Hoe heet deze tuinplant?
woensdag 15 april 2015 om 11:08
Lijkt me clematis Armandii http://www.rainyside.com/ ... es/Clematis_armandii.html
woensdag 15 april 2015 om 13:38
woensdag 15 april 2015 om 14:41
woensdag 15 april 2015 om 14:52
Mijn stem gaat ook naar de Clematis Armandii, ik heb deze vorige week in de tuin geplant en de plant staat nu volop in bloei en ruikt heerlijk. Het is een ander type clematis dan de bekendere soorten die in de zomer bloeien, de Armandii heeft juist wel van die leerachtige bladeren.
Toscaanse Jasmijn hebben we ook maar die bloeit nog lang niet, dat is echt een zomerbloeier
Toscaanse Jasmijn hebben we ook maar die bloeit nog lang niet, dat is echt een zomerbloeier
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
woensdag 15 april 2015 om 21:56
donderdag 16 april 2015 om 22:03
Bij ons bloeit hij naar de plek waar het meeste zonlicht is; dat is het oosten omdat bij ons zonlicht vanuit het westen wordt tegengehouden door een flatgebouw en zonlicht vanuit het zuiden wordt tegengehouden door ons eigen huis.
In jouw geval lijkt me dus, als je 'm tegen de rechterschutting (als je die hebt) plant, dat hij dan mooi richting het zuiden bloeit. Dus jouw tuin in.
In jouw geval lijkt me dus, als je 'm tegen de rechterschutting (als je die hebt) plant, dat hij dan mooi richting het zuiden bloeit. Dus jouw tuin in.