Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 5 april 2015 om 23:42
quote:fluim schreef op 05 april 2015 @ 23:42:
ach en we beginnen beide met een f... ja dan zit er niets anders op dan dat ik eerdaags weer met mijn andere naam verder gaJij hebt ook zo'n mutsje gehad toch?
ach en we beginnen beide met een f... ja dan zit er niets anders op dan dat ik eerdaags weer met mijn andere naam verder gaJij hebt ook zo'n mutsje gehad toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 5 april 2015 om 23:44
Ik ben weer uit bed gestapt.
Fluim doe eens niet zo lelijk ineens, anders lever ik mijn muts in.
En Impala, wat ik al zei. Ik neem niemand erg serieus, kan tegen een grapje en maak er zelf ook erg graag. Dus ja ik vind het pillen grapje geen probleem.
Mochten er wel engerds zijn die haar echt lastigvallen dan mag je die een pak rammel verkopen maar als er nu mensen aangesproken gaan worden op zo'n grapje dan zijn er echt veel naardere dingen gezegd hier tegen andere forummers.
Fluim doe eens niet zo lelijk ineens, anders lever ik mijn muts in.
En Impala, wat ik al zei. Ik neem niemand erg serieus, kan tegen een grapje en maak er zelf ook erg graag. Dus ja ik vind het pillen grapje geen probleem.
Mochten er wel engerds zijn die haar echt lastigvallen dan mag je die een pak rammel verkopen maar als er nu mensen aangesproken gaan worden op zo'n grapje dan zijn er echt veel naardere dingen gezegd hier tegen andere forummers.
zondag 5 april 2015 om 23:52
Zo erg is dat grapje niet natuurlijk, tegen mij zijn wel ergere grapjes gemaakt en daar moet ik dan nog smakelijk om lachen ook. Maar Pumps heeft al heel vaak luid en duidelijk te kennen gegeven die grapjes niet leuk te vinden, en dan vind ik het niet aardig om er lekker toch mee door te gaan. Pumps is ook gewoon een mens, met gevoelens en zo, al plakt ze dan af en toe een rare gele tas.
zondag 5 april 2015 om 23:54
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 april 2015 @ 23:52:
Zo erg is dat grapje niet natuurlijk, tegen mij zijn wel ergere grapjes gemaakt en daar moet ik dan nog smakelijk om lachen ook. Maar Pumps heeft al heel vaak luid en duidelijk te kennen gegeven die grapjes niet leuk te vinden, en dan vind ik het niet aardig om er lekker toch mee door te gaan. Pumps is ook gewoon een mens, met gevoelens en zo, al plakt ze dan af en toe een rare gele tas.Dat dus.
Zo erg is dat grapje niet natuurlijk, tegen mij zijn wel ergere grapjes gemaakt en daar moet ik dan nog smakelijk om lachen ook. Maar Pumps heeft al heel vaak luid en duidelijk te kennen gegeven die grapjes niet leuk te vinden, en dan vind ik het niet aardig om er lekker toch mee door te gaan. Pumps is ook gewoon een mens, met gevoelens en zo, al plakt ze dan af en toe een rare gele tas.Dat dus.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 5 april 2015 om 23:55
Zo kom ik nooit in bed natuurlijk.
Maar waar moet ik lezen Impala? Ik heb alles gelezen hoor.
En ik hoef geen sluitende argumenten te geven en je hoeft het ook niet met me eens te zijn. Het was gewoon mijn mening op iets wat een ander tikte. En wat ik allemaal niet zo serieus neem.
Edit: En nu echt laptop uit. Slaap lekker.
En ik hoef geen sluitende argumenten te geven en je hoeft het ook niet met me eens te zijn. Het was gewoon mijn mening op iets wat een ander tikte. En wat ik allemaal niet zo serieus neem.
Edit: En nu echt laptop uit. Slaap lekker.
maandag 6 april 2015 om 00:01
quote:Feeksje1977 schreef op 05 april 2015 @ 23:55:
.
Ikbedoelde deze maar laat maar verder.
quote:impala schreef op 05 april 2015 @ 23:47:
Hee feeks, je bent er nog. Dan gooi ik m er nog een keer in.
Vind je de pillen nog een grap?
Een post gemist. Mobiel is te slow voor dit.
.
Ikbedoelde deze maar laat maar verder.
quote:impala schreef op 05 april 2015 @ 23:47:
Hee feeks, je bent er nog. Dan gooi ik m er nog een keer in.
Vind je de pillen nog een grap?
Een post gemist. Mobiel is te slow voor dit.
.