Minnaar
woensdag 13 augustus 2008 om 14:30
Nee, nog niet gezien, ik check die mail niet heel vaak, ik zal zo eens kijken! Ik heb je hier overigens al een tijdje niet meer zien posten, dacht dat je op vakantie was.
Hoe bedoel je: het vrijblijvende ging er vanaf? Ze wilde je vaker zien en dat het een wisselwerking werd of wilde ze een relatie met je?
Zijn jullie beide vrijgezel en op welke manier heb je haar duidelijk gemaakt dat je ermee wilde stoppen?
Hoe bedoel je: het vrijblijvende ging er vanaf? Ze wilde je vaker zien en dat het een wisselwerking werd of wilde ze een relatie met je?
Zijn jullie beide vrijgezel en op welke manier heb je haar duidelijk gemaakt dat je ermee wilde stoppen?
woensdag 13 augustus 2008 om 20:06
hi allemaal - moet 't ff kwijt : vanmiddag date gehad met sv - ben nog helemaal in de -geile- 7e hemel ..nog niet in staat om (weer) helder te denken .... Kijk nu al uit naar de volgende keer ...die waarschijnlijk weer een aantal weekjes op zich zal laten wachten, getverdegetver, ik baal aan de ene kant nu al van mezelf omdat ik me daardoor afhankelijk ga voelen (lees k laat me dus inpakken), en dan in de valkuil(en) stap die we allemaal ondertussen wel kennen ... god maar wat is-ie lekker-lief ....
@brandweerman, ben ook wel benieuwd waarom je je nu niet goed voelt ?
@brandweerman, ben ook wel benieuwd waarom je je nu niet goed voelt ?
donderdag 14 augustus 2008 om 13:51
donderdag 14 augustus 2008 om 15:59
donderdag 14 augustus 2008 om 16:10
donderdag 14 augustus 2008 om 16:41
Kan niet teveel vertellen (zal de baas niet leuk vinden )
Maar als je op zaterdag nacht die advertenties ziet op rtl en zo dan weet je genoeg.
Wij (150 collegas waaronder zeker een kwart mannen) zijn die mooie slanke (ahum...) meiden die een hete date zoeken.
Betaald niet best maar het heeft ons de tijd doorgeholpen dat ik thuis zat met de kinderen (voordat ze naar school gingen)
Heb inmiddels werk buiten de deur maar ik hou het erbij omdat het toch leuk meegenomen is en het zeker niet vervelend is om te doen (tenminste niet als je het geen 36 uur in de week meer hoeft te doen)
Maar als je op zaterdag nacht die advertenties ziet op rtl en zo dan weet je genoeg.
Wij (150 collegas waaronder zeker een kwart mannen) zijn die mooie slanke (ahum...) meiden die een hete date zoeken.
Betaald niet best maar het heeft ons de tijd doorgeholpen dat ik thuis zat met de kinderen (voordat ze naar school gingen)
Heb inmiddels werk buiten de deur maar ik hou het erbij omdat het toch leuk meegenomen is en het zeker niet vervelend is om te doen (tenminste niet als je het geen 36 uur in de week meer hoeft te doen)
donderdag 14 augustus 2008 om 17:11