More Moredyke
dinsdag 18 november 2014 om 20:04
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:
Goede tijden Slechte tijden
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Goede tijden, slechte tijden
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Goede tijden slechte tijden
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
woensdag 15 april 2015 om 20:38
quote:MarianneDavids schreef op 14 april 2015 @ 11:03:
De kerk binnenlopen en dan even trouwen, jaja, net echt, geen papieren, geen getuigen (of heb ik iets over het hoofd gezien?), wat een prutsers zijn die scriptschrijvers.
Voor het in de kerk trouwen heb je toch geen getuigen nodig? Ik niet ten minste. Mijn ouders waren getuige maar hadden geen taak in de kerk. Ook geen formulieren nodig gehad of zo.
Natuurlijk wel van tevoren geregeld zodat de kerk beschikbaar is en met de dominee besproken wat er gezongen etc wordt.
De kerk binnenlopen en dan even trouwen, jaja, net echt, geen papieren, geen getuigen (of heb ik iets over het hoofd gezien?), wat een prutsers zijn die scriptschrijvers.
Voor het in de kerk trouwen heb je toch geen getuigen nodig? Ik niet ten minste. Mijn ouders waren getuige maar hadden geen taak in de kerk. Ook geen formulieren nodig gehad of zo.
Natuurlijk wel van tevoren geregeld zodat de kerk beschikbaar is en met de dominee besproken wat er gezongen etc wordt.
woensdag 15 april 2015 om 20:39
quote:tulpje21 schreef op 15 april 2015 @ 20:38:
[...]
Natuurlijk wel van tevoren geregeld zodat de kerk beschikbaar is en met de dominee besproken wat er gezongen etc wordt.Maar je trouwt volgens mij niet eerst in de kerk en daarna voor de Burgerlijke Stand, in het echte leven is dat omgekeerd.
[...]
Natuurlijk wel van tevoren geregeld zodat de kerk beschikbaar is en met de dominee besproken wat er gezongen etc wordt.Maar je trouwt volgens mij niet eerst in de kerk en daarna voor de Burgerlijke Stand, in het echte leven is dat omgekeerd.
woensdag 15 april 2015 om 20:54
quote:MarianneDavids schreef op 15 april 2015 @ 20:39:
[...]
Maar je trouwt volgens mij niet eerst in de kerk en daarna voor de Burgerlijke Stand, in het echte leven is dat omgekeerd.Dat is omdat het kerkelijk huwelijk over het algemeen belangrijker wordt gevonden. Vroeger was het vaak: even snel langs het stadhuis voor de formaliteit, en dan een grote, feestelijke dienst in de kerk.
[...]
Maar je trouwt volgens mij niet eerst in de kerk en daarna voor de Burgerlijke Stand, in het echte leven is dat omgekeerd.Dat is omdat het kerkelijk huwelijk over het algemeen belangrijker wordt gevonden. Vroeger was het vaak: even snel langs het stadhuis voor de formaliteit, en dan een grote, feestelijke dienst in de kerk.
donderdag 16 april 2015 om 20:17
quote:MarianneDavids schreef op 16 april 2015 @ 20:12:
En je zingt NIET!!!!!
[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... tTPMrLoLrg[/img]
En je zingt NIET!!!!!
[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... tTPMrLoLrg[/img]
donderdag 16 april 2015 om 20:19
quote:coolpack2 schreef op 16 april 2015 @ 20:16:
Ik zit doordat ik dat intro van dat lied van Rukkie hoorde in het voorstukje al de hele dag met Euphoria in mijn hoofd :-s Maar die zingt dan tenminste nog zuiver...Het zingen van Rukkie doet me meer denken aan "twinkle star" van dat schattige meisje dat geen wijs kan houden (reclamespotje voor het één of ander)..
Ik zit doordat ik dat intro van dat lied van Rukkie hoorde in het voorstukje al de hele dag met Euphoria in mijn hoofd :-s Maar die zingt dan tenminste nog zuiver...Het zingen van Rukkie doet me meer denken aan "twinkle star" van dat schattige meisje dat geen wijs kan houden (reclamespotje voor het één of ander)..
donderdag 16 april 2015 om 20:23