Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
@ houvanjezelf: mwah ben jaloers op je ... een heel weekend ... ben al blij met 2 of 3 uurtjes.... vraag me wel af hoe je dat georganiseerd krijgt ... vertel es?
quote:koka schreef op 15 augustus 2008 @ 20:42:

[...] Kaat jij schrijft dat je meer minnares wilt zijn maar tegelijkertijd geen relatie wilt, voor mijn gevoel hoort relatie/minn(a)ar(es) meer bij elkaar en komen hier toch meer gevoelens bij kijken.. Een svtje heb je puur voor de sex alhoewel ik moet toegeven dat de grens soms erg vaag is/wordt ... (constateer dat ook bij mijzelf hoor zeker als ik een superlief smsje/mailtje krijg van sv, gaat t gevoel overheersen...) )Koka, al die termen ook Ben er blijkbaar niet zo in thuis. Mijn SV waarschijnlijk wel, haha, vandaar de verwarring tussen ons. Maar ik vind minnaar gewoon leuker klinken, minder plat. Word ook eigenlijk liever bemind dan alleen maar geneukt. Dus ietsje meer toeters en bellen stel ik wel op prijs. En dat ontbreekt er bij 'ons' wel eens aan. Heeft voor mij niets met verliefd zijn te maken.
Ik wilde nog even de mensen bedanken die gereageerd hadden op mijn vraag. Ik heb inderdaad afgezien van verder contact te zoeken met hem. Het knaagt af en toe nog en ik heb hem ook verder niet meer gezien, dus ik weet niet hoe het is als ik hem weer zie (hij is een vriend van een vriend van ons), maar voorlopig hou ik me koest. Het denken aan hem wordt inderdaad minder en ik hoop dat dat ook blijft afnemen. Bedankt voor jullie tips!
Ik heb mijn minnares met medeweten van mijn vrouw.

We hebben een gezamelijke activiteit dat weekend en het praktischer is als we daar overnachten.

Vrouwlief had geen bezwaar, vandaar dus.
@ houvanjezelf: klinkt logisch, maar nmm ook heeeel zakelijk.
Tja, dat kan je vinden.

Ik geniet er niet minder van.
ik bedoelde het niet vervelend hoor, en dat laatste geloof ik ook graag!
Jee, jullie hebben het allemaal over minaars/minaressen naast jullie relatie. Ik doe, zonder relatie, al moeilijk over mijn sv, die ik liever minnaar zou willen noemen. Toch een wereld van verschil.

Heb sv 'aangeschaft', omdat ik na drie jaar zo verschrikkelijk genoeg had van mijn relatie met een 'gebonden' man. Die nooit 'gebonden' geraakt zou zijn als ik hem in eerste instantie niet de deur uit had gezet. Dat loste hij op door binnen een paar weken met iemand anders te gaan samenwonen (hij had geen huis, vandaar). En toen hebben we onze relatie heimelijk voortgezet. Ging soms heel goed, maar ik was toen ineens de derde in het spel. Dacht eerst wel de lusten, niet de lasten, maar het is me toch opgebroken. Het gedraai en gedoe. Kon er niet meer van genieten. Wil het ook nooit meer meemaken zoiets.

Vind het wel knap als het jullie wel lukt.
Het lukt niet altijd Kaat. Dat is voor mij de reden waarom ik hier van me af schrijf, ook omdat ik er verder niemand mee lastig wil vallen en waarschijnlijk zal ook niemand het begrijpen.

En ik wil ook meer zijn dan alleen maar de sex.
Tot nu toe nog niet hoor MMM .

@Roland - IK WIL EEN DATE (pfff, geen subtiele dag vandaag kennelijk )
Hahaha, nee niet subtiel, maar wel lekker om te horen

Nah, dan gaan we maar wat afspreken!
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Hè fijn, jij bent ook niet zo moeilijk gelukkig .

En aangezien je mijn mail toch wel niet zult ontvangen voorlopig...(irritante mail-vertraging) dan maar zo!

Maar het daadwerkelijke afspreken hoeft nou weer niet hier hoor .
Hey GND, je moet wel duidelijk zijn naar je sv hoor!
quote:stewardess schreef op 18 augustus 2008 @ 12:46:

Hey GND, je moet wel duidelijk zijn naar je sv hoor!
Naja, ik zou toch wel een heel groot poffertje zijn als ik deze hint niet zo snappen

Nou ja, hint... hint.... 't is maar wat je een hint noemt :-)

Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@GND: doe je goed... Al te subtiel snappen de mannen vaak niet hahaha

en yes! vakantie is weer om
@Engel - En wat gaat er na de vakantie gebeuren? Heb je snel een date?
deze week gaat lukken

sms'je van het weekend dat ie weer op NL bodem stond zorgde echt voor een zonnig humeur. Kun je met dit weer ook prima gebruiken.

daar gaan alle goede voornemens weer, pffff. Ach.. gelukkig nog geen nieuwjaar, dus laat ik de goede voornemens maar even vergeten..
Dus binnenkort weer echte spannende verhalen?
als ik het nog kan navertellen
quote:engel68 schreef op 18 augustus 2008 @ 17:29:

als ik het nog kan navertellen godallemachtig hij gaat je toch niet vermoorden???
Wurgseks?
Hahaha, doet me denken aan een verhaaltje over een date met een mogelijke seriemoordenaar.... pffff... (dan zou het bij één date blijven namelijk. Argh, rare humor :-))
Ok ok.. onhandig geformuleerd. wat zijn jullie erg zeg pffff

nee hoor, kan wel wat hardhandig zijn, maar gedraagt zich als een heer. weet wat hij doet.

Maar hallo, 6 weken niet gezien!!
Sex met Hollanders is 't één en 't ander lijkt mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven