Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2008 @ 14:18:

FV, mijn verhaal is eigenlijk nog helemaal niet zo spannend...er gebeurd namelijk NET NIETS!

We draaien al een week of 4 om elkaar heen, zijn 1x uitgeweest hebben toen verdorie niet eens gezoend en zijn nu al een week aan het uitdagen (want we vonden het beide toch wel een beetje jammer...van dat zoenen)

Maar Summer is een scheiterd, want hij belde van de week en toen durfde ik de telefoon niet op te nemen....heeeeeeel volwassen met mijn 35 jaar!

Enne...Meta, AM woont hier ook 75 km vandaan hoor

Wat je van ver haalt is lekker zeg maar

Oh, hahahahaha! Oh meid, dat zou mij ook zo maar zo kunnen gebeuren. Wilde plannen, grote mond via sms, maar als je niet uitkijkt ben je zo 3 maanden verder en is er nóg niet gezoend!

Die fase van daten vind ik trouwens wél heel spannend.
Am Yisrael Chai!
Vleer is zuster .. en moet werken om het weekend.. Dus ook op zondag..

(vleer is op zoek naar baan van 8 tot 5 en avondenen weekenden vrij maar wel met zelfde salaris haha)

LLM woont eh in Amersfoort das vanuit Drenthe 100km ? Klein uurtje in iedergeval ..

LLM heeft mij uitgenodigd volgende keer bij hem te komen , maar nog niet afgesproken wanneer
@Vleer idd Bas!

ik ben ook een diva en single

@SD SV is zo lang ja.....en ik is een ukkie hahahaha dus is mijn bed van 2meter lang genoeg voor mij als single

I'm off 2 work

laterzzz

Heb al mailtje van hem. Weer leuk.
Am Yisrael Chai!
Vleer stapt op fietsje naar t werk
Yess....,FV...you go girl!!!

Hmmm denk niet dat we 3 maanden gaan redden hoor

Ik gok op ergens deze week

Weet je wat het is, ik vind ook dat flirten en teasen heel erg leuk

Ben zo bang (nou ja bang) dat dat ophoudt als we het grote zoen moment hebben gehad

Lekker Lange Mannen, AM is een ukkie, net zo groot als ik (of is het dan ik??)

Niet echt klein 1,78 maar ik zoen graag omhoog zeg maar..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vleer, werk ze!

En ze heette niet Bas, het was een andere nick.

Summerdance, zo hou je het wel spannend. Mijn lief en ik hebben destijds ook niet meteen gezoend hoor, dat duurde wel een paar maanden. Maar dat komt ook omdat ik al een relatie had .

Summer ken ik ook nog wel, die is toen toch kwaad weggelopen zeg maar.

Fashionvictim, helemaal voor niks in de rats gezeten dus.
Cum non tum age
En ik vind 1.78 niet klein hoor, zo krijg je tenminste geen stijve nek.
Cum non tum age
Summer kwaad weggelopen?

Zo ken ik haar helemaal niet...

Ben ondertussen een echt vriendinnetje van haar geworden

En wat betreft het spannend,vind ik ook wel hoor

Lijkt net of we beide wel willen maar niet echt durven of zo..

Komt vast goed!
Oh, dat ken ik, Summerdance, dat je wel wil maar eigenlijk niet durft, en dat je de spanning nog even wil laten aanduren, want als het zoenen geweest is dan is die eerste spannende tijd ook gelijk geweest, maar ergens ben je ook bang dat als het te lang duurt dat je dan het momentum hebt laten gaan.

heel spannend en reuze leuk, die fase, ik zou dat ook wel weer eens willen hebben.

Ik moet er ook echt vaker uit, want ik ben al blij met een mailtje, hahaha.
Am Yisrael Chai!
FV, gaat het uitdraaien op een date tussen jou en de...euhmm hoe zullen we hem eens noemen..

*Hebben we al een MM (mailmeneer???)*
Fashion, stress voor niks geweeest..;-)
Als het aan mij ligt wel, Summerdance. Ik heb er weinig zin in om helemaal blij van wat mailtjes te worden om er vervolgens dan achter te komen dat hij zwaar tegenvalt, dus wat mij betreft doen we dat ook snel.

We hadden eigenlijk min of meer afgesproken om gewoon te beginnen met tegelijk naar dezelfde plek gaan (we hebben een beetje dezelfde stapvoorkeuren), zodat het niet zo opgeprikt is als het onverhoopt toch tegenvalt.
Am Yisrael Chai!
Fash , even off topic ; open jij eens een leuk topic ( of meer ) nalv dit stukje ? http://www.nrc.nl/achterg...gen_mannen_eigenlijk_voor

Ik krijg het niet - beknopt - verwoord en de tekst is natuurlijk veels te lang .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Puck9 schreef op 17 augustus 2008 @ 11:25:

Hoi Ingelke, is het geen plan om een leuk reisje voor jezelf te boeken? Misschien met een groep of zo - of kan dat niet meer zo kort van tevoren. Of misschien heb je bekenden in het buitenland wonen die je zou kunnen opzoeken.

(Hè Puck hou eens op met dat mannelijke 'meteen oplossingen aandragen', Ingelke wil alleen even d'r ei kwijt.)Ik denk dat het kort dag is, als ik al alleen (met een groep) met vakantie zou willen gaan. Maar bedankt voor de mannelijke oplossing ...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:noa schreef op 17 augustus 2008 @ 12:16:

Hee Liefmeisje, hoe is het met jou? Zo te lezen nog steeds niet (helemaal) van die FBM af?

Met mij alles oke hoor trouwens. Mijn geliefde is in het buitenland, dus ik ben zo ook een beetje single.

Leuk Noa dat je er weer even bent. Vriendje voor werk in het buitenland? En zo ben je stiekum toch een klein beetje single!

Inmiddels wel van FBM af, maar nog niet in gedachten (helaas). Hele hoop gebeurd want de B kwam te vervallen in de afkorting FBM... Maar misschien heb je het allemaal wel gelezen hier.

Fijn dat alles goed met je gaat!

Ik ben net de stad in geweest met een vriendje, maar ik was zó niet gezellig... kon er gewoon niks aan doen... nu is hij weer weg, en voel me een beetje misselijk van de bitterballen die we gegeten hebben, en voel me gewoon niet happy
Hallo allemaal,

Heb een internetloos weekje achter de rug (moest even andere dingen doen van mezelf enzo) en kom me weer melden voor afleiding en kletspraat hier

Sorry dat ik niet een hele week heb bijgelezen maar ik haak wel weer aan!

Heb ik rellen, roddels, leuke zoenverhalen gemist??
@LM, hoe kan dat nou? is er soms meer aan de hand dan alleen het gemis van een vriendje? je werk bijv?
hi miran, ja ik weet het allemaal niet zo goed meer... zit echt een beetje in de put en weet niet hoe ik hier momenteel uit moet komen... niet alleen het gemis van een man speelt inderdaad. Ik vind mijn werk niet leuk meer (ben begonnen met solliciteren, maar vind ik ook allemaal toch wel lastig), heb het gevoel dat vriendinnetjes het helemaal naar hun zin hebben in het leven en ik eigenlijk geen idee heb wat ik wil, moet... voel me super gespannen/gestresst de hele tijd (zelfs als ik leuke dingen aan het doen ben), niks lijkt me te kunnen ontspannen en me een moment van vreugde te kunnen bezorgen.

Ik zit niet lekker in mijn vel, voel me niet meer de vrolijke leuke meid die ik normaal gesproken ben.

Tot overmaat van ramp is mijn haar (geverfd lichtblond) opeens supergrauw/grijs uitgeslagen, waardoor ik wel grijs lijk... vriend die vanmiddag langs kwam, zei meteen, wat heb jij met je haar gedaan!!! Het ziet er niet uit, was al iets wat ik zelf ook geconstateerd had en voel me daardoor ook weer onzeker over mijn uiterlijk, haar...

Bah wil me weer mooi, blij en gelukkig voelen en kan nu alleen maar huilen...

Sorry voor dit emo verhaal, maar ja is gewoon hoe ik me nu voel...
Lief Meisje...

Wat klote dat je je zo rot voelt!

Weet je, soms heb je gewoon van die weken (ik had het 3 maanden) dat gewoon niets lukt.

Tis precies wat je schrijft, geen vent, je baan niet leuk, ja haar verpest

En ja daar wordt je verdrietig van

Mag best meissie, ga je daar nou niet rot over zitten voelen.

Ik heb een lummeldag ingelast

Ben zo onwijs druk geweest dit weekend, dus heb na het sporten ff snel mijn huisje gedaan en daarna geslapen geslapen geslapen

AM belde net dat hij wel wil komen maar dat dan pas om een uur of 22.00 hoort

Heb gezegd dat ik nu echt wel durf maar dat ik eigenlijk best een beetje moe ben.

En gewoon dat hij het snapte

Kreeg net nog een sms dat ik ookmoe klonk en dat ik maar lekker in mijnbedje moest gaan leggen.

Wat in het vat zit verzuurd niet...

Lekker zo iemand die het snapt
LiefMeisje..heb je tijd om morgen even lekker naar de kapper te gaan? Die dan in ieder geval je mislukte haar weer leuk kan maken? En met als bijkomende bonus dat je van de kapper ook altijd gewoon met een beter gevoel weer thuis komt? Een leuk hoofd doet in ieder geval tijdelijk absoluut wat een een neerslachtige bui...

Tot die tijd..

SD: Klinkt leuk die AM van jou! En idd wat in een goed vat zit verzuurt ook niet. Maar niet te lang laten zitten he?? Dan worden het zure augurkjes

Hoest eigenlijk afgelopen met je postzegel?
hey summer, dank je voor je lieve woorden. Tja ik weet het ook niet... soms kun je best een dag een dipje hebben, maar het lijkt nu wel eeuwig te duren...maar zo te horen heb jij die ook een lange periode gehad. Ik probeer leuke dingen te doen om mezelf weer op te vrolijken, maar net als vanmiddag lukt het me gewoon niet om gezellig en vrolijk te zijn/worden. Misschien een fase die ik doormoet, maar ik kan er moeilijk mee omgaan.

Ikke, dank voor je reactie.. ja misschien moet ik maar even naar de kapper, maar meestal kom ik daar ng gefrustreerder vandaan dan dat ik er heenga... (vooral laatste jaar nogal wat haartroubles gehad) en het is nu een paar maanden terug dat ik bij de kapper geweest ben en nu wordt het dus opeens grijzig/grauw van kleur.

SD, wat lief dat hij zo begripvol is!! Maar niet te lang wachten hoor (ben het eens met ikke)!!
Ivy heeft heel veel smsjes gehad vandaag....

(en hij heeft duidelijk zijn mail nog niet gelezen)

Mensen, wat is hier veel geschreven!

SD, respect voor je zelfbeheesing en geduld!
LM, dikke knuf, het komt allemaal goed (ook al heb je daar nu niets aan...)....zou idd morgen sowieso naar de kapper gaan.

En is er iemand die je hierdoorheen kan slepen? Een coach? iemand anders met wie je kan praten?

ik ga jullie gedag zeggen, tot over een week....en ik heb hem niet gebeld, goed he?
Ivyyyyyyyyyyyyyy.....spannend!!!!

Moet zeggen dat ik met AM ook al weer druk aan het overleggen was of hij niet toch langs zou komen, maar mijn ogen vallen echt dicht....

Ga dus heel wijs lekker naar bed en nog even mijn geduld bewaren

LM, in de tijd dat ik zo down was ben ik heel veel gaan schrijven

Proberen onder woorden te brengen waarom ik zo down was.

Doordat ik dat deed werd er heel veel duidelijk en kon ik het ook een plekje geven.

En praten....durf met zekerheid te zeggen dat ik mede door de gesprekken die ik heb gehad met een psycholoog ik heel veel inzicht heb gekregen over wie ik nou ben en wat mijn valkuilen in het leven zijn...

Ikke, het gaat ook niet lang meer duren hoor

We zijn beide een beetje aan het aftasten, ik geef het geen week meer

Postzegel had ik wijs besloten doe ik niet

Dus de zoektocht gaat verder...

Weltrusten allemaal

Zoennnnn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven