Positieve test maar toch licht ongesteld?

18-08-2008 18:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Heb het twee keer gehad. Een keer werd het een miskraam en de tweede keer mondde uit in vandaag: 36 weken zwanger.
Ik drie keer. Twee keer een miskraam en nu een zoontje van 2.

Het kan vriezen, kan dooien. veel succes!
Wanneer had je ongesteld moeten worden?
Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht even af en anders start ik gewoon een nieuw topic 'hoe ervaar jij de wens om een duidelijk in plaats van een vaag streepje te zien?''
Het is altijd fifty fifty..

Helaas, voor mij bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar bij een vriendin was het gewoon een 'menstruatiecyclus' die maar door bleef gaan.
quote:Mariebelletje schreef op 18 augustus 2008 @ 21:05:

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht even af en anders start ik gewoon een nieuw topic 'hoe ervaar jij de wens om een duidelijk in plaats van een vaag streepje te zien?''Hehe ;)
Ik had het bij elke zwangerschap (3 in totaal waarvan 1 late miskraam). Het kwam door een gevoelige baarmoedermond en door de goede doorbloeding ivm je zwangerschap bloedde het nogal makkelijk.

Als je een duidelijker streepje wilt kun je ook een digitale test doen; dan staat er gewoon in letters zwanger/niet zwanger. Is wel wat duurder dan de gewone streepjestest.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Je zou zeggen, een vage streep is toch een streep, toch? En ongesteld worden ertussendoor hoeft niet perse iets te zeggen: een vriendin van mij was met de pil gestopt, licht ongesteld geworden, en bij eerste echo bleek ze al 13 ipv 8 weken te zijn, dus de zwangerschap en de ongesteldheid hebben elkaar 'gekruist' zeg maar...

Ik zou gewoon over een paar dagen nog een keer testen, en voor de rest zul je inderdaad (voorzichtig blij) moeten afwachten. Heel veel succes in ieder geval!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven