Bohemen chique dress code..
zaterdag 14 maart 2015 om 20:34
Hi ladies,
Ik heb dit voorjaar een bruiloft met het thema 'Bohemian chique'. Hoewel het geen strenge dress code is, is het wel leuk om mijn outfit in dit thema te doen. Vandaag heel de dag geshopt en met lege handen thuis gekomen, en ook op internet vind ik het net niet. Wie kan me helpen met merken, voorbeelden en tips?
Ik heb dit voorjaar een bruiloft met het thema 'Bohemian chique'. Hoewel het geen strenge dress code is, is het wel leuk om mijn outfit in dit thema te doen. Vandaag heel de dag geshopt en met lege handen thuis gekomen, en ook op internet vind ik het net niet. Wie kan me helpen met merken, voorbeelden en tips?
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
zondag 15 maart 2015 om 16:26
Kanten jurkje van Zara, Mango, H&M of wat chiquer, Esprit misschien? Dan met duidelijk aanwezige sieraden (goud, koper, roze etc hangt nu veel in de winkels!) en een leuk sandaaltje ofzo eronder? En bloemen of bandje in je haar! Als je lang haar hebt, kun je lekker los met vlechten enzo.
Ik snap wel dat het voor jou snel casual overkomt, het is vaak wat lossere kleding die lekker floddert. En geen pumps, stepsjurkjes en dat soort dingen. Maar zou dat ook niet zijn wat het bruidspaar wil, als ze deze stijl als dress code neerzetten?
Ik snap wel dat het voor jou snel casual overkomt, het is vaak wat lossere kleding die lekker floddert. En geen pumps, stepsjurkjes en dat soort dingen. Maar zou dat ook niet zijn wat het bruidspaar wil, als ze deze stijl als dress code neerzetten?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
maandag 16 maart 2015 om 08:55
Wauw!! Goede suggesties en leuke, niet al te dure winkels worden hier genoemd. Zara, mango, ik ga eens lekker online shoppen daar!
Vriendin van me zei dat wit best kon, als je het pinot met veel kleurrijke accesoires.. Wat is jullie mening? Ik vind het tricky.
Vriendin van me zei dat wit best kon, als je het pinot met veel kleurrijke accesoires.. Wat is jullie mening? Ik vind het tricky.
maandag 16 maart 2015 om 09:16
quote:chatcat86 schreef op 16 maart 2015 @ 08:55:
Wauw!! Goede suggesties en leuke, niet al te dure winkels worden hier genoemd. Zara, mango, ik ga eens lekker online shoppen daar!
Vriendin van me zei dat wit best kon, als je het pinot met veel kleurrijke accesoires.. Wat is jullie mening? Ik vind het tricky.Ik zou wit niet doen, zelfs niet als de bruid het ok vindt. Dan zou ik nog eerder overwegen om een niet al te duur jurkje zelf te verven in een andere kleur.
Vriendin van me zei dat wit best kon, als je het pinot met veel kleurrijke accesoires.. Wat is jullie mening? Ik vind het tricky.Ik zou wit niet doen, zelfs niet als de bruid het ok vindt. Dan zou ik nog eerder overwegen om een niet al te duur jurkje zelf te verven in een andere kleur.
maandag 16 maart 2015 om 18:17
Ik zou wit ook niet doen en zeker niet in dit geval. Als zij het bohemian thema echt doorvoeren, heeft ze zelf misschien ook een wat minder 'standaard' bruidsjurk (waarschijnlijk geen prinsessenjurk in elk geval) en dan lijkt het wel veel op elkaar.
Een lichte tint (lichtroze, beige, lichtgrijs) vind ik in dit thema wel kunnen.
Een lichte tint (lichtroze, beige, lichtgrijs) vind ik in dit thema wel kunnen.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
dinsdag 17 maart 2015 om 18:51
Vorig jaar voorjaar kon je je bij de Primark begraven in de boho jurkjes. Het gaat eigenlijk vooral om het afstijlen. Draag in ieder geval iets fladderigs, niets nauwgesloten. En zeker geen wit! Het mag dan wel geen super traditionele bruiloft zijn, maar dat zou ik echt niet doen.
Laat je haar losje op steken, leuk bandje om je hoofd, los sjaaltje om, veel armbanden om. Dan kom je al een heel eind.
Laat je haar losje op steken, leuk bandje om je hoofd, los sjaaltje om, veel armbanden om. Dan kom je al een heel eind.
vrijdag 3 april 2015 om 18:43
Woohoooo! Geslaagd!
Geen idee of het plakken lukt.. En geen idee hoe ik dit ga combineren? Tips anyone? Again?
Aanbevolen producten van Zalando NAF NAF-KORIE - Korte jurk - bleached aqua
https://www.zalando.nl/na ... iljurk-na521c09y-k11.html
Geen idee of het plakken lukt.. En geen idee hoe ik dit ga combineren? Tips anyone? Again?
Aanbevolen producten van Zalando NAF NAF-KORIE - Korte jurk - bleached aqua
https://www.zalando.nl/na ... iljurk-na521c09y-k11.html
zaterdag 4 april 2015 om 17:19
http://www.ebay.com/sch/J ... lue+feather&rt=nc&LH_FS=1
Je moet wel rekenen op een week of 3 voordat je het ontvangt.
Je moet wel rekenen op een week of 3 voordat je het ontvangt.