Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Sorry, niet alles gelezen. Jullie 'onderbuikgevoel-verhalen' komen mij bekend voor. Alleen heb ik nu een enorm rustige onderbuik, maar is het de stem van ex die mij aan het twijfelen doet brengen. (Nu is twijfel een groot woord trouwens...)

Maar ik besloten om in het diepe te springen, met de hoop dat ex me zal laten drijven. Maar god, wat ben ik bang om te verzuipen. En hij wil helemaal niks zeggen over zijn gevoelens en toekomstbeeld met mij. Wat hij zegt is eerder terughoudend (zelfs een klein beetje negatief), wat voorkomt uit angst.

Ben ik nou zo dom om in dat diepe te springen?
Lieve Pop, ik vind het zo ontzettend moeilijk om hier een advies over te geven maar toch hier my 2 cents,

Waarom zou je in het diepe springen met iemand die je niets wil zeggen over zijn gevoelens en over een toekomstbeeld samen?

Ik zou daar bloednerveus van worden.

Ik snap dat dit iets is wat je heel graag wil lieverd maar ben je niet bang dat je je droom laat winnen van je ratio?

Zitten hier niet veel en veel te veel zichbare vraagtekens?

Niemand weet wat de toekomst gaat brengen maar lieve Pop, pas op

MAAR, als jij denkt dat je het aankan, dat het goed voelt, dat de weegschaal pverslaat naar het positieve...DOEN!

Anders krijg je er later spijt van en blijf je zitten met het what could have been gevoel...

*SD hoopt dat Pop een beetje snapt wat ze bedoeld, ook SD is namelijk wel eens teruggegaan naar ex...en dat liep niet heel fantastisch af, vandaar haar terughoudendheid*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Leuk die date-bed dillema's. Ik ben het geloof ik wel met HM eens, al ben ik zelf nogal van ''eerst echt iets hebben-dan pas in bed''...

Heb gister besloten dat ik een nieuwe hobby nodig heb; verveel me dood, en dat terwijl ik nog niet eens vakantie heb . Vandaag enhousiast een uur in de regen gewandeld, morgen weer :D

Wie weet wordt het nog wat met mij.....

Dames, succes, ik ga eten en werken.x
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingelke, ik vind lopen in de regen echt HEERLIJK

das waarschijnlijk ook gelijk de reden dat ik NU ziek ben haha.

En ben het idd eensch met HM, eerst een beetje aftasten en als je eruit bent dat je elkaar ECHT leuk vind dan pas met elkaar het bed in.

Of het dan ever lasting is is een tweede, maar je zit in elk geval niet met de twijfel of het hem alleen om de sex te doen is...
Pop, je kent jezelf het beste maar ik zou grote twijfels hebben om in het 'diepe' te springen met een ex.... Ik weet niet waarom het de vorige keer fout liep, maar zou dat niet weer kunnen gebeuren?? Ik denk dat als ik zelf in de situatie zat ik meer zekerheid zou willen hebben omtrent de gevoelens en ideeën van hem voordat ik de sprong opnieuw ging wagen...

En dan de 'bed dillema's' (zoals ingelke het noemt)... ik ben toch meer afwachtend denk ik en zou niet op een 1e date meteen 'all the way' gaan. Ook omdat ik me dan ga afvragen of hij alleen daarop uit was.... maar wanneer is dan wel een goed moment?? Tijdens een 2e of 3e date?? Of mss pas na maanden?? Nou moet ik ook zeggen, ik ben nooit in de situatie beland dat ik met een 1e date in de buurt was van een bed
Vreeeselijk wandelen in de regen.... ik hou helemaal niet van regen en om er dan vrijwillig in te gaan lopen, nou nee bedankt....

Vleer, leuk en nieuwe afspraak de 29e !!!

SD, al een beetje opgeknapt??

HM, fijn dat alles zo lekker loopt met LJ en dat je ook na het bekvechten nog een leuke dag in de dierentuin hebt gehad.

En ach, al heb ik dan geen leuke mannen verhalen, die komen vast wel weer. Ga komend weekend eindelijk weer een keer stappen met een vrijgezelle vriendin.... eens kijken wat er allemaal rond loopt en wie weet scoor ik nog voordat ik weer een jaartje ouder ben....
SD, je zegt precies wat ik denk: als ik het niet doe, dan zal ik blijven zitten met het 'wat-als' gevoel. Ik moet dit voor mijn gevoel afmaken en als ik op mijn bek ga, dan ga ik, maar mijn gevoel zegt me dat er een goede kans in zit dat ik niet op mijn bek ga. Ook al kan ex mij daar geen duidelijkheid over geven.
Dan moet je het doen Pop!

Maar het is moeilijk want je zal je twijfels aan de kant moeten zetten, er met een open blik ingaan...

Mijn ervaring is dat dat echt niet te doen is, als er twijfel is gezaaid gaat dat er slecht uit

Maar ik hoop met elk ziek vezeltje in mijn lijf (en dat zijn er veel nu) dat alles goed gaat komen voor jou en je niet meer ex!!!!

Jola, voel me nog steeds een vaatdoek!

Wel leuk dat AM al 3x heeft gebeld om te vragen hoe het gaat!

Waar ga je stappen komend weekend?
Pop, net als SD ik heb ervaring met het teruggaan naar ex... En helaas liep mijn ervaring uiteindelijk ook niet goed af. Maar ik stond er toen hetzelfde in als jij, het gevoel dat je er alles uit moet halen wat er in zit. Ik had toen ook het gevoel dat het nog niet 'af' was. En daarom ben ik daarom ook beter om kunnen gaan met de 2e breuk, omdat ik toen wel het gevoel had dat ik er alles aan gedaan had en 'het' er blijkbaar toch niet inzat.

Tja en als je op bek gaat, dan ga je maar toch? Is makkelijk gezegd natuurlijk, maar je kan toch de toekomst niet verspellen, op je bek gaan kan bij iedereen en niet alleen bij exen.

Ik had de eerste maanden trouwens wel heel veel moeite om erop te vertrouwen dat hij nu wel zou blijven en achteraf gezien heb ik in die relatie veel te veel op mijn tenen gelopen om het maar leuk te maken voor hem en vergat ik mezelf daarbij regelmatig. Weet niet of dit voor jou ook een valkuil is, maar anders ben je gewaarschuwd
*ben trouwens mijn online verhuisplanner aan het maken... Ik ken mezelf, al die regelzaken wordt één grote choas en die probeer ik nou maar voor te zijn *
HM, je schijft precies wat ik bedoel

Maar dat klopt ook wel want daar hebben we het ook al eens over gehad...

En idd, valkuilen zulen er altijd blijven

En die overleef je ook wel.
Ga ik op mn bek, dan ga ik maar. Maar het is me te veel waard om het niet te doen! Maar jullie exen, hoe lang hebben die relaties geduurd? Deze ex en ik hebben zo'n twee maandjes gedate, dus we hebben nog geen relatie gehad en ik heb het toen afgekapt, omdar ik nog niet helemaal uit-gesingeld was. Misschien ligt het daarom wat anders. Ik kan namelijk niet in een valkuil stappen, omdat we die samen nog niet gehad hebben.

Slaap lekker voor strakjes.

SD, beterschap!
@Pop: Klinkt als een goede reden om het toen af te kappen. Als je nu meer het idee hebt er klaar voor te zijn is het zeker de moeite van het proberen waard!

@alle anderen: Wat SD vanmiddag zei, was ook een beetje wat ik gister probeerde te zeggen. Ik mag een ander niet afrekenen op fouten die anderen voor hem gemaakt hebben. Echter het stemmetje wordt wel gestuurd door intuitie maar ook door degenen die in het rugzakje zitten. Het is en blijft lastig om die twee te scheiden.

En het seks dilemma.... ik denk er maar niet zo over na. Soms eindig je op date 1 in bed omdat het gewoon goed voelt en soms wacht je wat langer. Volgens mij zijn er geen regels voor. Het 'hij wil me alleen voor de seks' deel kan natuurlijk ook als je niet met hem slaapt op date 1. Hoe langer je het niet doet, hoe meer hij (en jij) het willen. Kan het ook weer een focus worden. Doe je het op de 1e date dan heb je die drempel maar vast gehad. Dat klinkt heel klinisch...maar wat ik al zei, het is maar net hoe het voelt. Soms gebeurt het gewoon
@Jola: Ja...had mail....maar ben nog niet overtuigd. Alarmbellen zijn nog niet uitgeschakeld

@Ingel: Jij bent toch net terug uit Thailand? Of haal ik nou mensen door elkaar?

@Vleer: Leuk vooruitzicht de 29e!!

@SD: Drie keer bellen op 1 dag?? Kreeg je het niet benauwd?? Dat heb ik wel altijd als iemand ineens zo heel erg geinteresseerd is in mij. Vindt dat heeeeel eng ofzo.
anoniem_50800 wijzigde dit bericht op 18-08-2008 22:44
Reden: aanvulling...
% gewijzigd
Pop, ik had een dik jaar een relatie met mijn ex toen het klapte omdat hij zich niet 100% kon geven (moeilijke jeugd, vreemdgaande ex...bindingsangst ten top zeg maar)

Ik heb toen de knoop doorgehakt omdat ik vond dat ik meer verdiende

Ba 4 maanden nam hij weer contact op, hij was veranderd, hij liep bij een psych en wilde nu wel 100%

Ook ik wilde het zo ontzettend graag dus weer terug samen

Alles was fantastisch, hij gaf 90% en na een half jaar kwamen de eerste barsten er weer in

Weer duwde hij me weg, weer die afstand weer niet 100%

Dus uiteindelijk na een jaar weer besloten om uit elkaar te gaan

Om exact dezelfde reden.

Heel in het kort mijn relatie met ex en onze valkuilen.

*SD duikt maar weer op de bank, kan niet slapen want dat heb ik vandaag al iets te veel gedaan*
Ikke, nee vond het eigenlijk wel schattig

Hij wilde gewoon ff weten hoe het ging en of hij boodschappies voor me moest doen

*SD vind die aandacht wel lekker eigenlijk*
Zoals altijd..alles in drieen

Deze nabrander nog even: Zijn jullie net zo verbaasd als ik dat Prinses en Xan nog geen internetcafe hebben opgezocht om zich te melden?? Wellicht liggen ze in de tent met ernstige forumafkickverschijnselen?? Of ze hebben het natuurlijk gewoon hartstikke leuk op de eerste (?) vakantie saampjes..en missen ons/het forum gewoon niet...dat zou ook nog kunnen
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2008 @ 22:54:

Ikke, nee vond het eigenlijk wel schattig

Hij wilde gewoon ff weten hoe het ging en of hij boodschappies voor me moest doen

*SD vind die aandacht wel lekker eigenlijk*

Das wel heul lief..vooral omdat hij ook niet om de hoek woont

*als jij het lekker vindt..vooral heeeeel erg van genieten dan*
Ik mis Xan en Prinses eigenlijk wel een beetje

Maar vind het wel leuk voor ze dat ze lekker in een tentje liggen

*probeert nu het beeld van haar netvlies te krijgen waarop Xan en Prinses schuimbekkend en trillend op hun luchtbedjes liggen omdat ze niet kunnen internetten*

*dankt SD heel hartelijk voor dat beeld van schuimbekkende erwtjes*

Heb je griep SD? En wel een moeder die kippensoep komt brengen dan (ipv AM... )

PS: Hebben jullie eigenlijk al gebiecht??
Graag gedaan Ikke

Tuurlijk heb ik een moedertje wat per omgaande kippe(n)soep is komen brengen...

En ja...ik heb al gebiecht
Liefffff van moeder SD!

En echt?? Ik moet nu dus 53 pagina's doorspitten om te kunnen ontdekken welke biecht heel per ongeluk van jou zou kunnen zijn??

Er is nu alweer een hoop gezeik over gedoe wat ervan zou kunnen komen. Allemaal van die mensen die op de stoel van de Angels gaan zitten en allerlei problemen bedenken voor ze er zijn. Ligt het nou aan mij dat ik dat niet snap?
Ja...dus...niemand meer? Ligt dus echt aan mij?

Dan ga ik maar slapen.....

Goedemorgen allemaal!

*note aan zelf: Moet echt bij volgende baan rekening houden met het feit dat ik overdag tijd genoeg heb om te forummen... alle gezelligheid is hier tijdens kantooruren*
Halloo... ff snel berichtje van mij want ik moet op bed ,, moet nu 2 weken hoofd spelen :P

LLM heeft veel zin om mij weer te zien .. *joeppie*

Dinnetje en een vriend waren hier ff wijntje en bier drinken erg gezellig.. Maar moet nu echt naar bed..

Mooie vergrote foto van zusje en zwager gekregen ..s taat leuk in mijn huis..

Ga morgen een blote tieten foto van mij laten utivergroten HEEEEEL GROOOOOTTT en dat komt dan op mijn slaapkamer boven mijn bed te hangen .. ERg vet gaaf en geil :P
quote:Vleermuis28 schreef op 19 augustus 2008 @ 00:19:

Ga morgen een blote tieten foto van mij laten utivergroten HEEEEEL GROOOOOTTT en dat komt dan op mijn slaapkamer boven mijn bed te hangen .. ERg vet gaaf en geil :P

--------------------------------------------------------------------------

wat een leuk idee *meta bedenkt nu wie of hoe ze zelf zo'n mooie blote tieten foto van zichzelf kan (laten)maken

Ik moest gewoon 5pagina's lezen, zoveel hebben jullie gepost!

@Pop, meta has been there and done that with ex...

ook op bek gegaan, had t toch niet willen missen om de ervaringen die ik erdoor heb opgedaan

@SD ik ben in t boek van Annemarie begonnen (zit veel in van mijn opleiding) en

ik heb eens nagedacht over je bagage stukje etc

Mijn bagage is handig en soms onhandig, soms denk ik dat iemand direkt dingen doet die een ex altijd deed en uiteindelijk is het niet zo omdat bijna niemand zo raar doet als die ex

T duurt wel ff voordat dat die wetenschap dan weer neerdaalt bij Meta.

*snap je het nog*?

Over SV,

SV vindt bagage fijn omdat dat maakt wie wij nu zijn (bijv in bed hahaha)

Ik heb nog geen reaktie op mail op hyves, wel reaktie op sms van mijn kant (slaap lekr strax), dat hij t jammer vond dat ik niet bij hem sliep

Ik heb daarop geantwoord dat ik nog steeds wacht op die ene speciale uitnodiging van hem...

Zucht ik had nu dolgraag met hem in bed gelegen alhoewel ik heb de hele middag en avond gestudeerd en om dan nu nog 100km te rijden pffft is niet handig

Ik voel me overigens na flink wat intern onderzoek (in t koppie en overtuigingen) weer een stuk beter!

@Vleer, wat een verantwoordelijke functie heb je de komende tijd

en om terug te komen op je eerdere vraag: Nee ik was niet bij de meeting in amsterdam omdat ik toen werkte en ik het nog niet aandurfde om mensen van internet irl te ontmoeten (ik weet nu wel beter)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven