Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
...
Woont je vriend al lang in NL?
Ik ben trouwens op die foto's op "mijn viva" (net geen) miss curacao Kan je me niet voorstellen aan mister Curacao?
Ben foto's los aan het peuteren. Zet ze wel op de groep ;)
Is dat je ex? Of begrijp ik het verhaal weer verkeerd?
Oei dat is leuk. Ik ga trouwens een op de groep kijken is al lang geleden.
quote:Aruba schreef op 19 augustus 2008 @ 20:07:

Ik ben trouwens op die foto's op "mijn viva" (net geen) miss curacao Kan je me niet voorstellen aan mister Curacao? Hé, das leuk! Helaas, kan je niet voorstellen, want hij woont daar, is getrouwd en is natuurlijk MIJN vriendje!
Shit ik ben de link kwijt. Iemand deze voor mij?
Ja, is ook een soort van ex ja. Nu vlamt het altijd nog lekker tussen ons. Gelukkig woont hij daar.
Maar je hebt het nu over je vriend vriend en die woont NU op curacao? Ikke niet snap
Ow hehe mustardo. Was gelukkig niet de enige.
Nee, mijn vriend (moman) woont bij mij, steven is mijn 'vriendje'/maatje en die woont op cura. Snappie?
Ik heb gelukkig mijn eigen allerlekkerste mister Zeeland. Ook leuk
Jaja net al heur.
Maaareehhh iemand de groeplink voor mij? Kan ik even kijken.
Zozo....dus je hebt twee lovers! Maar goed dat hij daar woont

Link is http://groups.msn.com/Wijbeginneneind2008
quote:justline schreef op 19 augustus 2008 @ 20:18:

Zozo....dus je hebt twee lovers! Maar goed dat hij daar woont

Haha, in my dreams! Nee hoor, gewoon vrienden die elkaar 10 jaar geleden errug leuk vonden en nu soms nog een bietje flirten. Heel beschaafd allemaal.
Link staat nu bij mijn favorieten. Thanx.
Wat een boel foto's zeg.
Jaja, hij staat erop. Heb hem een foto afgetroggeld, hihi!
Wat een stilte verder....
W
Heel goed van JL-man.... Moman rookt wel nog gewoon. Zit te denken of ik er nu niet 2 rook, want ik moet over 6 uur op en dan val ik tenminste zo in slaap.....maar ja, eigenlijk mag dat niet....
W
Nou, als ik zo vroeg MOET slapen zoals nu, is het wel makkelijk om mee in slaap te vallen. Word altijd heel moe van sigaretten, dus perfect slaapmiddel.

Heel goed dat je volhoudt, zou willen dat ik zo sterk was.

Aruba, herkende jij hem nou van de foto? En hoe voelt dat nou, om nooit meer naar dat werk terug te hoeven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven