,super om dat met het gezin te doen.

Winterjassen: Japie moet er 1. En Apie heeft er nog twee waarvan er 1 nu precies pas is (dus de vraag of ze die nog aankan straks) en een ander past nog zeker. Ik heb wel een superleuke op site Mies & Moos gezien...dilemma

Maar jas voor Japie? Ik wil eigenlijk zo'n donkerblauwe met dubbele knopen; een soort zeemansjasje. Geen idee of ik die kan vinden.

Ik ben benieuwd hoe Drop haar verhuizing is verlopen. Altijd spannend zo'n eerste nacht in een nieuw huis. En leuk!

Zo, ga Aap zo eens uit bed jagen. Die is weer eens uit geweest en jullie weten hoe hij er dan aan toe is. Maar de afspraak is dat hij de volgende dag gewoon weer leuk is, dus ben benieuwd hoe hij het ervan af gaat brengen.
Oef Nathje, dat is wel vroeg! Hier waren ze gelukkig, na een afgedraaide dag, pas om 9.45 wakker. Gelukkig maar dat ze iig wel heel lief waren!

Winterjas jacht ga ik volgende week maar doen.
Druk hier

Lig al lekker in bed met boek, laptop en afstandbediening binnen handbereik.

Gisteren heerlijke dag gehad in Linneaushof. Kinderen waren echt hyper en hebben genoten van de al de leuke atracties en waterspeeltuin. Dag afgesloten aan het strand met mijn ouders met een saté-tje en patatjes. Leuke afsluiter van de vakantie want ja... morgen moeten we weer werken.

Jouw dagje Beekse Bergen klinkt ook goed, Vrolijk!

Fijn dat je vader erbij was.

Dropje, verhuizing goed gegaan? Succes morgen met de bezichtiging!

Meave, heb je bericht in de ak gelezen.

Een dikke

Hoe is het met Knorrie? Heb je al foto's voor in de ak?

Ga mijn boek even uitlezen.

Goed en spannend boek; Kwade opzet van Greg Iles.
Meave, ook een van mij!

Wind ook al zo'n gezellige dag! Leuk hoor!
En ik ben ook benieuwd naar Knorrie, dus foto's zijn van harte welkom, Morrie!
Jouw dag klinkt ook goed Wind en dat je nu al op je nest ligt met alles erop en eraan als Queen Sheba is helemaal lekker! :-)

Ik houd jouw wens voor Japie in mijn achterhoofd als ik ga shoppen Nath. Als ik er 1 tegenkom, dan geef ik een gil ok?

Vandaag eigenlijk niets gedaan. Gekeuteld en boodschapjes gedaan. Hoe zo'n dag opeens voorbij vliegt he?

Meave, ik heb het nieuws gelezen (naar beneden gelopen, Vrolijkerd van zijn klaptop afgetrokken!) en een hele dikke hug van mij. Ik reageer morgen op werk even echt want hier kan ik niet reageren.
quote:vrolijk schreef op 16 augustus 2008 @ 22:16:

Ok, oppervlakkige vraag: zijn jullie al in winterjaszoekmodus?

Aangezien ik al 3 jaar in dezelfde jas loop en ik toevallig een leuke bij de Hennes zag heb ik 'em daar al besteld. Alleen wordt hij pas half oktober geleverd ofzo. Dat is ook een betere tijd voor de winterjassenmodus

De kindertjes passen die van vorig jaar nog gleuf ik.
Zwaar verslaafd aan spelletje DS, niet lollig. Moet nar bed, maar wil gewoon blijven spelen.
Pammie, wat een lange levertijd ???
WInterjassen? Neen, ben ik nog niet mee bezig. Zaterdag zelfs nog open sandalen gekocht voor dochter, want eerste paar was versleten en ik vind dat het gewoon nog zomer wordt de komende maand. Tsssk.

Hallo, ik ben er weer!

Nog niets bijgelezen. Gisteravond teruggekomen na slopende autorit want Pebblo was ziek. Die heeft dus bijna 1.000 kilometer gereden op een paar kleine slokjes water. Gelukkig voelde hij zich tegen zessen opknappen. Om half 8 waren we thuis.

Vakantie was heerlijk, maar ook gek. Kom ik nog op terug.

Wil nog even Morrie feliciteren met haar Knorrie!

Nog een moeder van 2 jongens, leuk! Ga nog even details opzoeken later.

Nu eerst puin ruimen, ongelooflijk wat er allemaal uit de auto is gekomen, altijd een wonder dat dat er allemaal inpast!

Pebblo is naar pakhuis om internet bestellingen en vragen af te handelen van de afgelopen 2 weken, ik ga de vakantiezooi opruimen. En Pebbeltjes willen achter de computer en kijken me dus weg.

Kom later vandaag nog wel even terug!
Hé Pebbles! Welkom terug!

Vakantie ook een beetje gek? Vertel!

Winterjassen? Toevallig heb ik van de week een bulk order geplaatst op bonaparte.nl (1000,-) en daar zitten ook winterjassen bij (GW en ik). Voor de kinderen nog geen jassen gekocht.

En verder... ja, eet ik nu een boterham achter PC op mijn werk.

Eentje met kaas en een met kipfilet. Interessant?
Hej daar is Pebbles weer! Welkom terug! Je omschrijving van de vakantie maakt me wel nieuwsgierig hoor.Ik hoop wel dat het niks engs is? Vervelend dat Pebblo niet lekker was toen hij naar huis moest rijden. Gelukkig dat uiteindelijk beter ging.

Thanks Vrolijk, dat je je ogen wil openhouden. Ik heb gewoon DIE jas voor ogen maar nog niet gezien

Ik ben toch een partij ongesteld, bah! Daar helpt geen berg chocolade tegen (en toch probeer ik het met M&M's). Ook raar: ik had altijd een cyclus van 5,6 weken. En nu het er niet meer toe doet, is die cyclus opeens de standaard 4 weken. Das niet grappig.
Ik zit de hele tijd te bedenken waarom Pebbles vakantie "heerlijk maar ook gek" was. Er gaan de wildste dingen door mijn hoofd en 1 versie zou heel leuk zijn maar durf ik niet te schrijven Dus Pebbles, kom eens hier en verlos me uit dit lijden!

Wind, leuk he dat je werk enthousiast was. Allemaal dankzij jouw netwerkactie. Nogmaals bedankt!
Ja, leuk hé? Was ook helemaal enthousiast toen ik directeur terloops vroeg naar zijn ervaringen en verdere plannen met jullie

Ik ben eigenlijk heel druk (heus!) met verzoekschrift voor ontslagzaak, opleidingsplan 2009 en nog meer, maar ben zó nieuwsgierig naar Pebbles haar 'gekke' vakantie.

PEBBLESSSSSSSSS
Oh, Wind wij laten ons niet van onze beste kant zien zo.

Ik ben met een klusje bezig waar ik snel van afgeleid raak. Namelijk het schrijven van de teksten van de website. Heel belangrijk en daarom staat er nogal wat druk op.

Ik heb tussendoor ook al een kussentje zitten naaien omdat ik dacht dat dat zou helpen de druk er van af te halen maar helaas. Nu echt even mezelf er toe zetten!
Heb je trouwens onze presentatiemap enzo ook gezien? Die is zo mooi en maakt ook indruk. Jouw collega's zeiden: "zo, zeg dat ziet er professioneel uit.." Leuk om te horen natuurlijk. We zijn er ook erg trots op.
Ben ik weer

Nog geen Pebbles? Mmmhh...

Zal ik een sms sturen dat ze heel snel moet inloggen?

Ja, presentatieborden gezien. Die 4...

Dat zag er goed uit!
Die presentatieborden staan nog steeds op de vergadertafel in de vergaderzaal naast mijn kantoor. Ze zijn niet eens opgeruimd!
Nou dat is een goed teken Wind. Ik doelde eigenlijk op een map waarin we (dit keer) de offerte in hadden gedaan en onze kaartjes etc. Die zal hij wel niet open en bloot hebben liggen ivm geldbedragen die erin genoemd worden

Je ziet ze dan wel een andere keer, bijvoorbeeld als we open huis hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven