VRLK
maandag 18 augustus 2008 om 16:34
maandag 18 augustus 2008 om 17:25
maandag 18 augustus 2008 om 17:27
quote:vrolijk schreef op 17 augustus 2008 @ 23:02:
Pammie, wat een lange levertijd ???
Dat heeft de H&M wel vaker. Mijn eerste bestelling kreeg ik in delen verspreid over 2 maanden. Ach ja. Kheb 'em nu toch nog niet nodig (hoewel..).
ps: niet het juiste topic maar Vrolijk, het duo-en gaat erg goed! Zit nu in mijn derde week en collega en ik zitten erg op één lijn.
Pammie, wat een lange levertijd ???
Dat heeft de H&M wel vaker. Mijn eerste bestelling kreeg ik in delen verspreid over 2 maanden. Ach ja. Kheb 'em nu toch nog niet nodig (hoewel..).
ps: niet het juiste topic maar Vrolijk, het duo-en gaat erg goed! Zit nu in mijn derde week en collega en ik zitten erg op één lijn.
maandag 18 augustus 2008 om 20:09
maandag 18 augustus 2008 om 20:22
Ik ben ook ongesteld en dat is heel stom. Ik heb niet eens M&M's dus ik ben best zielig vind ik zelf. Nath, ik zielig met je mee.
Nath, leuk dat al jullie materiaal zo mooi is geworden. Ik had niet anders verwacht en ben erg benieuwd! Ik hoop dat het wat wordt met Windwinkel!
Peb, ook ik ben benieuwd!
Had ik al verteld dat ik 3 dagen op en neer moet naar Athenatown voor een training. Zit ik ook zo op te wachten..NOT. Maar heb besloten dat ik het dinder van morgenavond skip en anders gewoon een hotel boek voor een nacht als ik het niet leuk vind op en neer.
Wind, handig online shoppen he?
Pammie, fijn dat het zo goed loopt! Echt super als je dan een leuke partner tref.
Nath, leuk dat al jullie materiaal zo mooi is geworden. Ik had niet anders verwacht en ben erg benieuwd! Ik hoop dat het wat wordt met Windwinkel!
Peb, ook ik ben benieuwd!
Had ik al verteld dat ik 3 dagen op en neer moet naar Athenatown voor een training. Zit ik ook zo op te wachten..NOT. Maar heb besloten dat ik het dinder van morgenavond skip en anders gewoon een hotel boek voor een nacht als ik het niet leuk vind op en neer.
Wind, handig online shoppen he?
Pammie, fijn dat het zo goed loopt! Echt super als je dan een leuke partner tref.
maandag 18 augustus 2008 om 20:53
quote:lien schreef op 18 augustus 2008 @ 20:44:
Jep, we zijn vorige week (11 augustus) al begonnen en pas 18 oktober weer vakantie... Jullie beginnen veeeeel later en 11 oktober alweer vakantie. Het is raar verdeeld.
Zeker snel zeg. Ook raar dat jullie als laatste vakantie hebben dan?
Loeder begint pas begin Sept weer, maar had ook mid Juli pas vakantie.
Jep, we zijn vorige week (11 augustus) al begonnen en pas 18 oktober weer vakantie... Jullie beginnen veeeeel later en 11 oktober alweer vakantie. Het is raar verdeeld.
Zeker snel zeg. Ook raar dat jullie als laatste vakantie hebben dan?
Loeder begint pas begin Sept weer, maar had ook mid Juli pas vakantie.
maandag 18 augustus 2008 om 20:59
Nog geen Pebbles? Maar gelukkig was in ieder geval ook Lien nieuwsgierig en Vrolijk is dat standaard
Ik ben trots op mezelf: ongesteld en toch aan het rennen met Evy. Echt leuk. Hoe gaat het met de andere renners?
Die vakantie indeling is raar,zeg! Volgend jaar wordt het ook plannen in huize Aap. Hmmm, weet niet of ik daar gelukkig van word.
Hoi Whopper. Sorry, ik heb je emailadres niet. Is het iets van jouw werk?
Ik ben trots op mezelf: ongesteld en toch aan het rennen met Evy. Echt leuk. Hoe gaat het met de andere renners?
Die vakantie indeling is raar,zeg! Volgend jaar wordt het ook plannen in huize Aap. Hmmm, weet niet of ik daar gelukkig van word.
Hoi Whopper. Sorry, ik heb je emailadres niet. Is het iets van jouw werk?
maandag 18 augustus 2008 om 21:04
maandag 18 augustus 2008 om 21:04
Hier nog niet begonnen, wil eerst langs winkel om schoenen te kijken. Heb hier geen echte goede loopschoenen tenzij je daar gouden LCS voor kan gebruiken
)
Twijfel ook een beetje omdat ze op sportschool ook gaan beginnen met loopclub en dat is ook wel leuk. Maar dan weer eerst daarheen en dat is wel vervelend. Maar wel weer begeleiding en gezelschap, dus ook wel weer leuk. Zo zie je maar; twijfelkont!
Nathje, volgend jaar is ze nog niet leerplichtig, pas bij 5!
Twijfel ook een beetje omdat ze op sportschool ook gaan beginnen met loopclub en dat is ook wel leuk. Maar dan weer eerst daarheen en dat is wel vervelend. Maar wel weer begeleiding en gezelschap, dus ook wel weer leuk. Zo zie je maar; twijfelkont!
Nathje, volgend jaar is ze nog niet leerplichtig, pas bij 5!
maandag 18 augustus 2008 om 21:19
he dametjes!
Hier gaat hardlopen wel oke. Heb rondje iets uitgebreid ,dus loop nu bijna 3 kilometer (moet naar 5 kilometer) Maar ik kan maar twee keer per week tijd vinden. Hoe doen jullie dat dan?
Pebbles, welkom terug!
Ik voel me een beetje raar. Zit een beetje moeilijk op het werk, aangezien ik voor klokkenluider heb gespeeld. Moet maandag op gesprek komen en ik vind het best spannend eigenlijk
Morrie!!!!!!!
Kom weer eens even leuke verhalen over Knorrie vertellen
Hier gaat hardlopen wel oke. Heb rondje iets uitgebreid ,dus loop nu bijna 3 kilometer (moet naar 5 kilometer) Maar ik kan maar twee keer per week tijd vinden. Hoe doen jullie dat dan?
Pebbles, welkom terug!
Ik voel me een beetje raar. Zit een beetje moeilijk op het werk, aangezien ik voor klokkenluider heb gespeeld. Moet maandag op gesprek komen en ik vind het best spannend eigenlijk
Morrie!!!!!!!
Kom weer eens even leuke verhalen over Knorrie vertellen
maandag 18 augustus 2008 om 21:23
He Ely, gaat het om waar je het laatst over had? Hoe reageerden je managers dan? Moet je maandag op gesprek komen om er over te praten of wordt je echt op het matje geroepen? Beetje vaag als het om het laatste gaat vind ik.
Hoe gaat het met het rennen van Zeefje?
Morrie, ik ben ook benieuwd hoe het met je is?
Hoe gaat het met het rennen van Zeefje?
Morrie, ik ben ook benieuwd hoe het met je is?
maandag 18 augustus 2008 om 21:31
Ah, ik wist helemaal niet dat ik het hier had besproken.
Maar gaat om situatie met collega en haar leidinggevende (mijn oudleidinggevende) Collega wordt er uit gewerkt en leidinggevende blijft, terwijl er binnen de organisatie heel veel mensen zijn die ook problemen met haar hebben. Er willen zelfs mensen (die van waarde zijn voor de organisatie) de organisatie verlaten omwillen van dit secreet.
Dat heb ik (in iets nettere bewoordingen ) aangekaart.
Ik weet niet precies wat de inhoud is van het gesprek.
Wat ik wel weet, is dat de desbetreffende leidinggevende al op de hoogte is van mijn brief.
En dat vind ik wel een beetje raar, dat dit niet tegen mij gezegd is.
Maar gaat om situatie met collega en haar leidinggevende (mijn oudleidinggevende) Collega wordt er uit gewerkt en leidinggevende blijft, terwijl er binnen de organisatie heel veel mensen zijn die ook problemen met haar hebben. Er willen zelfs mensen (die van waarde zijn voor de organisatie) de organisatie verlaten omwillen van dit secreet.
Dat heb ik (in iets nettere bewoordingen ) aangekaart.
Ik weet niet precies wat de inhoud is van het gesprek.
Wat ik wel weet, is dat de desbetreffende leidinggevende al op de hoogte is van mijn brief.
En dat vind ik wel een beetje raar, dat dit niet tegen mij gezegd is.
maandag 18 augustus 2008 om 21:33
Hmm Ely dan zou ik ook niet zo lekker zitten. Jouw kennende is het gewoon nodig geweest dat je klokkenluider moest zijn dus maandag komt vast goed. Maar spannend is het wel.
En 3 kilometer lopen, goed man!
Ik vind drie keer in de week ook best veel maar vind het wel prettig dat je aan het sporten bent zodra je het huis uit gaat. Dat weerhoudt me van een sportschool eigenlijk.
Ik probeer van een lap stof een ronde lap stof te knippen maar dat is nog niet gemakkelijk. Of heeft hier iemand de truuk? Potlood met touwtje eraan was tot op heden niet succesvol...
En 3 kilometer lopen, goed man!
Ik vind drie keer in de week ook best veel maar vind het wel prettig dat je aan het sporten bent zodra je het huis uit gaat. Dat weerhoudt me van een sportschool eigenlijk.
Ik probeer van een lap stof een ronde lap stof te knippen maar dat is nog niet gemakkelijk. Of heeft hier iemand de truuk? Potlood met touwtje eraan was tot op heden niet succesvol...