Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 17 augustus 2008 om 21:42
Miran, goede vakantie! Jij ook sterkte met alles, en het van je af zetten van deze man! Goed dat je niet gebeld hebt! Hoop dat je mooi weer hebt en geniet ervan!
Dank voor je woorden... momenteel is er niet echt iemand met wie ik erover kan praten.. bij vriendinnen durf ik ook niet zo goed aan te kloppen, hebben al veel van mij aan moeten horen de laatste tijd. Zit er wel over te denken eens met een psycholoog te gaan praten ofzo, maar dat is nog wel een enorme drempel... Anyway, fijne vakantie!
Ik ga zo eens mijn bedje in, ben kapot, hopelijk doet een beetje nachtrust me goed.
Liefs
Dank voor je woorden... momenteel is er niet echt iemand met wie ik erover kan praten.. bij vriendinnen durf ik ook niet zo goed aan te kloppen, hebben al veel van mij aan moeten horen de laatste tijd. Zit er wel over te denken eens met een psycholoog te gaan praten ofzo, maar dat is nog wel een enorme drempel... Anyway, fijne vakantie!
Ik ga zo eens mijn bedje in, ben kapot, hopelijk doet een beetje nachtrust me goed.
Liefs
zondag 17 augustus 2008 om 21:46
Zie net pas je berichtje Sum, viel nog net op de vorige pagina terwijl ik mijn berichtje op deze pagina postte... misschien wel een goed idee inderdaad om eens voor mezelf wat gevoelens etc op papier te zetten. Bij jou heeft een psycholoog dus wel voor meer inzicht etc gezorgd? Vind het knap dat je die stap gezet hebt, bij mij is die nl. echt hemelshoog... mijn problemen voorleggen aan een totaal onbekende lijkt me vreemd, lastig en niet echt mijn ding.. maar ja.
zondag 17 augustus 2008 om 22:08
Wil toch nog even op je reageren LM voor ik mijn mandje induik
Tuurlijk ik vond het ook heel eng
Waarom zou iemand die mij NIET kent me kunnen helpen met wat IK voel...
En das nou ook direct het antwoord op de vraag!
JUIST omdat ze mij niet kende kon ze tot me doordringen.
Ik was heel erg bezig met maar door iedereen aardig gevonden te worden, altijd maar te pleasen nooit nee te zeggen.
Wat er dus gebeurde was dat ik mezelf compleet voorbij sjeesde
dus...ongelukkig.
Alleen ik kon mijn vinger er niet op leggen want hey
Ik deed toch leuke dingen, ik was toch altijd op pad, ik had toch altijd mensen om me heen
Precies!
Ik was nooit alleen omdat ik dat niet durfde
DAT is was zij me heel erg heeft laten zien en waar ze me heel erg mee geholpen heeft.
En schrijven heeft me daar ook heel veel bij geholpen
De kunst is alleen, hoe vind je een goeie psych?
Denk er maar eens rustig over na en als je in mijn regio woont (Zuid Holland) wil ik je tzt best het nummer geven hoor.
Al met al was de stap ernaartoe echt heel eng
Ben meerdere malen echt kapot terug gekomen van haar (nou ja meestal sloeg de bom een dag later in) maar ik heb er heel HEEL veel aan gehad
En heel soms bel ik haar nog wel eens
Gewoon om weer even de dingen op te halen en alles weer in perspectief te zetten.
Weltrusten voor straks meiske, en echt...het komt goed!
Tuurlijk ik vond het ook heel eng
Waarom zou iemand die mij NIET kent me kunnen helpen met wat IK voel...
En das nou ook direct het antwoord op de vraag!
JUIST omdat ze mij niet kende kon ze tot me doordringen.
Ik was heel erg bezig met maar door iedereen aardig gevonden te worden, altijd maar te pleasen nooit nee te zeggen.
Wat er dus gebeurde was dat ik mezelf compleet voorbij sjeesde
dus...ongelukkig.
Alleen ik kon mijn vinger er niet op leggen want hey
Ik deed toch leuke dingen, ik was toch altijd op pad, ik had toch altijd mensen om me heen
Precies!
Ik was nooit alleen omdat ik dat niet durfde
DAT is was zij me heel erg heeft laten zien en waar ze me heel erg mee geholpen heeft.
En schrijven heeft me daar ook heel veel bij geholpen
De kunst is alleen, hoe vind je een goeie psych?
Denk er maar eens rustig over na en als je in mijn regio woont (Zuid Holland) wil ik je tzt best het nummer geven hoor.
Al met al was de stap ernaartoe echt heel eng
Ben meerdere malen echt kapot terug gekomen van haar (nou ja meestal sloeg de bom een dag later in) maar ik heb er heel HEEL veel aan gehad
En heel soms bel ik haar nog wel eens
Gewoon om weer even de dingen op te halen en alles weer in perspectief te zetten.
Weltrusten voor straks meiske, en echt...het komt goed!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 17 augustus 2008 om 22:10
LM:een psycholoog geeft echt alleen maar inzicht in waarom je je nou zo neerslachtig voelt. Je hoeft er niet je hele ziel en zaligheid bloot te geven als je dat niet wilt. Het is een keus. Je kunt er ook voor kiezen om vandaag als uitgangspunt te nemen en alleen maar te gaan zoeken naar handvatten om om te gaan met het nu. Misschien is dat al wel genoeg. De stap is minder eng dan je vooraf zou denken. En ga maar eens om je heen vragen..ik denk dat er meer mensen weleens externe hulp hebben gevraagd dan jij denkt. Even net dat extra duwtje om weer even vooruit te kunnen ipv stil te blijven staan. Dat is wat het zou kunnen zijn.
SD: Jammerrrrr van je postzegel! Komt vast weer wat leuks voorbij. AM man doet in ieder geval wel zijn best Dat zijn dikke pluspunten!
Miranda: Fijne vakantie!!
Ivy: volgens mij heb ik jou hier nog niet eerder gezien (maar dat zegt niks hoor...) maar wie wie wie heeft jou vandaag de hele dag zitten sms'en?? *is verder helemaal niet nieuwsgierig hoor*
SD: Jammerrrrr van je postzegel! Komt vast weer wat leuks voorbij. AM man doet in ieder geval wel zijn best Dat zijn dikke pluspunten!
Miranda: Fijne vakantie!!
Ivy: volgens mij heb ik jou hier nog niet eerder gezien (maar dat zegt niks hoor...) maar wie wie wie heeft jou vandaag de hele dag zitten sms'en?? *is verder helemaal niet nieuwsgierig hoor*
zondag 17 augustus 2008 om 22:14
Bedenk ineens dat juist de gesprekken van toen met de psych ook NU weer een beetje naar boven komen
Je hoeft niet altijd ja te zeggen OOK als je iets leuk lijkt mag je best eens nee zeggen
Uit zelfbescherming
Omdat je echt MOET slapen enz enz
En dit beste meiden had ik echt een jaar geleden niet gekund
Tuurlijk wil ik AM graag zien
Tuurlijk kan ik best nog een nachtje met heul weinig slaap
Maar gewoon nee zeggen is ook wel heel erg lekker
(en voel me dan ook zo trots, ik durf nee te zegge)
Moet er wel bij zeggen dat het contact met AM wel heel goed voelt, zonder alarmbellen enzo
Dat sterkt ook wel, en ik blijf erbij...ze moeten nou maar eens moeite doen voor mij in plaats van andersom!
Je hoeft niet altijd ja te zeggen OOK als je iets leuk lijkt mag je best eens nee zeggen
Uit zelfbescherming
Omdat je echt MOET slapen enz enz
En dit beste meiden had ik echt een jaar geleden niet gekund
Tuurlijk wil ik AM graag zien
Tuurlijk kan ik best nog een nachtje met heul weinig slaap
Maar gewoon nee zeggen is ook wel heel erg lekker
(en voel me dan ook zo trots, ik durf nee te zegge)
Moet er wel bij zeggen dat het contact met AM wel heel goed voelt, zonder alarmbellen enzo
Dat sterkt ook wel, en ik blijf erbij...ze moeten nou maar eens moeite doen voor mij in plaats van andersom!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 17 augustus 2008 om 22:24
zondag 17 augustus 2008 om 22:32
Ivy bezoekt ook al lange tijd met enige regelmaat een therapeut. Alleen kwam ik er niet meer uit en juist een vreemde alles vertellen was wel heel erg prettig. En omdat ze niet verplicht met me hoeft mee te leven en geen emotionele band heeft met me kan ze heel goed helpen om alles in perspectief te krijgen.
Vorig jaar om deze tijd zakte ik een behoorlijke depressie in. In februari dit jaar besloot ik dat als ik dan zo nodig moest blijven leven ,het dan maar wel een leuk leven moest zijn.
En nu, exact een jaar na "aanvang" van de depressie kan ik met heel mijn hart zeggen dat ik ontzettend blij ben dat ik leef. Het is niet altijd leuk, maar het grootste deel van de tijd eigenlijk wel. En soms superleuk en soms helemaal niet. Maar ik durf nu wel te vertrouwen op het feit dat de dippen voorbij gaan.
Ikke, Ivy heeft smsjes gekregen van ZWM. Hij is leuk, maar ik vind het zo eng! En het is me nog niet zo duidelijk wat hij nu verwacht. Ik had hem dat gevraagd in ene mail, maar die heeft hij duidelijk nog niet gelezen. Zucht, ik vind het zo ingewikkeld allemaal!
Vorig jaar om deze tijd zakte ik een behoorlijke depressie in. In februari dit jaar besloot ik dat als ik dan zo nodig moest blijven leven ,het dan maar wel een leuk leven moest zijn.
En nu, exact een jaar na "aanvang" van de depressie kan ik met heel mijn hart zeggen dat ik ontzettend blij ben dat ik leef. Het is niet altijd leuk, maar het grootste deel van de tijd eigenlijk wel. En soms superleuk en soms helemaal niet. Maar ik durf nu wel te vertrouwen op het feit dat de dippen voorbij gaan.
Ikke, Ivy heeft smsjes gekregen van ZWM. Hij is leuk, maar ik vind het zo eng! En het is me nog niet zo duidelijk wat hij nu verwacht. Ik had hem dat gevraagd in ene mail, maar die heeft hij duidelijk nog niet gelezen. Zucht, ik vind het zo ingewikkeld allemaal!
zondag 17 augustus 2008 om 22:40
Blij dat ik leef (met ups en downs) dat is herkenbaar! Dat is ook hier weleens anders geweest. Ik merk dat ik heel erg aan het genieten ben van de zomer (of wat voor zomer doorgaat..) en dat doe ik heel bewust. Natuurlijk is het niet altijd leuk. Maar meestal wel.
Enne..heb je ZWM dat gevraagd in een mail??? Wat dapper..... misschien heeft hij het nog niet gelezen...maar misschien moet hij er ook even over nadenken. Kan hij het niet zo 1, 2, 3 benoemen. Mannen zijn minder van het benoemen volgens mij.....
Ik zelf zit op het moment in een leuk mailcontact met een leuke man, die ik (denk ik) nog wel ga daten voor mij vakantie over twee weken. Merk echter wel dat het puur afleiding is van Moeilijke Man die me op alle manier op afstand houdt. Is vast geen goede reden voor een date he??
Maar de afleiding en positieve aandacht is even goed! Dus.
Enne..heb je ZWM dat gevraagd in een mail??? Wat dapper..... misschien heeft hij het nog niet gelezen...maar misschien moet hij er ook even over nadenken. Kan hij het niet zo 1, 2, 3 benoemen. Mannen zijn minder van het benoemen volgens mij.....
Ik zelf zit op het moment in een leuk mailcontact met een leuke man, die ik (denk ik) nog wel ga daten voor mij vakantie over twee weken. Merk echter wel dat het puur afleiding is van Moeilijke Man die me op alle manier op afstand houdt. Is vast geen goede reden voor een date he??
Maar de afleiding en positieve aandacht is even goed! Dus.
zondag 17 augustus 2008 om 22:49
Ik vind het wel een hele goede reden voor een date hoor! Zolang je hem nog niet beloofd hebt dat je met hem gaat trouwen zie ik het probleem iig niet zo
Ik denk dat hij de mail nog niet heeft gezien hoor, aan de toon van zijn smsjes te horen.
En daarbij ben ik gewoon ontzettend onzeker, bang om in de maling genomen te worden enz. Straks heeft-ie een vrouw, 2.1 kind en een labrador. Ik ben erg goed in het zoeken van beren enzo
Ik denk dat hij de mail nog niet heeft gezien hoor, aan de toon van zijn smsjes te horen.
En daarbij ben ik gewoon ontzettend onzeker, bang om in de maling genomen te worden enz. Straks heeft-ie een vrouw, 2.1 kind en een labrador. Ik ben erg goed in het zoeken van beren enzo
zondag 17 augustus 2008 om 22:52
Beste manier om die beer te schieten is om jezelf voor een (volgende?? neem even aan dat jullie gedate hebben??) date bij hem thuis uit te nodigen voor een drie gangen diner
Prut is dat toch he? Al die alarmbellen die inmiddels zo ingebakken zitten dat we ze niet meer uit weten te schakelen als het niet nodig blijkt te zijn. Hopelijk blijkt dat ze bij jou voor niks aan het ringelen zijn nu.....
En ook daar herkenning hoor. Ik hoorde van leuke mail meneer ineens twee dagen niets. Was meteen overtuigd dat hij toch afhaakte. Kwam vandaag een mailtje met een heel redelijk excuus en dat hij het nog goed ging maken. Nou..dat wachten we dan maar af
Prut is dat toch he? Al die alarmbellen die inmiddels zo ingebakken zitten dat we ze niet meer uit weten te schakelen als het niet nodig blijkt te zijn. Hopelijk blijkt dat ze bij jou voor niks aan het ringelen zijn nu.....
En ook daar herkenning hoor. Ik hoorde van leuke mail meneer ineens twee dagen niets. Was meteen overtuigd dat hij toch afhaakte. Kwam vandaag een mailtje met een heel redelijk excuus en dat hij het nog goed ging maken. Nou..dat wachten we dan maar af
zondag 17 augustus 2008 om 22:59
zondag 17 augustus 2008 om 23:04
Computer staat gewoon (net als altijd) aan. Met dit verschil dat nu het geluid ook aanstaat en ik het dus hoor als ik post heb
En jaaaa.....wie zijn dat toch die mensen die dat kunnen??? Zouden dat de mensen zijn die, zoals dat heet, echt geen rugzakje hebben?? Je wordt vanzelf wel wat voorzichtiger toch door de jaren heen. Het lastige is alleen om het verschil te zien tussen voorzichtig en achterdochtig....die scheidslijn wil ik nog weleens verliezen.....
En jaaaa.....wie zijn dat toch die mensen die dat kunnen??? Zouden dat de mensen zijn die, zoals dat heet, echt geen rugzakje hebben?? Je wordt vanzelf wel wat voorzichtiger toch door de jaren heen. Het lastige is alleen om het verschil te zien tussen voorzichtig en achterdochtig....die scheidslijn wil ik nog weleens verliezen.....
zondag 17 augustus 2008 om 23:23
Dan wordt het een onrustig nachtje voor je
Ik zit ook in het hokje achterdochtig hoor... maar vind dat altijd weer dat ik nieuwe mensen niet mag afrekenen op acties van vorige mensen. En dan ga ik weer twijfelen. En dan roep ik ook weer tegen mezelf dat mijn alarmbellen het nog nooit mis hebben gehad. En dan roep ik net zo hard 'ja maar..wat nou als die alarmbellen het nu wel mis hebben..alleen maar omdat ze zo voorgeprogrammeerd zijn?'
Pfff..best verwarrend in mijn hoofd En dat voor een anders best wel heel rationeel mens
Slaap lekker zometeen!
Ik zit ook in het hokje achterdochtig hoor... maar vind dat altijd weer dat ik nieuwe mensen niet mag afrekenen op acties van vorige mensen. En dan ga ik weer twijfelen. En dan roep ik ook weer tegen mezelf dat mijn alarmbellen het nog nooit mis hebben gehad. En dan roep ik net zo hard 'ja maar..wat nou als die alarmbellen het nu wel mis hebben..alleen maar omdat ze zo voorgeprogrammeerd zijn?'
Pfff..best verwarrend in mijn hoofd En dat voor een anders best wel heel rationeel mens
Slaap lekker zometeen!
maandag 18 augustus 2008 om 00:05
Vleer is weer thuis.. lekker gewerkt .. Morgen lekker vrij.
Nog ff gebeld met LLM .. en einde van t gesprek zei LLM : Hele dikke kus en slaap lekker schatje !
Vleer heeft toen 3x gevraagd wat hij nou zei
Vleer heeft ook goede ervaring met een psych.. Heeft daardoor geleerd .. Onwijs geod naar haar intuitie te luisteren, Vleer negeert heel vaak dat onderbuikgevoel.. Omdat ze *hoopt* op beter.. Als er dit en dit gebeurd dan gaat t wel anders .. dat soort gedachten..
Niet goed.. Vleer moet juist dat stemmetje niet negeren maar goed in haar zelf opnemen..
Vleer dat steeds meer en vaker uitvoert met goede resultaten.. Maar soms vergeet ze het ..
Nog ff gebeld met LLM .. en einde van t gesprek zei LLM : Hele dikke kus en slaap lekker schatje !
Vleer heeft toen 3x gevraagd wat hij nou zei
Vleer heeft ook goede ervaring met een psych.. Heeft daardoor geleerd .. Onwijs geod naar haar intuitie te luisteren, Vleer negeert heel vaak dat onderbuikgevoel.. Omdat ze *hoopt* op beter.. Als er dit en dit gebeurd dan gaat t wel anders .. dat soort gedachten..
Niet goed.. Vleer moet juist dat stemmetje niet negeren maar goed in haar zelf opnemen..
Vleer dat steeds meer en vaker uitvoert met goede resultaten.. Maar soms vergeet ze het ..
maandag 18 augustus 2008 om 00:08
Hmm ik heb iets vreemds aan de hand op hyves....
lijkt alsof een ex of wannabee of andere scharrel van SV mij opzettelijk opzoekt en tikt etc...
kwenie t zijn zulke echte stiekumme vrouwenakties (netzoals werken in 1vrouwenwereld wat ik niet leuk vind)
Ik heb haar nu geblokkeerd en alle tikken verwijderd (eerst heb ik nog vriendelijk gevraagd wie ze is?) ook bij SV.
Heb helemaal geen trek in dat soort ongein!
Daarom wilde ik nog een krabbel van mij bij hem verwijderen, dat gaat dus niet meer omdat zijn krabbels niet meer zichtbaar zijn voor mij
Nu heb ik hem een mail gestuurd waarin ik vertel wat ik aan mijn hyves heb hangen en wat er is gebeurd, eens zien wat zijn reaktie is.
Op deze manier heb ik er geen zin meer in pfffft, waardeloos zeg
lijkt alsof een ex of wannabee of andere scharrel van SV mij opzettelijk opzoekt en tikt etc...
kwenie t zijn zulke echte stiekumme vrouwenakties (netzoals werken in 1vrouwenwereld wat ik niet leuk vind)
Ik heb haar nu geblokkeerd en alle tikken verwijderd (eerst heb ik nog vriendelijk gevraagd wie ze is?) ook bij SV.
Heb helemaal geen trek in dat soort ongein!
Daarom wilde ik nog een krabbel van mij bij hem verwijderen, dat gaat dus niet meer omdat zijn krabbels niet meer zichtbaar zijn voor mij
Nu heb ik hem een mail gestuurd waarin ik vertel wat ik aan mijn hyves heb hangen en wat er is gebeurd, eens zien wat zijn reaktie is.
Op deze manier heb ik er geen zin meer in pfffft, waardeloos zeg
maandag 18 augustus 2008 om 00:11
maandag 18 augustus 2008 om 00:13
@Vleer: dat stemmetje heeft bij mij ook altijd nog gelijk gehad hoor. Niet negeren is het beste..maarja. Dat is allemaal rationeel enzo Enne..LLM..is dat buurman? Of iemand anders? Sorry als ik ze door elkaar haal...
@metamorfose: Begrijp ik nou goed dat jij niet tussen zijn vriendjes staat? Anders zou je zijn krabbels kunnen lezen toch?
@metamorfose: Begrijp ik nou goed dat jij niet tussen zijn vriendjes staat? Anders zou je zijn krabbels kunnen lezen toch?
maandag 18 augustus 2008 om 00:22
maandag 18 augustus 2008 om 00:26
Hmz.... een SV waar je geen vriendjes mee bent op Hyves. Ondanks dat het natuurlijk helemaal een aanname is van mij enzo...maar wil je deze man uberhaupt wel? Ook al krijg je geen rare berichtjes van andere vrouwen in zijn leven?
*sorry voor bemoeimodus...ken het verhaal helemaal niet...en gaat nu ook nog slapen...*
*sorry voor bemoeimodus...ken het verhaal helemaal niet...en gaat nu ook nog slapen...*
maandag 18 augustus 2008 om 00:42
@Ikke is geen bemoeimodus
hoezo moet een SV in mijn vriendjes staan bij hyves?
vonden het beiden blijkbaar oke op deze manier
Ik ben mij nu wel aan t bedenken wat ik met deze situatie wil
@Lief Meisje
meta heeft ca 3jaar geleden ook bij de psych flink wat sessies gehad.
In het begin dacht ik: waar moet ik het in hemelsnaam over gaan hebben?
Na 2keer ofzow, had ik aan 1uurtje niet genoeg
juist omdat deze (meneer in mijn geval) geen bekende van mij was en mij zonder goedbedoeld advies (zoals vrienden of familie dat vaak doen) mijn eigen dingen liet doen, ookal waren ze niet altijd even handig....
Heeft mij veel inzicht opgeleverd
hoezo moet een SV in mijn vriendjes staan bij hyves?
vonden het beiden blijkbaar oke op deze manier
Ik ben mij nu wel aan t bedenken wat ik met deze situatie wil
@Lief Meisje
meta heeft ca 3jaar geleden ook bij de psych flink wat sessies gehad.
In het begin dacht ik: waar moet ik het in hemelsnaam over gaan hebben?
Na 2keer ofzow, had ik aan 1uurtje niet genoeg
juist omdat deze (meneer in mijn geval) geen bekende van mij was en mij zonder goedbedoeld advies (zoals vrienden of familie dat vaak doen) mijn eigen dingen liet doen, ookal waren ze niet altijd even handig....
Heeft mij veel inzicht opgeleverd
maandag 18 augustus 2008 om 00:45
LLM is leuke lift meneer die ik heb leren kennen op RP en afgelopen vrijdag een date mee heb gehad.
MM is millitair man waar ik vorig jaar mee gedate heb , maar zijn nu gewoon vriendjes omdat hij geen relatie wilde en Vleer niet dat wilde wat hij wilde.. Single maar met elkaar sexen als we zin hadden.. Dus maar gewoon vriendjes geworden en dat gaat heel goed tussen ons..
MM is millitair man waar ik vorig jaar mee gedate heb , maar zijn nu gewoon vriendjes omdat hij geen relatie wilde en Vleer niet dat wilde wat hij wilde.. Single maar met elkaar sexen als we zin hadden.. Dus maar gewoon vriendjes geworden en dat gaat heel goed tussen ons..
maandag 18 augustus 2008 om 00:45
@metamorfose: Sorry..je hebt gelijk. Dat was idd een aanname van mij dat je dat wel zou willen. Die aanname kwam een beetje door de mededeling dat je eerder wel kon krabbelen en nu ineens niet meer (en dat je dat niet leuk leek te vinden).
Maar afwachten hoe hij reageert idd..... eerst maar zijn antwoord afwachten voordat je beslist wat je ermee wilt?
*gaat nu echt afsluiten en slapen*
Trusten.
Maar afwachten hoe hij reageert idd..... eerst maar zijn antwoord afwachten voordat je beslist wat je ermee wilt?
*gaat nu echt afsluiten en slapen*
Trusten.